Rudy Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Hey Ko kocht jij je drank soms in Zweden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Hai Rudy, Haha.. ja, ook wel, als ik daar met vakantie was. Maar hier was ik nog best wel kieskeurig.. Dat goedkope slappe bocht werkte niet snel genoeg, en bij de slijter wilde ik niet als "verlopen verslaafde" overkomen, dus kocht altijd wel iets van een beetje merk.. Over "jezelf voor de gek houden" gesproken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Geestelijk een stuk gezonder, dus ik voel me in elk geval wel een stuk rijker, Hannah. Financieel ben ik tevreden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Cornelia, welkom hier! Heb je al bij wie is wie geschreven? Zoniet, dan kun je je daar voorstellen, en ook even kijken wie wie is hier. Als er iemand in de problemen zit gaat het er hier ook wel heel serieus aan toe hoor. Laat je niet weerhouden van het feit dat sommigen hier al jaren schrijven, die doen dat ook niet voor hun zweetvoeten. Dus, lekker meeschrijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Heey, Dar, ook weer in da house? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Dar, het is een 0 uren contract maar het is niet op afroepbasis. Ik word ingepland voor 100% en dus weet ik bv wanneer ik werken moet van nu tot over twee maanden. Het was ook niet de bedoeling dat ik te vaak nee zou zeggen. Dat ben ik ook niet van plan. En ik denk dat we mandag of dinsdag een rooster gaan maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Hoi Spike, Wat vervelend zeg, dat je je zo voelt. Kommaar lekker bij ons hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 lekker hippie liedje dan maar spike kom even in beweging op de muziek peace! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Zit te multitasken. Huishouden, forummen, en kijk met een half oog naar De Kameleon op Nederland 3. Wie is die acteur die vader Klinkhamer speelt? Weet iemand dat?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 ben met al die ... gestopt spike. vond alles al saai en nu..... boring... och och wat een hel.. maar ja moeten zelf de slingers ophangen enzo.. kan alleen die slingers niet vinden behhhhhh ben wel meer bezig, meer actief enzo, maar vervuld niet echt blijven zoeken... hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Ik wil bij deze, Suikertje mijn excuses aanbieden. Ik was gisteren te kort door de bocht, te pinnig en dat is een naar trekje van mij. ----------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------ Excuses aanbieden omdat je de wijsheid niet in pacht hebt,vind ik moedig. Roos, het maakt een mooier mens van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Dank je Rudy, dit vind ik echt heel lief van je gezegd. Spike, ik praat toch met je? Heb er toch ook op gereageerd dat je het moeilijk hebt? Jan Klinknagel......Whahahahahahahaha. Toine, waar mensen zijn wordt gevit, ook hier. Geeft toch niks? Gaat immers wel weer over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 ga binnenkort wel naar het graf van jim morrison in parijs. kijk er zijn ook plussen hoor. zie de wereld vaak verkeerd zeggen mensen ik zie het zoals het is, realistisch en daar word je op zijn zachst gezegt niet blij van.. maar niet negatief zitten zijn toine neman... glas is half vol. jaja al overstroomd dat ..... glas, zie ik het oohohohh nee nog maar een leuk muziekje, goed luisteren ik vertel je op het laatst glimlach je en kan je niet stil zitten hi encore!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Spike een van mij voor jou. Kunnen wij je helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Maar weer was opvouwen, oppassen dat de hanen niet de pan uit vliegen en een kaarsje branden voor de gezelligheid en mensen die het moeilijk hebben. Goed idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Originally posted by: spikejan klinknagel emmaquote> Ik weet het al hoor, gelukkig heb ik google nog, aan jou heb ik niets.hahahaha.Steven de Jong is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 fijne avond... even geen geklaag, maar wat doen actie actie! zou mijnheer soothe spreken. gedag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Mee eens, Spike. Maar hoezo weinig zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Sommige mensen lezen per ongeluk over berichten heen Spike. Ik denk dat- ie het niet gezien heeft. Wij gaan zo eten en na het eten gaan we een avondje zwemmen in een sub-tropisch zwembad. Laat op de avond kom ik hier nog even kijken. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Nou Spike ik dacht dat ik uit verteld was. Het verwerkingsproces achter me gelaten. Daarnaast kwam ik krap in de tijd te zitten door persoonlijke activiteiten waar nogal wat tijd in ging zitten. Ik had niet de indruk dat op het moment ik stopte er nog werd gereageerd op elkaar. Ik heb mijn verslaving altijd serieus genomen en verwachtte dat ook van anderen. Maar ja ik kan wel mijzelf maar niet de ander veranderen. Er zijn weliswaar veel raakvlakken, Maar een ieder is op zijn eigen manier aan de slag met zijn verslaving. Ik heb goede ervaringen met de manier waarop ik de verslaving steeds verder op afstand heb weten te zetten. En heb altijd de stille hoop gehad dat anderen mijn pad zouden inslaan en het raakte me als mensen zo makkelijk met hun problemen omgingen. Een alcoholverslaving is nu eenmaal levensbedreigend. Inmiddels heb ik wat meer tijd en me neergelegd bij het feit dat ik het best uit eigen ervaring kan blijven vertellen, de enige manier om de ander zijn gedachten een beetje te beïnvloeden. Dat ik nergens aan gebonden ben en geheel vrijblijvend hier een deuntje kan schrijven. Deze gedachte maakt mijn verblijf op het forum niet zo zwaar. Ik weet waar de grootste pijn en het grootste verdriet vandaan komt. Door wat voor hel een verslaafde de eerste jaren moet gaan om weer een beetje bij zijn positieven te komen. En dat trek ik me aan, dat gaat me niet in de koude kleren zitten. Soms moet ik dan ook afstand nemen en proberen los te laten. Ik ben zelf een herstellende verslaafde en niet alles gaat bij mij van een leien dakje. Tot zover, nu weer de kippen in de pan vermanend toe spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Spike dit is een reactie op een van je vorige berichten. Ja dat denk ik ook weleens. Als iets je triggert of emotioneel raakt ga dan eens na waar dat vandaan komt. Het zijn niet de mensen die kwetsen, maar de woorden die ze gebruiken. Weten waar je kwaadheid verdriet of angst vandaan komt kan een hele opluchting zijn. En ruimte scheppen om opnieuw in te vullen. Dhen schreef laatst over leegte: Leegte geeft je beperkingen aan. Ruimte, je mogelijkheden. Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Soms duurt het even voor ik wat op papier heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Etenstijd mensen tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Ik heb ook vreselijk nieuws MIJN H.A. SCHEID ER MEE UIT Ben uitgenodigd op de receptie , kan ik gelijk kennis maken met de nieuwe h.a. Verder heb ik een heel lang gesprek gehad met een vriendin van me waarvan haar vader 14 dagen geleden een eind aan z'n leven gemaakt heeft. Ze heeft hem gevonden in een hoop bloed. Vreselijk voor haar zeg maar gelukkig krijgt ze slachtofferhulp. Ze voelt zich ontzettend verdrietig, maar hoopt toch weer gauw aan het werk te kunnen. Dat zijn toch dingen die me erg raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Ja hoor Spikie ik trek het wel. Het zijn toch dingen waarbij ik heel vaak moet denken, iedereen draagt een kruis mee maar als ik maar probeer om het niet mijn kruis te laten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden