Lytse Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Suikertje, Een roos o.i.d. kan je geven door linksboven op de emoticon te drukken. Daar staat dan dat je er één kan kiezen, bijv. roos en dan toevoegen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Lytse:present: Bambam wat heb je mooi geschreven hoe jouw proces is gegaan en nog gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Ja Lytse dat is al vaker tegen me gezegd hoe dat moet, maar ik doe steeds iets fout. Ik berust daar maar in. Maar bedankt dat je me wilt helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Denk dat ik na het lezen van bericht Borretje me toch maar moet gaan leren hoe die icoontjes hier op het scherm te krijgen. Kan ik je een keer een bosje rozen sturen al dan niet met stekels. (nu had er ook nog een knipoog moeten volgen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
danmaarwater Geplaatst 22 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Originally posted by: BamBamIk was eigenlijk te trots voor de AA en dacht; 'Daar hoef IK, MOI, toch niet naar toe....quote> SPIEGELTJE! schaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Hee Sofie, Ik hoop dat je die confronterende mededeling een plaatsje kan geven. Blijf bij jezelf hoor en pik op wat helpend voor je is, zoals je tot nu toe doet. Je bent hartstikke goed bezig! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 met of zonder stekels Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
danmaarwater Geplaatst 22 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Ik wil ook weten hoe je een knopoog maakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 DMW , hoi welkom. Zo onderging ik ook de tweede dag. Stug volhouden en het komt goed. Het forum had mij er in het begin echt doorgesleept, Alleen had ik het nooit getrokken. En nu weet ik niet beter meer. Drank is geen optie. Niet geheel vrij van gedoe, maar alles beter dan de slopende katers. Er is weer zin in ondernemen. De grijze cellen zijn ontwaakt. En met het ontwaken, komen ook de negatieve dingen harder binnen. Daar moet ook mee gedeald, maar niet met drank. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
danmaarwater Geplaatst 22 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 suiker, als je onderaan de pagina bij snel antwoorden aan het typen bent kan je die smileys maken door ze gewoon te typen ; ) zonder spatie of : D zonder spatie worden dan bijv. Als je na het laatste geschreven bericht op "Beantwoorden" klikt, krijg je een popup om je bericht in te zetten en kun je die emoticons kiezen in een menuutje bovenin. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Helaas, Ik hou ook van kersenbonbons. Vanwege de lijn eet ik ze niet veel, maar anders ... Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
danmaarwater Geplaatst 22 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 @ Suikertje. als je onderaan de pagina bij snel antwoorden je bericht typt, krijg je dat menuutje niet te zien met de emoticons. Maar je kan ze wel gewoon typen. : D zonder spatie ertussen is en ; ) zonder spatie ertussen is bijvoorbeeld. Als je dat menuutje wilt moet je onderaan het laatste bericht op "Beantwoorden" klikken, dan krijg je een pop-up om je bericht in te typen en daar zit dat menuutje wel in. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Bor en dmw ik vind het allemaal wel goed met die speeltjes. Ik blijf liever de alcohol de baas, dat is voor mij al een heel moeilijk leerproces. Misschien komt de rest later wel. Als er iemand is die ooit eens een roos van me wil, dan komt zij die maar halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Hallo Nance, Voor mij is een uur of vijf ook moeilijk. Ik heb altijd bouillon of soep klaar en als ik die op heb is de trek meestal een stuk minder. Misschien iets voor jou? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
danmaarwater Geplaatst 22 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Moet me toch maar eens gaan aanwennen om erop te letten of er niet een pagina erbij gekomen is in de draad voordat ik een bericht opnieuw ga typen :S Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Hallo Rapi, Leuk je weer eens te lezen. Fijn dat het zo goed met je gaat en inderdaad: waakzaamheid niet laten verslappen is voor mij ook een grote les die ik hier geleerd heb. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Originally posted by: SofieSoothe,Hoe om te gaan met "mr Hyde"! als je blijvend stopt met drinken.quote> Dat blijk nog niet mee te vallen.Het liep slecht af met Mr Hyde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 DMW, Ja, wie hou je voor de gek als je stiekem drinkt: allereerst jezelf en natuurlijk ook je omgeving. Voor het forum ben ik altijd eerlijk. Als ik teveel gedronken heb dan zeg ik dat ook. Waarom zou ik iedereen voor de gek houden? Dan kunnen ze me toch ook niet helpen? Het enige waar ik niet over schrijf is mijn drank op de dagen dat ik van mezelf mag drinken (ik ben n.l. een minderaar). Dat doe ik niet om anderen niet te triggeren. Als ik me niet aan mijn hoeveelheid heb gehouden meld ik het weer wel, want afspraak is afspraak, ook die met mezelf. Elke dag dat je niet drinkt is er één, of het moeilijk was of niet, dus kop op! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Alweer bijna 300 berichten, daar kan een mens ook niet allemaal op reageren. Wil wel even Hannah een roosje geven. Zo'n bericht hakt er in als het zo dichtbij in je kring is. Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 DMW, Leuk dat jij er ook in getrapt bent, die nieuwe pagina. Ik heb al een paar keer gedacht dat er niets meer gebeurde op het forum en toen bleek dat er inmiddels een hele pagina bij was gekomen.:light: Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Ik had voetbal avond in gedachten met champions league. Kom er achter dat het niet op nos is balen. Denk nu aan paar maanden geleden. Had 2 tv providers inclusief schotels met alle tv zenders die ik maar kon krijgen. Zat dan heerlijk met veel bier naar voetbal te kijken. Goeie ouwe tijd? Nee toch niet, voel me nu echt beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Kan iemand mij detox food aanbevelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Sorry Gunn, Ik weet niets van detox food. Gewoon gezonde dingen eten en voldoende water drinken? Heb je die detox vandaag extra nodig? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Sofie, Loud and clear:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden