Basia Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Hallo, ik ben even niet geweest, ik had het druk, en als het beter gaat dan denk ik niet aan de kater van bijna 2 weken geleden, ik zag ook hier paar mening verschillen, ik dacht als je zulke problemen heb dan alleen steun en liefde en begrip kan helpen, we drinken niks voor niks, alleen steun en begrip helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Originally posted by: bolletjeZo zeg, bijstandtrekkers zijn verplicht om te gaan solliciteren, doen ze dat niet of onvoldoende, wordt hun uitkering ingetrokken. Zware maatregel zeg.Blij dat ik geen sollicitatieplicht heb, zou er flink van over de rooie raken.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Originally posted by: bolletjeZo zeg, bijstandtrekkers zijn verplicht om te gaan solliciteren, doen ze dat niet of onvoldoende, wordt hun uitkering ingetrokken. Zware maatregel zeg.Blij dat ik geen sollicitatieplicht heb, zou er flink van over de rooie raken.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Originally posted by: bolletjeZo zeg, bijstandtrekkers zijn verplicht om te gaan solliciteren, doen ze dat niet of onvoldoende, wordt hun uitkering ingetrokken. Zware maatregel zeg.Blij dat ik geen sollicitatieplicht heb, zou er flink van over de rooie raken.quote> zelfs als je in de ZW zit..... ben e 1 van... helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 oeh...sorry...pc/ server doet raar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Hoi Yvonne:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Originally posted by: bolletjeGunn hoe is ie? Ben je al ver met Skyrim? ik ben er even mee gestopt.quote> Hé Bolletje,'k zit op level 31 of 32 alweer. Maar 't b'gint nu toch wel een beetje repetitief te worden. Misschien idd goed ook even te stoppen. Over een weekje weer, of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Originally posted by: Gunn Originally posted by: bolletjeGunn hoe is ie? Ben je al ver met Skyrim? ik ben er even mee gestopt.quote> Hé Bolletje,'k zit op level 31 of 32 alweer. Maar 't b'gint nu toch wel een beetje repetitief te worden. Misschien idd goed ook even te stoppen. Over een weekje weer, of zo.quote> ????...ben gek op spelletjes ( ineens) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Ook goeieavond Travel... blij dat je je weer kunt melden hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Hey Lenie...Moest onlangs ff aan je denken. Je bent (dacht ik) een minderaar toch? Een relatie of verliefd zijn op iemand zou voor mij een heel grote trigger kunnen zijn. Hoe ga jij er juist met om? Of heb je daar geen last van? Kan ook natuurlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 daar gaan we weer met de dubbels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 @Lenie, Oh, en welk soort spelletjes zijn je favoriet? Qua genre, b'doel 'k dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Ja Lenie, maar dat zullen wel andere spelletje zijn haha. Sorry mensen, ben een beetje lacherig. Heb mezelf vanavond op de agenda gezet, doe niks voor de vereniging of klusjes of wat dan ook. Even hier hangen en straks op de bank Tegenlicht kijken. Op tijd naar bed en morgen gezond weer op. Ik heb wel koffie voor de liefhebbers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Originally posted by: fleurtjeHey Lenie...Moest onlangs ff aan je denken.Je bent (dacht ik) een minderaar toch?Een relatie of verliefd zijn op iemand zou voor mij een heel grote trigger kunnen zijn. Hoe ga jij er juist met om? Of heb je daar geen last van?Kan ook natuurlijk..quote> nee triggert mij absoluut niet.ja 'k ben een minderaar, maar al behoorlijk op weg om te stoppen eigenlijk...het gaat zo lekker nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 pffffff ik heb echt problemen met mijn verbinding Ik hou er mee op voor nu. Des te beter Lenie . Een relatie wordt voor mij nog een heuveltje...nu ja, ik moet eerst nog op nen vent lopen natuurlijk Tegen dan zien we wel. Voor hetzelfde geld heb ik er geen enkel probleem mee en leven we lang en gelukkig op de cola. Laters Vonneke, kusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Dat klinkt goed Lenie! Yvonne, ik ben ook heel blij dat ik weer terug ben op het forum. Zo'n ban is echt vreselijk. En denigrerend. In de hoek jij!! Wat ik me wel afvroeg, stel dat je hier in een behandeling zit, wat veel mensen hebben gedaan of wellicht nog doen, en je krijgt een ban - stopt dat dan ook? Of is er dan een andere weg, via de mail? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Originally posted by: fleurtjeDes te beter Lenie . Een relatie wordt voor mij nog een heuveltje...nu ja, ik moet eerst nog op nen vent lopen natuurlijk Tegen dan zien we wel. Voor hetzelfde geld heb ik er geen enkel probleem mee en leven we lang en gelukkig op de cola.BB says: Proost! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Onnadenkende vraag, sorry. Gaat natuurlijk via de mail. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Ik denk dat als je in behandeling bent daar die ban niet voor geldt Travel. Dat is geloof ik ook een andere manier van inloggen, dus die behandeling gaat gewoon door dan.. Maar een ban lijkt me ook echt verschrikkelijk lullig, zeker als je hem ook nog eens krijgt doordat er iets technisch niet goed is gegaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Gunn, hoe washet bij de psych, of had je dat al verteld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Fleurtje, vlgs mij is Jopie onderweg. Nog paar nachtjes slapen. Alhoewel; als jij haar kaaskop en nog meer van die dingen gaat noemen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Ja, daar wilde ik nog voor waarschuwen. Want in je profiel kun je je naam niet wijzigen maar je e-mailadres wel. Omdat mijn normale mailadres uit de lucht was, en er vaker problemen zijn met KPN, had ik mijn gmail adres ingevuld en ik werd er onmiddellijk afgegooid. En als dat gebeurt kun je niets meer doen behalve aangeven hoe en wat. Die mogelijkheid zou ook dichtgezet moeten worden. Dus mochten er mensen van provider wisselen, geef dat dan bijtijds door aan de moderator. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Originally posted by: EmmaroosGunn, hoe washet bij de psych, of had je dat al verteld?quote> Een drama. 'k was gaandeweg 't g'sprek ineens zo overstuur dat ze (de psychiater) me naar huis stuurde met de woorden 't even te laten rusten allemaal. En meteen een afspraak g'maakt voor aanstaande woensdag(!). 'k zal waarschijnlijk aan de Refusal moeten. Ze stelt een detox/afkick schema samen die donderdag een aanvang zal nemen. 'k moet er aan g'loven, of 'k wil of niet. Doordrinken is suïcide op lange termijn. God, 'k ben zó bang! Maar 't moet. 't moet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Wel fijn dat je direct woensdag alweer terecht kunt, Gunn. Maar waar ben je nou zo bang voor, voor de refusal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Gunn, heel veel sterkte! Als mij het lukt, en anderen hier ook, kun jij het ook! Travel, wat een gedoe zeg! Maar je bent er weer! Ik ga afsluiten, nog even bankhangen en dan mn bed in. Alvast weltrusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden