Spring naar bijdragen

Woensdag 22-02-12 gehaktdag!


danmaarwater

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Je zou tegen een grapje moeten kunnen borretje.

Het was niets persoonlijk..dat van het onkruid enz. Leek me een fijn grapje in het verlengde van datgene tussen jou en suikertje.

Hoef je heus niet iets te gaan zoeken om me te raken. Wat het niet doet overigens.

Je kent me niet dus lijk je op zoek te gaan naar wat je hier van me hebt gelezen.

Spijtig genoeg heb je niet goed opgelet.

Geen kusje van de juf en een bank naar achteren :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaap, ik denk dat je daar wel eens gelijk in zou kunnen hebben. De verhalen en ervaringen: zo wil ik het wel, en zo juist niet. En daar dan een weg in vinden.

Vind het soms wel lastig. Had het vanmiddag moeilijk, ik schrijf hier iets....komt er nul reactie. Voelt toch niet fijn. Maar misschien moet ik dat niet verwachten...Weet het eigenlijk niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga lekker slapen en geef anderen wat ruimte.

Ik merk zelf dat mijn houding op bepaalde momenten niets aan het forum toevoegt.

Het gaat alleen harder stinken.

Ik heb geen probleem met het niet drinken. Dus ga ik ff bij Jopie liggen.

Wil niet zeggen dat ik weg ben of altijd stil zal zijn.

No no no

Er bestaat nog altijd zoiets als wishfull thinking

Hou het recht

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik ik weet dat er soms niet wordt gereageerd op mensen.

Ik weet niet of ik vanmiddag op forum zat toen je het melde. Meestal reageer ik wel op je.

Ik kan niet op iedereen reageren die het moeilijk hebben, dan heb ik er een dagtaak aan.

Ik moet eerlijk zijn, ik pik toch bepaalde mensen eruit.

Hoe gaat het nu met je. Ging het vanavond wat beter met je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ook zo Jaap. Op het moment dat ik ervoor kies iets op het forum te zetten in plaats van naar de supermarkt te hollen voor drank, heeft het forum zijn werk al gedaan. Maar een beetje respons kan wel fijn zijn, en ook helpen. Ik probeer er niet te veel van te verwachten, maar voel nog wel de teleurstelling als het dan niet gebeurt...zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Suikertje. Dank je.

Ik weet dat je meestal wel op me reageert. Ik verwijt ook niemand iets of zo, ben meer aan het overpeinzen wat ik verwacht wanneer ik hier iets neer zet. Het is ook logisch dat iedereen er zo bepaalde mensen uit pikt en het even duurt voordat er banden worden opgebouwd.

Nu gaat het wel weer beter. Bijna bedtijd dus kan ik de 11e droge dag afstrepen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik, ook ik krijg niet altijd respons.

Ik heb geleerd daar niet wakker van te liggen.

In mijn begintijd had ik daar ook weleens moeite mee.

Vaak lopen er zoveel verhaallijnen door elkaar dat er wat weinig overzicht is.

Of je ziet iets en dan is het al bijna verjaard.

In de meeste gevallen is het niet bewust.

Het lezen is ook helpend en is er ook een reactie, dan is dat mooi meegenomen.

Je gaat goed, dus laat het je stoppen niet ondermijnen.

groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, het gaat weer TE goed.

Ben weer vol vertrouwen, heb een fijne maandag en dinsdag achter de rug. Maandag was niet zo prettig, dat zal je wel begrijpen.

Ik heb nooit iemand wil kwetsen of choqueren maandag. Ik voelde me gewoon ellendig en zwak omdat ik al aan de drank zat.

Ik dacht eerst, dat forum, pfffffffffffff......... (ik moet opletten of ik krijg weer een leger achter me aan), grapje...

Natuurlijk blijft alles wel in mijn hoofd zitten en daarom dacht ik, herlees alles eens, en ja, er staat veel waarheid in en ook tips waar ik me aan kan optrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...