igor Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 ook maar een lijstje gemaakt wat ik vandaag moet doen. maar gauw aan de gang anders is de dag tekort. succes voor diegene die het nodig hebben en hou het droog binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Igor, goedemorgen, ja het helpt hoor met een lijstje werken. Ben je vrij vandaag? En natuurlijk ook een goedemorgen aan alle laterkomers! Smikkie, fijn! Het is dus gelukt? Leuk een ander stekkie, zeker als je lekker veel tuin hebt, kun je je in uitleven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Ik wip even binnen om jullie allemaal een hele fijne dag te wensen! Smikkie gefeliciteerd met je woning, leuk man! Madelief, je gaat super! En dan ook nog dingen doen, pfff.... ik weet nog wel dat ik mijn allereerste AV week niets kon, moe,moe,moe.... Respect! EmmaRoos succes met solliciteren Spike, mooi geschreven! En Igor ook al aan een ''to do'' lijstje, ik heb ook een ''to do'' lijstje, eens kijken of ik wat kan afstrepen vandaag, maar eerst ga ik heerlijk luxe, een film kijken op mijn laatste vrije di.ochtend, ik heb eindelijk weer de rust om een film te kijken, daar ben ik zo dankbaar voor, dus ik ben er weer vandoor, en ik neem vandaag de eerste niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Ja ook heb ik er zelf een hekel aan voor mezelf dan, met lijstjes werken liet ik me stagieres altijd doen en dan voelt het raar om het nu zelf te gaan doen Maar het werkt wel Tante Bolll....volgens Igor weet jij alles over kranen en tuiten ..... Madelief op wat dingetjes na doe je het goed he, chapeau joh, dus zo alles goed geregeld en voelt dus lekker voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Goedemorgen mooie morgen en al zijn kelderzeugen. Liefje . Echt knap van je Roosje, bonne chance voor vandaag Spike, . Dikke knuffel.. Leest zo droevig. Hopelijk voel je je vandaag iets beter. Misschien een nieuw poesje? Kirk, whatskeburt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Vonneke al in de startblokken? Hier nog eerst nen chocomelk. Door den baas gemaakt en geleverd aan mijnen bureau. Dan maar eens in het werk vliegen. Had ik maar terug vakantie . Oleeeee olaaaaa BB, Joops kan wel tegen een prikje . Volgens mij heeft ze dat zelfs graag... Tijd dat ze terug is. Zal eens beginnen aan de choco Nog een extra voor Spike Zwaai zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Goedemorgen allemaal, Spike, ik stuur je virtueel liefs. Pieken en dalen, ik herken ze helaas maar al te goed. Toch, de dalen worden minder en de pieken komen steeds vaker en blijven dan ook langer. Het lijkt soms een paar stappen vooruit en dan weer een stapje terug. Ik merk bij mezelf dat de pieken, (lees goede dagen) steeds langer blijven. Als er weer eens een dal is houd ik mij eraan vast dat de goede dagen ook weer komen. Kirky, fijn even een teken van leven hier te zien van jou. Ik hoop van harte dat het je goed gaat. Gaby, ik zou het omdraaien, eerst mij to do lijstje en dan lekker de film kijken. Verder aan allen een goede dag gewenst, houd het droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Lieve Frummels, ja het gaat goed, maar het is zwaar, dat wel. Maar ik zit niet te zwelgen in zelfmedelijden. Ik heb het mezelf zo moeilijk gemaakt en niemand anders. Wel ben ik af en toe heel onrustig, maar dan pak ik weer iets aan van mijn lijstje. En ik denk veel aan de tijden die komen gaan. Ik heb nog zoveel plannen. Hopelijk kunnen er een paar echt uitgevoerd worden. Ik duik zo even mn badje in, Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 mogge drukke dag, later fijne dag toine alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Ik ben daar ook heel makkelijk in hoor, dingen weggooien als het stuk is. (Als mijn vrouwtje dit leest zou ze niet geloven dit ik Jaap was) En tegelijk vinden dat het allemaal anders moet. Ik ben net een soort katholiek. Maar dan zonder geloof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Ik heb trouwens ook nog in de keuken zo'n elektrisch boilertje. Daar zit een los overloopventiel op. Dat weer aangesloten is op het riool. Misschien kan je het apart maken. Losse kraan en a- parte overloop. In ieder geval weet ik dat er altijd een drukventiel op moet. Er gaat immers koud water in. En als je dat gaat opwarmen zet dat uit. Rottige natuurwetten ook altijd. Succes ermee. Zo'n probleempje blijft dan in je hoofd hangen hè. En nu even wat voor mezelf doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Goedemorgen iedereen, Smikkie die notarissen daar hoeft niemand medelijden mee hebben he. Toine ik was onder de indruk van je postings afgelopen nacht, kan je goed begrijpen. Madelief, je mag echt wel hier vertellen dat het soms moeilijk is hoor Ik heb zelf voor het eerst in dagen aardig goed geslapen. Word ik toch wat vrolijker wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Wispelturig en vergevingsgezind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 hahaha Drakie kranen ja. Ik moet er hier ook nog steeds een vervangen in de keuken. Ik heb nog een pracht van een kraan liggen. Ja een kraan vevangen is misschien niet zo moeilijk, als er gesoldeerd moet worden wordt het wat anders. Goed kijken of er niets van een vuiltje aan zit, zeker bij de ringen. Heb ik een x gehad, dan gaat het lekken, maar het wijst zich helemaal vanzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 En zondig, net mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Visje, van harte meid. Hoe is het met je? Zou ik toch graag nog es weten. Heb een fijne dag. Ga goed allemaal, doe stille voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Goedemorgen! Spike, ik hoop dat je goed hebt geslapen en dat het er vandaag weer wat anders uitziet. Vind het heel sterk, dat je ondanks de leegte die je voelt in je huis, de kracht hebt om het gevoel er te laten zijn en het hier te delen. Ben je nu wel zover dat je weer contacten zou willen met mensen, of houd je dat nog af? Een voor jou. Emma, ik heb nog niet teruggelezen, maar lees vandaag dat je een sollicitatiegesprek hebt? Heel veel succes, ga straks even teruglezen. Ik heb bericht gehad, dat onder een klein voorbehoud, ik de BAAN heb. Ik kan het nog niet geloven. Ik heb ook nog niets op papier, het is telefonisch gegaan, dus ik durf er nog niet helemaal in te geloven. Deze week zal het duidelijker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Ik las zojuist dat Verslavingszorg Noord Nederland, waar ik ook in behandeling ben, vorige maand ruim 20 % minder clienten binnen heeft gekregen dan een jaar eerder. Ws gevolg van de eigen bijdrage van 200 euro per 1 januari. Dit kabinet ziet mi niet in dat dit een korte termijn bezuiniging is. Mensen gaan nu minder hulp zoeken en dat zal op den duur leiden tot meer kosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Josje geweldig nieuws voor je. Gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Nou Josje dat wordt dan flink duimen. Ik zal wel mee helpen hoor. Hoop echt dat je die baan krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Vanavond op ned. 2 een gesprek met J. v. Koningsbrugge. Hij heeft een verslaafde moeder en praat daar openhartig over. Hoe is het om een verslaafde ouder te hebben en vooral hoe gaat hij daar mee om. Gisteren even een stukje gezien, en ik ga vanavond kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Suiker, hoeveel is die eigen bijdrage dan? Ik had wel altijd geld voor shag en bier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Ik duim voor je Josje. Spannend. Dat zou fijn voor je zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Bambam, eigen bijdrage is 200 euro. Dit zou voor mij ook probleem en drempel zijn geweest nu. Ik heb me juist voor 1 januari angemeld. Regering wilde eerst eigen bijdrage van meer dan 400 euro! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden