lady jane Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Han ik had bij mn vorig huis een ronde stenen vijver, doorsnede 1,5 en ongeveer 40/50 cm diep als kruidentuin, dan woekert het niet zo en ik had een rol kippengaas eromheen, zodat de katten er niet in konden "bemesten". Houdt ook vast een hond wel tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Nou zeg:angry: Nou, dan ga ik weg!!! Nú ben ik boos:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Oh ja, ik ben er weer online dus thuis welteverstaan:D Zaten hier 14 vrouwen te kakelen en kettingen te maken van kralen en oude binnenbanden komt er een haantje vd KPN het kippenhok binnen, en heeft in recordtijd een goeie verbinding weten te maken, zoeffffffffffff leek Sha wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 HEEEE Jane... Alles ok?? Nou hier hoef je niet weg te gaan hoor ER. Hier zal ook wel geroddeld worden, maar over het algemeen zeggen frummers elkaar wel keihard de waarheid... Dus blijf gerust:) Jaa das waar Han, Lekker dat je idd weer een beetje zin terug hebt Ik bedoel jezelf vermaken is lastig als je niet iets hebt waar je passie zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Ja alles kits Witte huis ingewijd de invasie overleefd en zit nu restjes weg te werken met dochter, vd high tea, dus hoef lekker niet te koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Yesssssssss je hebt weer verbinding!! Eindelijk weer! Nou een hernieuwde welkom dan maar op ons forum en veel geluk in je nieuwe huis met je nieuwe internet:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 oh ik dacht dat je geen kruidenhoekje durfde maken nou maar een kruidenhoekje is wel lekker hoor, ik ga hier maar bakken houden denk ik, heb echt niks, geen balkon, tuin, alleen een vogelhuisje met pinda's hangt aan de dakrand maar nog geen vogeltje gezien (zij de katten waarschijnlijk wel:o) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 http://youtu.be/wUUYlztf064 zo lekker gewoon keihard fijn weekend iedereen maak er wat van he lekker getraind ben zowaar goed bezig groet hippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Veel plezier met je nieuwe aansluiting Jane. Het is een duidelijk bericht mankeert niets aan, maar dat was altijd al zo en zal wel niet aan de verbinding liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 we hebben hier een andere verbinding he Rudy Hogere Macht ofzo:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 gaan julllie eten of hebben jullie al gegeten? hier simpele salade, och och jaja ben aan de lijntjes.. toe de le doki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Verbondenheid met het :heart:denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Ik heb al gegeten Toine. Even bami groente door de pan geslingerd, veel tauge erin klein vierkant gebakken aardappeltje met uien en champignons en alles in een tortilla wrap gewikkeld. Ik heb al beter gegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Ik ..acht wel even Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Mooi ding Hannah alleen mag ik niet uit de tuin eten bij ons. Zit cadmium in de grond van de oude zink fabriek vroeger. Maar misschien is er wel wat aan te doen als ik zuivere aarde bestel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 bami! alles beter dan zo een * bakje salade, maar ja....... eetsmakelijk ruby fijne avond iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 smakelijk eten Toine. Ik zit mijn tijd weer te verdoen. Ben weg. Dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Goeie avond mensen ik ben thuis. Heb vandaag, buiten dat er bijna slaande ruzie was tussen 2 mensen, lekker gewerkt. Wel veel gedacht aan m'n zwager, maar doordat er zoveel mensen zijn heb ik toch genoeg afleiding gehad. Zo nu eten. Bol heeft honger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SW Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Lieve lui, dank jullie wel voor jullie reacties! Heb op straat ook nog een heel interessant gesprek gehad en nu ga ik even eten en niet aan drank denken. Liefs Sas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 kan wel janken...... heb al 1,5 maand een vriendin in huis...we vliegen elkaar onderhand aan. had ik een chalet geregeld etc etc...zij blij, ik blij...zegt die man vanmiddag dat z'n hele chaletpark word ontruimd... ( geloof er geen ruk van) ik heb nu een mailtje gestuurd dat ik met speog woonruimte zoek...als hij reageerd heeft ie een probleem. ik kan haar niet meer om me heen velen.... wil je best opvangen, maar er zijn grenzen...pffff...loop op m'n wenkbrauwen. iemand woonruimte over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Toine en alle frummers eet ze dan maar he? Hier word het Grieks; Spanakopitataart, een lekkere grote van 23 cm doorsnee! Daar houden we vast wel iets van over. Het is even wat werk, maar dan heb je ook wat. Mijn honger is niet te stillen, niet mormaal! Nancy, kom je weer even buurten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 ja en dan, moet ik haar op straat zetten..DNO is een wachtlijst van 5 maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Lenie, dat is waardeloos! Is er echt geen andere oplossing? Ik weet niet waar je woont ofzo. Maar heeft ze een eigen inkomen? Doet ze zelf ook voldoende haar best om aan andere woonruimte te komen? Pfff, nou sterkte hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 @Madelief ik heb je een pb gestuurd. Ben nu ook zo weer weg, heb het even heel druk. Groeten aan allemaal!! Kom volgende week weer eens even buurten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SW Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Lenie wat lastig! Vriendschap en problemen gaan niet samen. Heeft ze geen vriendinnen of vrienden waar ze even terecht kan? Ik begrijp heus wel dat je al van alles hebt bedacht. Haar voor de keuze stellen misschien een optie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden