Spring naar bijdragen

Woensdag 22-02-12 gehaktdag!

danmaarwater

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

DMW , hoi welkom.

Zo onderging ik ook de tweede dag.

Stug volhouden en het komt goed.

Het forum had mij er in het begin echt doorgesleept,

Alleen had ik het nooit getrokken.

En nu weet ik niet beter meer.

Drank is geen optie.

Niet geheel vrij van gedoe, maar alles beter dan de slopende katers.

Er is weer zin in ondernemen.

De grijze cellen zijn ontwaakt.

En met het ontwaken, komen ook de negatieve dingen harder binnen.

Daar moet ook mee gedeald, maar niet met drank.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

suiker, als je onderaan de pagina bij snel antwoorden aan het typen bent kan je die smileys maken door ze gewoon te typen ; ) zonder spatie of : D zonder spatie worden dan ;):D bijv.

Als je na het laatste geschreven bericht op "Beantwoorden" klikt, krijg je een popup om je bericht in te zetten en kun je die emoticons kiezen in een menuutje bovenin.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Suikertje. als je onderaan de pagina bij snel antwoorden je bericht typt, krijg je dat menuutje niet te zien met de emoticons. Maar je kan ze wel gewoon typen. : D zonder spatie ertussen is :D en ; ) zonder spatie ertussen is ;) bijvoorbeeld.

Als je dat menuutje wilt moet je onderaan het laatste bericht op "Beantwoorden" klikken, dan krijg je een pop-up om je bericht in te typen en daar zit dat menuutje wel in.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DMW,

Ja, wie hou je voor de gek als je stiekem drinkt: allereerst jezelf en natuurlijk ook je omgeving.

Voor het forum ben ik altijd eerlijk. Als ik teveel gedronken heb dan zeg ik dat ook. Waarom zou ik iedereen voor de gek houden? Dan kunnen ze me toch ook niet helpen?

Het enige waar ik niet over schrijf is mijn drank op de dagen dat ik van mezelf mag drinken (ik ben n.l. een minderaar). Dat doe ik niet om anderen niet te triggeren. Als ik me niet aan mijn hoeveelheid heb gehouden meld ik het weer wel, want afspraak is afspraak, ook die met mezelf.

Elke dag dat je niet drinkt is er één, of het moeilijk was of niet, dus kop op!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had voetbal avond in gedachten met champions league. Kom er achter dat het niet op nos is balen.

Denk nu aan paar maanden geleden. Had 2 tv providers inclusief schotels met alle tv zenders die ik maar kon krijgen. Zat dan heerlijk met veel bier naar voetbal te kijken. Goeie ouwe tijd?

Nee toch niet, voel me nu echt beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...