meiske Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Oke anders frisse lucht kan verhelderend werken toch???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Ik ga ook even m,n twee boys (honden) uitlaten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Doei, ik ga ook weer even weer even verder spelen. Met gepaste tegenzin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 anders als je drinkt en je hebt problemen dan worden die problemen veeeel groter, dat weet je. als je het eens even rustig laat bezinken en het van alle kanten gaat bekijken zie je dat er ook ergens een oplossing is. en inderdaad eerst maar eens voor jezelf zorgn en dan pas de ander. kop op joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 net weer eens met de neus op de werkelijkheid gedrukt en gelezen wat de alcohol met je hersenen kan doen. en ik ben als de dood om afhankelijk te moeten worden van een ander ( weet het dan toch waarschijnlijk niet meer ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 zo even een frisse neus halen en vanavond gezond eten en een vitamine B pilletje er extra in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 3 op 1 rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Spike, dat klinkt mij heel somber in de oren. Ik geloof dat er voor iedereen een toekomst is. Een toekomst die niet alleen zwart is. Daar zul je wel voor moeten investeren. Dan kan ook jij het zien. Niet opgeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Verdulleme, m'n scroll wieltje werkt niet! Iemand een techneut hier? 't ligt niet aan de muis zelf. 't zal iets software-matig zijn. In windows scrollt 't beeld niet mee wanneer 'k 't wieltje g'bruik. Heel irritant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Ha mensen, ff inloggen hopelijk straks vanuit mn eigen huis, maar voor alle zekerheid nu in de bieb. Anders meis, wat weet jij het forum goed te gebruiken en tot zijn recht te laten komen :present::present: dit is o.a. waarom ik hier nog steeds kom, de kracht van elkaar helpen en er zijn als dat nodig is. Spike, je schrijft mooi raakt me in mn hart:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Gunn heb jij een optische muis, zo niet dan even uitelkaar halen dan is ie misschien vervuild Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Jane??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Ha meiske!!!! knuff knuff:) ik moet zo alweer de bieb uit, mn zus komt eten en thuis is er nog steeds geen verbinding met Online hoe zouden ze toch aan die naam komen?:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 de laatste loodjes he Spike, maar vrijdag komt de house warm party (heet dat zo) dat komen mn hulpjes een high tea met kralenworkshop doen bij mij thuis en in het weekend wordt mn sauna ge-installeerd, dan ben ik echt en kompleet thuis. en nu naar huis. fijne dag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Goedemiddag, Een voor wie het zwaar te moede is Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Goedenavond, Zowaar bijgelezen en gisteren ook al en nu bijhouden, dan zou ik ook eens antwoord kunnen geven als iemand iets vraagt. Er wordt geregeld geschreven over SLAAPPROBLEMEN en ik wil even onder de aandacht brengen dat ik daar gisteravond wat over geschreven heb, m.n. over melatonine. Ik ga dat de komende tijd proberen. Eet smakelijk voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Hai lieve mensen, Even niet gezond eten straks. wordt een pizza. Ach, voor 1 keertje. Eet normaal altijd heeeel gezond hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 kast staat boven poehiie nu chill inruimen en niet kwaad worden want dan schop ik hem zo weer naar beneden zo weinig geduld de laatste tijd hele fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Hee toine, Rustig aan jongen, dan breekt het lijntje niet:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Lieve Lidia. Ik hoop echt dat die melatonine gaat helpen bij je, ik weet hoe rot het is als je weinig of niet slaapt. Toch heb ik ooit gehoord dat, ook al denk je dat je niet slaapt, je toch heel vaak even weg zakt. ik heb ooit een E.E.G gehad en daar zei men toen dat ik geslapen had, terwijl ikzelf zeker wist dat dat niet zo was. maar ik had de uitslag gezien en daarop ook dat ik wel geslapen had. Soms neem ik nog wel eens een pilletje maar de meeste tijd concentreer ik me op m'n klokje en spreek dan met mezelf af dat ik probeer om in 7 sec. in te ademen en dan weer 7 sec. uit ademen, want dat uitademen is belangrijk. Ik vorm mijn mond dan als een soort tuutje bij het uit ademen. Ik ga wel op mijn rug liggen omdat dat het meeste ontspant. Ik leg mijn handen op mijn onderbuik en probeer ze met m'n ademhaling heel hoog te drukken als ik in adem. Soms kan het uitademen wel zo'n 10 sec. duren Zo ben ik bezig met m'n klok en m'n ademhaling en niet met malen. Vaak lukt dat goed, en val ik na zo'n uurtje in slaap, soms niet en moet ik iedere x weer opnieuw starten. Het is ook een beetje oefenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 hoihoi ik meld me weer's ik was afgelopen zondag jarig en heb t bescheiden geviert met de visite en ook geen alcohol voor de visite in huis gehaald maar gewoon smiddags even 2 uurtjes wat familie over de vloer gehad , was mn eerste verjaardag sinds dat ik begon met drinken dat er geen alcohol in huis was en ik zelf ook niet dronk . zo heb ik al wat mijlpalen met niet drinken zoals kerst, oudjaar en nieuwjaar en mn verjaardag. maar ik moet zeggen soms steekt de trek of een term die in de verslavings zorg zo populair is , craving, de kop nog wel op en ik heb de lat gelegt op een jaar droog bij het jaarpact en zit nu op bijna 9 maanden . en dat het een gevecht is dat is een ding wat zeker is en dat moet wel herkenbaar zijn voor iedereeen hier op t forum .dus ik blijf knokken en zo lang mogelijk vol zien te houden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Lieve Anders Bij mij was er vaak geen echte aanleiding om het op een zuipen te zetten. Ja ik wilde me, als ik me heel goed voelde, nog beter voelen maar of dat nu de echte rede was weet ik niet. Voor het zelfde geld was het gewoon omdat ik me verheugde dat ik weer van mezelf mocht drinken. Ik dronk ook bijna altijd alleen. Bij mij was de rede dat ik wist dat, als anderen het zagen, ik weer van alles te horen kreeg. Dus stiekum en alleen was veel fijner. Dan kohn ik tenminste net zoveel drinken als ik wilde en als ik dan viel of moest kotsen, hoorde niemand dat. Nee liet mij maar alleen, dan was het veilig en a.u.b. geen commentaar. Ja een verslaving is een raar iets. Maar knap dat je het spul door de gootsteen gemieterd hebt en dat je er toch weer voor gaat. Mocht je het nu vanavond nog moeilijk krijgen, kom dan gauw naar het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Goed gedaan MarQ, wel jammer om te lezen dat het toch een strijd blijft, nu ja een gewaarschuwd mens telt voor 2, ik ga zo werken, vroeg me af of er niet iemand zin had om een boswandeling te maken in het Amsterdamse Bos deze week? Fijne avond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Hohoi, ik heb even snel gelezen een beetje hap snap dus. Niet zo netjes maar ach, moet kunnen af en toe. Spike, ik slaak een diepe zucht voor je, je gevoelens waar je over schrijft herken ik zo! Dan is het lastig om erin te geloven dat het beter wordt, houd moed!! Lydia, melatonine gebruik ik ook, 3 mg per avond, wel op recept want in deze sterkte zijn de tabletten niet te koop in Nederland. Ik heb er baat bij. Dus het is zeker het proberen waard. Vandaag een bezoek aan de tandarts gebracht en de langverwachte wortelkanaal behandeling gehad, een pretje was het niet maar zeker niet zo erg als ik had verwacht, dus dat heb ik weer gehad. Mezelf maar getrakteerd op een bos bloemen' en jawel, 4 cd's. Ik realiseerde mij dat het wel 2 jaar geleden is dat ik uberhaupt interesse in muziek had. Dus dat vind ik positief, zal ik toch nog eens echt helemaal blij worden? Zo dat was mijn bescheiden en niet echt interessante bijdrage. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Spike, ja ik vind het ook een enorme opsteker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden