Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 februari 2012

Yvonne

Aanbevolen berichten

Nou toen ik me eerste waarschuwing kreeg was ik ook pisnijdig gewoon omdat ik Hollands .................sprak/schreef, had me schoonmama ook zo gezegd trouwens, had ook iets met Sha toen te maken ;) toeval ??? :)

Maar vroeg me af kan je dan ook niets lezen? of wel via een google ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 130
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen Fleurie, Witje en Drakie.:sun:

Draak wie verzorgd jouw diertjes als je op vakantie gaat? Heb je daar al iemand voor? Niet dat ik het kan hoor maar ik ben zo benieuwd of je daar ook iemand voor gevonden hebt.

Fleurie was er ook weer.;)

Witje lekker weer een weekend vrij. Heb je het nog druk?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En al die handjes de lucht in!! Allaaf!!

Pff..Tot zover de carnaval, ik mag dan uit Limburg komen maar heb er verder niks mee..

Zit al 2 uur te wachten tot ik zo kan gaan werken//lijkt lang te duren.

Als ik vandaag ga vol houden, en dat ga ik!! Zit ik op mijn eerste week ADB!!! Whieeee

Wie heeft er eigenlijk een ban?? Volg het niet zo..Travel/J.? zonder duidelijke reden..of iemand anders?? (Voel me ramptoerist wat erg, bedoel het niet zo) Oh..las zo over de naam heen..

Jeannet sterkte!!!!

Pissebedden zijn trouwens heel interessant..ik praat zelfs tegen me..heel gezond

Nou toedels, fijne dag allen en wellicht tot later

Change

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha tante Bolll bedankt voor je bezorgdheid hoor :) Maar we hebben gelukkig vrienden die in elk geval hier komen, ze hebben we vaker een weekend opgepast. Ze zijn blijven kleven uit de tijd dat me opvang groot was en we nog stagieres hadden. Ze hebben beide dierverzorging gedaan, soort petekinderen, maar ze moesten wel vrij kunnen krijgen, het kost ze wel hun vakantie tenslotte. Daarnaast zijn er gelukkig nog anderen ie in kunnen of willen springen als er wat loos is. We hebben gelukkig aan de overkant "onze" buurbufen die beide DA assistenten zijn, is wel de tijd dat ook babymarterweesjes binnen gebracht kunnen worden. Dus is goed geregeld zoals het eruit ziet, want het is dus meer dan de honden en fretten doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Basia, Hartstikke goed van je! Vindt het knap dat je niet hebt gedronken en nu je eerste refusal hebt ingenomen.

Change, ik spreek je weinig meer hier, maar ik lees dat jij ook heel goed gaat. Geweldig! Idd bijna al een hele week geen alcohol. Dt had je eerst niet durven dromen. Ik zie dat je ook steeds vaker op het forum komt, dus je hebt je plekje al een beetje gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

Al een tijdje op. Kinderen weer naar ex toe. Nu maar bedenken wat ik met het weekend ga doen. Wel een vervelend aspect van werkloosheid ook: geen verschil tussen weekend en door de week, maar dit terzijde.

@Basia: goed begin van de dag, en nu volhouden :)

@Jaap: top dat je gisteren 'little room' van white stripes postte. Goede boodschap en ben gek op die band ;)

Verder ben ik dit weekend extra blij dat ik in Friesland woon, geen carnaval hier ;) (en dat voor een geboren Brabander). Zou echt niet weten hoe ik dat zonder drank leuk zou moeten vinden, maar daarvoor ben ik denk ik ook te kort geleden gestopt.

Tot zover, eerst maar eens poetsen.

Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen Allemaal,

Josje, Heel knap dat je ondanks het drinken van de anderen, en het voor serieus uitgemaakt worden, het toch droog gehouden hebt.

Basia, Veel plezier met het lakken van je nagels. Heel goed dat 1e dag gelukt is.

Madelief, Goed dat je maandag in de ambulante zorg kan beginnen. Sterkte.

Zelf gisteren het weer droog gehouden.

Vanochtend op een andere manier niet, heb weer lekker gezwommen.

Nu eerst een kind naar t sporten brengen, en dan net als Erik aan t poetsen.

DAGPACT

Rosa

Albert

Billy-Bob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Made Made, dat berichtje over het geheimzinnig zijn was niet naar jou gericht. Probeer niet alles naar jezelf toe te trekken, zo slecht ben je niet. Maar stop met projecteren.

Als je dat niet doet, loop je over van neg. gevoelens en dan kan ik me voorstellen dat je het zo moeilijk krijgt dat je naar de fles wilt grijpen. Kijk voor wie de berichtjes zijn en betrek niet alles op jezelf daar word je alleen maar heeeeeel onzeker van.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe is het met je somberheid Janneman? Is dat iets beter al? Je had het van de week over zo'n ledlamp. Probeer het eens joh, ik heb er ontzettend veel baat bij, en die dingen zijn niet zo duur hoor. Je kan ze al op internet vinden.

Mocht dat niet lukken meld het ff, misschien kunnen we je dan helpen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...