Diesel Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Nou toen ik me eerste waarschuwing kreeg was ik ook pisnijdig gewoon omdat ik Hollands .................sprak/schreef, had me schoonmama ook zo gezegd trouwens, had ook iets met Sha toen te maken toeval ??? Maar vroeg me af kan je dan ook niets lezen? of wel via een google ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 ohhhh Bam bam zit met Jopie te kelder zeugen.. Jaaaaaaaa logisch dat ze hier niks schrijven dan. Die hebben samen dan wel leukere dingen te doen:D Kelderzeugse lekker hoor dames;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Ja Fleur, kelderzeugjes is ook mijn favo woord voor pissebedden, noem ze ook altijd zo en andere mensen kijken dan erg vreemd Nou Fleur gek kukkelesaantje lekker weekend dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Goeie morgen Fleurie, Witje en Drakie. Draak wie verzorgd jouw diertjes als je op vakantie gaat? Heb je daar al iemand voor? Niet dat ik het kan hoor maar ik ben zo benieuwd of je daar ook iemand voor gevonden hebt. Fleurie was er ook weer. Witje lekker weer een weekend vrij. Heb je het nog druk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Carnaval Tante Bol. Gek he, nou ben ik opeens familie en dan zegt carnaval Diesel weer helemaal niks... Dat kan toch niet? Carnaval zit toch in je genen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 En al die handjes de lucht in!! Allaaf!! Pff..Tot zover de carnaval, ik mag dan uit Limburg komen maar heb er verder niks mee.. Zit al 2 uur te wachten tot ik zo kan gaan werken//lijkt lang te duren. Als ik vandaag ga vol houden, en dat ga ik!! Zit ik op mijn eerste week ADB!!! Whieeee Wie heeft er eigenlijk een ban?? Volg het niet zo..Travel/J.? zonder duidelijke reden..of iemand anders?? (Voel me ramptoerist wat erg, bedoel het niet zo) Oh..las zo over de naam heen.. Jeannet sterkte!!!! Pissebedden zijn trouwens heel interessant..ik praat zelfs tegen me..heel gezond Nou toedels, fijne dag allen en wellicht tot later Change Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Ha tante Bolll bedankt voor je bezorgdheid hoor Maar we hebben gelukkig vrienden die in elk geval hier komen, ze hebben we vaker een weekend opgepast. Ze zijn blijven kleven uit de tijd dat me opvang groot was en we nog stagieres hadden. Ze hebben beide dierverzorging gedaan, soort petekinderen, maar ze moesten wel vrij kunnen krijgen, het kost ze wel hun vakantie tenslotte. Daarnaast zijn er gelukkig nog anderen ie in kunnen of willen springen als er wat loos is. We hebben gelukkig aan de overkant "onze" buurbufen die beide DA assistenten zijn, is wel de tijd dat ook babymarterweesjes binnen gebracht kunnen worden. Dus is goed geregeld zoals het eruit ziet, want het is dus meer dan de honden en fretten doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 fijn weekend allemaal!! Hopelijk dat BB en Jopie dit weekend ook weer ff komen buurten.. Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Trouwens nog ff oer pissebedden, keldermotten worden ze ook genoemd maar zijn dacht iets van 40 soorten hiero in ut land Ach daarom Witte ik zie er volgens de buurt altijd al als verkleed uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Wat fijn Draak dat je genoeg mensen hebt waardoor je met een gerust hart op vakantie kan gaan. Wie is nou toch die B.B.?????? Bam bam????? Want er staat een mannenprofiel als ie schrijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Goedemorgen! Ik heb goed uitgeslapen, en mijn refu genomen, ik ga lekker uitrusten, ik wens iedereen een fijne dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Goed zo Basia, doe het maar eens rustigaan. Tenslotte doe je jezelf, als je veel drinkt zoveel geweld aan. En nu heb je het verdiend hoor, je gaat er nu aan werken. Dan is het heel goed als je dat doet als je jezelf wat sterker voelt. We gaan er tegenaan hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Basia, Hartstikke goed van je! Vindt het knap dat je niet hebt gedronken en nu je eerste refusal hebt ingenomen. Change, ik spreek je weinig meer hier, maar ik lees dat jij ook heel goed gaat. Geweldig! Idd bijna al een hele week geen alcohol. Dt had je eerst niet durven dromen. Ik zie dat je ook steeds vaker op het forum komt, dus je hebt je plekje al een beetje gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Zeker weten Bolletje , ik voel me veel beter ! Ik ga morgen lekker sportten en vandaag nog even mijn werk afmaken. Misschien ook mijn nagels nog even lakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Goedemorgen allemaal! Al een tijdje op. Kinderen weer naar ex toe. Nu maar bedenken wat ik met het weekend ga doen. Wel een vervelend aspect van werkloosheid ook: geen verschil tussen weekend en door de week, maar dit terzijde. @Basia: goed begin van de dag, en nu volhouden @Jaap: top dat je gisteren 'little room' van white stripes postte. Goede boodschap en ben gek op die band Verder ben ik dit weekend extra blij dat ik in Friesland woon, geen carnaval hier (en dat voor een geboren Brabander). Zou echt niet weten hoe ik dat zonder drank leuk zou moeten vinden, maar daarvoor ben ik denk ik ook te kort geleden gestopt. Tot zover, eerst maar eens poetsen. Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Hey Draak! Zie PB. Niks geheimzinnigs hoor, maar hij reageerd niet, terwijl ik wel supersnel op hem reageerde. Het heeft met Indonesië te maken. En over de motoren die we aan boord hadden. Maar is toch een beetje te herkenbaar, vandaar. Sorry Frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Goedenmorgen Allemaal, Josje, Heel knap dat je ondanks het drinken van de anderen, en het voor serieus uitgemaakt worden, het toch droog gehouden hebt. Basia, Veel plezier met het lakken van je nagels. Heel goed dat 1e dag gelukt is. Madelief, Goed dat je maandag in de ambulante zorg kan beginnen. Sterkte. Zelf gisteren het weer droog gehouden. Vanochtend op een andere manier niet, heb weer lekker gezwommen. Nu eerst een kind naar t sporten brengen, en dan net als Erik aan t poetsen. DAGPACT Rosa Albert Billy-Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Hey Bolletje, het is wat rustiger hier. Geen neiging meer de fles te pakken. Wel niet echt stabiel, maar om mij heen valt dat niet op merk ik. Is ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Ha Madelief, zal zo reageren, ff rustig de tijd dan voor nemen, maar moet eerst nog even met de honden weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Bijna vergeten DAGPACT Rosa Albert Billy-Bob Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Made Made, dat berichtje over het geheimzinnig zijn was niet naar jou gericht. Probeer niet alles naar jezelf toe te trekken, zo slecht ben je niet. Maar stop met projecteren. Als je dat niet doet, loop je over van neg. gevoelens en dan kan ik me voorstellen dat je het zo moeilijk krijgt dat je naar de fles wilt grijpen. Kijk voor wie de berichtjes zijn en betrek niet alles op jezelf daar word je alleen maar heeeeeel onzeker van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Hoe is het met je somberheid Janneman? Is dat iets beter al? Je had het van de week over zo'n ledlamp. Probeer het eens joh, ik heb er ontzettend veel baat bij, en die dingen zijn niet zo duur hoor. Je kan ze al op internet vinden. Mocht dat niet lukken meld het ff, misschien kunnen we je dan helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 kopstoot 12.15 verzin je niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 heerlijk.......... zwaar beschonken wil het eigenlijk helemaal niet maar ja, je moet wat he....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 adieu.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden