igor Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 max misschien een pleister eroverheen en dan even goed samentrekken? hopelijk was je wel allrisk verzekerd..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Max, als ik het zo lees heb je ontzettend veel geluk gehad. Dat ga je echt nog wel verwerken hoor Sterkte! Enne, een baard is tegenwoordig hip heb ik me laten vertellen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ik had al een (kort geschoren) ringbaardje Mad. maar snee zat precies op de grens van baard/geschoren gedeelte... Zal ik doen Igor. Was gelukkig een leaseauto trouwens. Kwam om 12:00 thuis uit het ziekenhuis en om 13:15 belde er iemand aan de deur. Stond er een splinternieuwe peugeot 308 station op de stoep. Vond die "ouwe" toch lekkerder rijden;) Zo nu eerst met de hond uit Zie jullie later!! (en bedankt allemaal!!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Da's nog eens service. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Yvonne weer aan het smokkelen???? wanneer ben je voor het laatst naar de sportschool geweest??????? ik spring op de fiets en kom je halen........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Morgu luitjes. Alweer op de helft van het weekend he? Gaat altijd zo snel. Eerst maar even een lekker bakje koffie.. MarQ jarig? Van harte man, dat verdient een versierde kamer: Igor, gaan we nog sporten zo trouwens?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Hihi, niks niet smokkelen Igor... ik vraag het net aan je? Pffff Max, je hebt inderdaad wel heel veel geluk gehad. Prettig voor je overigens dat het een leaseauto betreft, dan heb jijzelf toch helemaal niets met de afwikkeling te maken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 :) slaap uit yvonne? ik was al onderweg naar je op de fiets, ik trap me een ongeluk pffft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Oeps... ga ik snel even mezelf opknappen... Negen uur hier voor de deur of moet ik aan het eind van de straat staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Von, goedemorgen! Sportief hoor! En dat op de zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Goeie morgen Made, Igie en Vonneke. Zitten jullie al lekker aan de koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 koffie is op bollie ik zit op de fiets, onderweg naar yvonne. yvonne ga maar op de hoek staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Igie vandaag jubeleum. 2 mnd. droog hé? Lang zal Igie leven:moon: lang zal Igie leven in geeeeloriaaaaaaaa:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 hijg hijg pfffff ik ben d'r bijna. mensen tot latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 thanx bollie yep ik heb het gered. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Een goedemorgen deze zondag. Ik heb geen plannen. Heerlijk. Igor joepi de poepi voor de 2 maanden Marq een fijne verjaring gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Jaap een goedemorgen! Igor! Super!!!! 2 maanden! Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ja Igie, helemaal geweldig meis. Ik vind het superknap van je, want het valt om de dooie dood niet mee om dat te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 igor voor jou een dikke:sun:...voor je twee maanden en een:present: marq...van harte:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Marq, van harte gefeliciteerd als je vandaag echt jarig bent :musicnote: Iggy, 2 maanden...ook voor jou een grote bos :present: :present: fijne dag mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 ikke niks sha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 oeps.....natuurlijk voor jou heel veel hoe kan ik jou nu vergeten!! maar nu log ik toch echt weer meteen uit hihi..... tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Goedemorgen! Gefeliciteerd Igor met je 2 maanden:present: Ik heb nog niets bijgelezen van de afgelopen 2 dagen, ga ik zo doen. Maar oh, oh, wat heb ik het vrijdagavond en gisteravond moeilijk gehad. Ik had beide avonden vrienden op bezoek die kwamen eten en daar alcohol bij namen. Vrijdag voelde ik me echt op slot zitten, niet spontaan of vrolijk, moeizaam. Gisteravond in eerste instantie ook, maar het hielp wel dat 1 van de 2 nog moest rijden en maar 1 glas wijn nam. Ik merk dat dat me echt helpt. Uiteindelijk werd het gisteren een hele gezellige avond en is het zo fijn te bemerken dat het dus zonder alcohol ook heel gezellig kan zijn. Wat een opluchting! Dus ik heb het weer gered. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 voor jou ook een dikke:sun:...en een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Goedemorgen Frummers! Ik wil jullie een hele fijne zondag wensen, ik mag de hele dag werken, en daar ben ik blij om MarQ Van harte Gefeliciteerd En Igor 2 maanden helemaal top, als ik vandaag niet drink, zit ik morgen ook aan de 2 maanden, en voor mij is dat echt een mijlpaal, want viel vaak net daarvoor terug, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden