Jaap Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Ik wist het wel, de hel is gewoon op aarde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 evenals de hemel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Heel knap Gabs, en heerlijk om te kunnen zeggen dat je al zo lang droog bent. Ja bijna iedereen heeft die drinkdromen. Ze zijn lastig maar het geeft ook aan dat je er zo mee bezig bent, en als je in je dromen het gevoel hebt dat het zo verkeerd is, betekent dat misschien ook dat je je zo bewust bent van het drankmisbruik en dat je gestopt bent. dus opzich zijn die dromen erg goed. Beter dan dat je zou dromen dat je je er fijn bij voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Made. kun je nu die spanning een beetje handelen? Misschien een lekker warm bad nemen of zo? Maar hoe zit het nu? Word je nu opgenomen of blijf je thuis en begin je daar met Baclofen? Want dat is me nog niet zo duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Hm, niet lekker zulke dromen Jaap. En ze kunnen soms zo lang blijven hangen.. dat heb ik tenminste als ik echt rot heb gedroomd.. Gaby, ik begrijp het niet helemaal, is de keus nu of je gaat verhuizen of blijft wonen mét verbouwing?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Moggeuh Tante, tjah ik voer hier altijd al rauwe kip aan de honden, maar ook aan de andere dieren, de nertsen eten ook het hele karkas op, soms laten ze alleen het borstbeen liggen, zit eigenlijk niets geen voeding in en is hard. Maar de honden en al de andee dieren zijn er dol op. Die hele grote koeie beenderen gaan hier bijna ook op, al lijkt het shoolplein wel een beetje op een knekelhof soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Originally posted by: TeveelGoedemorgen,Madelief veel succes morgen, snap alleen dat morgen niet zo goed, waarom niet gelijk vandaag?Wij gaan even heen en weer naar Zuid Limburg.Kleinzoon heeft ineens behoefte aan een hele grote bak Lego die daar staat.Fijne dag allen...quote> Teveel, ik moet onder begeleiding afkicken.Ik heb het wel een keer gehad van 3 flessen naar 0.toen kreeg ik een insult.Nou dat risico willen mn artsen niet nog een keer lopen, vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Nou Drakie in bot zit merg, en kalk dus het is toch wel goed. T'is alleen dat ze juist altijd waarschuwen voor kippenbot. Maar goed als ze het gewend zijn kan het geen kwaad, volgens Wilma. BillyBob, je bent goed bezig zeg nu je je ook aan hebt gesloten bij het weekpact. Gaat je zeker lukken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 ik moet onder begeleiding afkicken. Ik heb het wel een keer gehad van 3 flessen naar 0. toen kreeg ik een insult. Nou dat risico willen mn artsen niet nog een keer lopen, vandaar.quote> je had toch allang kunnen minderen hoelang roep je dit nu al? en dan die laatste zin..of je een speciaal geval bent je eigen artsen??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Goedenmorgen weer, Bolletje, gaat inderdaad goed. Maar nog geen echt moeilijke drankmomenten gehad. Thuis al helemaal niet, mijn vrouw drinkt ivm dieet de laatste tijd ook niet. Nou dronk die niet zo veel als ik, maar ze dronk wel regelmatig een glaasje mee. En binnenkort komen er weer een hele rij "volwassen" verjaardagen en andere activiteiten aan, waar de drank weer rijkelijk zal vloeien. Ik doe t stap voor stap. En die helderheid in mijn hoofd bevalt me erg goed. Veel beter dan de verdoving 's avonds en de katers de volgende ochtend. En dan nu een puberdochter wakker gaan maken, is gisteravond met een vriendin uit geweest. Ze heeft zich niet afgemeld vannacht, dus ik weet ook niet hoe laat ze thuisgekomen is :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Originally posted by: BillyBob. En dan nu een puberdochter wakker gaan maken, is gisteravond met een vriendin uit geweest. Ze heeft zich niet afgemeld vannacht, dus ik weet ook niet hoe laat ze thuisgekomen is :-(quote> hahaha....vaders blijven toch altijd wachten tot dochterlief thuis komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Heel vaak wel, maar omdat ik vanochtend vroeg op moest om de vakantiegangers (vrouw, andere kids en schoonzus) uit bed te schoppen en vervolgens de auto in te proppen, lag ik al in bed. En over het algemeen komt ze zich keurig afmelden als ze weer thuis is en wij al in bed liggen. Nu dus niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Originally posted by: snoepjeen dan die laatste zin..of je een speciaal geval bentje eigen artsen???????quote> Hé schei nou toch een keeertje uit zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Zag dat ik nog ingelogd stond, ben ondertussen al even naar buiten geweest met de hond. Weet niet veel te zeggen, soms heb je van die dagen he? Mis Jopie, Spike en Bambam al een paar dagen. Benieuwd hoe het met ze gaat, nou tot later maar weer en allemaal een zonnige droge zondag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Originally posted by: bolletje Originally posted by: snoepjeen dan die laatste zin..of je een speciaal geval bentje eigen artsen???????quote> Hé schei nou toch een keeertje uit zeg.quote> al die ongeloofwaardige verhalen..daar moet eens een keer een eind aankomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Snoepie ik begrijp heel goed waarom je geeriteerd bent maar ikzelf noem de h.a. ook vaak mijn h.a. en daar is toch niets mis mee? Kijk als je een hond wilt slaan is er altijd wel een stok te vinden. Oké Made haar verhalen komen bij mij soms wat overdreven over maar ik merk ook dat, door het constant gehamer op haar, ze erg onzeker wordt. We weten allemaal dat toen we nog veel dronken, we niet waren zoals we eigenlijk zijn. Ik denk dat we daar ook een beetje rekening mee moeten houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 en ik maak toch zelf uit hoe ik reageer op iemand ga niet met iemand mee zitten praten voor de goed orde dat noem ik schijnheilig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 ik ga douche..even afkoelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Originally posted by: bolletjeMade. kun je nu die spanning een beetje handelen? Misschien een lekker warm bad nemen of zo?Maar hoe zit het nu? Word je nu opgenomen of blijf je thuis en begin je daar met Baclofen?Want dat is me nog niet zo duidelijk.quote> Ha Bollie!Nee ik ga eerst in dagbehandeling, dus ik ben daarna steeds weer thuis.Dan schakel ik over op Baclofen.Dus 5 dagen poliklinisch en dan beginnen met Baclofen.Ik ga ervoor!!Dit is mijn laatste alco dag.Ik heb er zo verschrikkelijk genoeg van!.Voor ik verslaafd was deed ik allerlei dingen, tekenen, fotograferen, kleding maken, erop uit. etc...Ik heb een maatje, en ik ga ritueel afscheid nemen vanavond van de alco.Mijn partner weet dit ook.Hij snapt het gelukkig.En de enorme hoeveelheden wijn die hier in huis zijn, rode wijn, dat lust ik niet, die verdwijnen uit mijn zichtveld.Dat gaan we vanmiddag doen.Alleen ik moet het willen, ik ben niet hypocriet, als een ander een wijntje wil, oke.Maar niet meer voor mij.Nu ben ik mn zondagse soepje aan het koken.Vanmiddag even een tukkie doen.Dan kun je ook niet drinken he?Ik was er om 3 uur al uit.Liefs, Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Snoep, Als je je irriteerd aan me, scroll dan over me heen. Jammer hoe je op me reageerd. We hadden eens een heel goed contact. Mensen zijn ook gewoon maar mensen, met al hun fouten en gebreken. Ook ik. Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Goedemorgen Allemaal ! Vanochtend veer de refu genomen. Gegeten en sportten geweest, helaas na mijn drinken van donderdag avond heb ik nog last gehad , ik kon niet sportten zoals altijd. Daar werd ik een beetje boos over, want zonde vind ik dat, een keer te veel drinken en nog na 2 dagen ben ik niet in goede conditie ! Heel normaal zeker.De jongeren van tegenwoordig drinken zich kapot elke weekend, vanaf al hun 16 verjaardag vaak. Ik heb een keer zo veel gedronken in afgelopen paar manden, en ik zie hoe erg kan dat zijn. Ik ben dagelijks boos dat alcohol zo ontzetten populair is ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Ik had het gelezen Made dat je weer zo vroeg wakker was. Hopelijk wordt dat dadelijk ook beter en komt er een hoop ruimte voor leuke dingen. Je noemt nog al wat op van hobby's die je vroeger had. Ga je van de week ook al beginnen om die op te pakken? Zou misschien wel goed voor je zijn. Ik weet wel dat ik in het begin geen zin had om weer (leuke) dingen te gaan doen maar heb mezelf er een beetje toe gedwongen en kreeg er op een gegeven moment echt weer zin in. Ik kon weer echt genieten. Goeie morgen Basia. Die energie komt dadelijk wel weer terug hoor. en niet boos zijn op jezelf, daar schiet je niets mee op en kost een hele hoop energie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Diesel, die koffie van jou he? koffie luwak, is dat waarvan de koffiebonen door een beest opgegeten worden en daarna weer uit gepoept? Dat heb ik in Bali ook gezien, die bonen en het dier. En de koffie gedronken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Originally posted by: MadeliefSnoep,Als je je irriteerd aan me, scroll dan over me heen.Jammer hoe je op me reageerd.We hadden eens een heel goed contact.Mensen zijn ook gewoon maar mensen, met al hun fouten en gebreken.Ook ik.Liefs.quote> ik denk dat dat het beste iseen heel goed contact is ook weer overdrevenwe hebben een paar gesprekjes gehadeen heel goed contact komt wel wat meer bij kijkenmaar probeer eens die apenverhalen achterwege te laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Iemand verzoeken om voorlopig geen alcohol in je eigen huis te laten drinken en geen alcohol in huis te hebben is niet hypocriet maar heet zelfbescherming voor een alcoholist. Het is juist hypocriet en een gevaarlijke zelfoverschatting om te denken dat een alcoholist dat wel even kan handelen, vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden