witte Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 hallo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Snorry, Witte:D;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 It's me, spike. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Hey kijk eens aan onze Jop. is weer terug. Fijn lieverd dat je er weer bent. Heb je gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Geniet er van Spikie. Hier schijnt inmiddels de ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Klinkt goed Spike Ik lees zo vaak dat je het beste af bent met een plan voor de dag. Voor mij werkt dat ook altijd nog het beste Ik wens je veel plezier en probeer is meer dan goed waar te nemen wat je onderweg allemaal tegenkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Gisteravond zijn we naar een subtropisch zwembad geweest, hartstikke leuk maar ik ging ook een keer van de glijbaan af. Wat een rotglijbaan zeg, zit nu met een dikke en erg blauwe elleboog!! Moet je ook niet meer doen als je 50+ bent, hahahaha.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 hahaha ER ik stel me zo voor dat er morgen iemand op je nieuwe werk vraagt: goh hoe kom jij nou aan zo een blauwe plek en dan jou antwoord: door de glijbaan vh zwembad Maak je een prachtige eerste dag indruk mee denk ik zo Ik zie het gewoon voor me:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Goedemorgen maar weer, Jopie in Da House. Mooi! Ik begrijp ook niet zoveel van je bericht betekend het nu dat je gedronken hebt of niet? In elk geval, fijn dat je er weer bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Ha Jopie! Goed van je, je grenzen aangeven! Hopelijk weer rust in je hoofd? Spike on the bike? Wow! En wat zie jij wat ik niet zie? Nou dat hoor ik wel als je terugbent he? Zo, even een soepje maken. Maar ik sta stand-by Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Heee Albertina Ik wil jou nog ff een roosje geven gewoon voor alles wat er allemaal zo speelt in je familie Tis nogal een dobber denk ik zo. Gelukkig heb je een goeie band met je vader. Hier komen ze, speciaal voor jou :present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 goedemorgen allemaal.ben na 2 jaar maar weer eens hier naartoe gekomen. eerst verhaal uit het boek gelezen en nu even hier surfen. waar kan ik het beste vinden hoe mensen gestopt zijn? gr, mariam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Komt goed Spike, en ja hoor kan hem goed gebruiken. Witte, hahaha, ja maar dan denken ze natuurlijk wel, zo, die is nog actief:D;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 10.45 Bol je hebt mij wel heel erg vreemd gequote Jopie vroeg een doos en ik had er 3 bij jou is het zo ongeveer andersom:D kijk nu gaat het over dozen, maar zo krijg je wel de roddels in de wereld he? Doos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Ja, daar wilde ik ook nog op reageren. Tina, wat een verhaal van je zus en je vader. Wens je veel wijsheid toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Originally posted by: mariamgoedemorgen allemaal.ben na 2 jaar maar weer eens hier naartoe gekomen.eerst verhaal uit het boek gelezen en nu even hier surfen.waar kan ik het beste vinden hoe mensen gestopt zijn?gr, mariamquote> Hoi Mariam, je kunt bij Thema's kijken of bij Tips.Verder vertellen de meesten hier op de draad ook wel hoe ze het doen.Welkom hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Bedankt voor de luitjes. Ik voel mij gehoord hier en dat is fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Welkom Mariam Lees maar zoveel als je wilt, er is genoeg geschreven op de site Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Zo is dat Tina, een positief bericht over ons forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Tina, tussen de poets door, lees ik ook hapsnap en ik begreep dat je zus ook wel, op haar eigen wijze, veel voor je vader probeert te doen. Het is idd triest dat jullie daar geen contact over hebben en voor je vader zit daar ook vast veel verdriet bij. Niemand die er beter van wordt ook. Kan er niemand bemiddelen, iets in betekenen? het kan alleen maar beter worden lijkt me zo. Je hebt er vast al een lange weg in afgelegd en ik wil je niet tekort doen daarin, maar de pijn waarmee je het schreef raakte me:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Originally posted by: jane410.45 Bol je hebt mij wel heel erg vreemd gequoteJopie vroeg een doos en ik had er 3bij jou is het zo ongeveer andersom:Dkijk nu gaat het over dozen, maar zo krijg je welde roddels in de wereld he? Doos!quote> Oeps al veranderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 doosje:D:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 wel gek eigenlijk he dat je in quotes kunt veranderen; ik kan jullie laten schrijven wat ik wil dus, niemand die de oorspronkelijke berichtren na gaat pluizen, behalve de oorspronkelijke schrijver misschien, maar quotes zouden eigenlijk niet geopend moeten kunnen worden, dan wordt er ook niets uit zijn verband gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Jane, Dank, het is goed zo. Het is voor het overige te privé om hier te delen. Ik vind mijn weg wel hierin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden