Spring naar bijdragen

woensdag 29 feb.

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 373
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo Fleur.

Ik ben een tijdje forumloos geweest, maar toch altijd blijven kijken naar de oude bekenden hier. Je blijft toch altijd benieuwd hoe het een ander vergaat die je lang hebt gevolgd, al of niet met gekibbel.

Dus te hooi en te gras...

Hoop dat het met jou heel goed gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb gisterenavond een fles alcoholvrije wijn binnen een half uur naar binnen gegoten...inderdaad gevaarlijk ..geloof het of niet maar heb nu pijne me kop...

gisterenochtend ruzie gemaakt met me dochter en ga dan dingen zeggen die ik helemaal niet meen

en wat ze niet verdien...me eigen zo schuldig voelen

travel....jou verhaal is zo herkenbaar ...ik was ook zo sjaggie moeder

en ik wil me kinderen dit niet meer aandoen

maar het is wel gebeurd en kan het niet vergeten..je verhaal raakt me diep

dhen ....ook bedankt voor je verhaal....ik wil het ook wel..maar het is zo verrekt moeilijk

scooty....vanmiddag ga ik met de jongste naar de bios...even eruit

het is zo stom..heb zat ideeen ...maar iets houd me toch altijd weer tegen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoihoi,

Als ik op mijn wilskracht moest vertrouwen, had ik allang weer wat te roken in huis gehaald. Tjongejonge, wat wil ik graag buigen/breken voor die nicotineverslaving. Maar ik heb me overgegeven, ik heb toegegeven dat ik machteloos ben en aanvaard de consequenties daarvan maar. De negatieve consequenties zijn vervelend, om niet te zeggen pijnlijk (hevige trek). Maar de positieve consequenties zijn dat ik me bewust ben van een kracht die me hier doorheen "sleept", een kracht die ik zelf niet kan opbrengen en daar laat ik me door leiden. In het volste vertrouwen dat het leven gewoon doorgaat als ik niet aan die trek toegeef.

Originally posted by: Hannah1

Goedemorgen,

dieren gaan vaak op hun baasjes lijken...

quote>

Ha... hier is het net andersom. Ik heb "mijn dier" als voorbeeld van hoe ik in het leven wil staan. Zorgeloos, argeloos, onbevangen.. genieten van het moment, geen wantrouwen, geen (voor)oordelen etc. Ik heb nog een hoop te leren.

Daarom neem ik "mijn dier" ook mee als ik van de zomer een paar maanden in Frankrijk ga werken. Heb mijn grote voorbeeld nog dagelijks nodig, en hij mij ook wel een beetje..:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopeloze gevallen bestaan niet Snoepje, ook al ken ik jou niet.

Take care!

Met jouw posting voel ik ook wel, dat ik hier uit mijn elemant zit, en beter op kan horten.

Fleurtje jouw posting trof me onaangenaam. Mag iemand die een poosje niet meer hier is geweest, van jou niet meer posten? Het is nogal hatelijk om te refereren aan een ander forum.

Wel wil ik je feliciteren met een jaar droog.

Ik kan jullie allemaal dit wel zeggen; stoppen met drinken bezorgt je geen onaantastbaarheid. Ik heb gemerkt dat ik er nog kwetsbaarder van ben geworden.

Maar wel een kwetsbaarheid die je in het gezicht kan zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Vie

Fleurtje jouw posting trof me onaangenaam. Mag iemand die een poosje niet meer hier is geweest, van jou niet meer posten? Het is nogal hatelijk om te refereren aan een ander forum.
Wel wil ik je feliciteren met een jaar droog.

quote>

Dat was de bedoeling Vie.
Natuurlijk mag iemand die hier een poos niet is geweest terug posten. Het in vraag stellen mag eveneens.
Hatelijk vind ik het refereren naar niet. Vooral niet omdat ik me nog goed herinner wat heel het gedoe rond het forum bij anderen toen teweeg heeft gebracht. Mezelf inclusief.
Sommigen vergeten vlugger dan anderen.
Je naam triggert bepaalde emoties. Meer kan ik er niet van maken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...