Sandra Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Goedemorgen forummers, Ben ook brak wakker geworden, maar nu maar doorzetten. Madelief sterkte , misschien vanmiddag een dutje doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Nou laat ik dan een muziekje erbij opzetten, deden we vroeger altijd op zondag bij de koffie http://www.youtube.com/watch?v=9Hssb3Do42w&ob=av2n Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Morninkjes Vonneke. Nu doorzetten hé Sandra? Gisteren is het ok gelukt. En anders maar veel op het forum komen met rare hersenspinsels. Igie wat ga jij goed zeg. Geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Goedemorgen Frummers! Mijne vakantie zit erop, en.... ik heb niet gedronken weer een klein overwinninkje op mezelf! En nu mag ik weer werken gaan, ik heb er zin in, teveel vrij, (lees teveel met mijn eigen gedachten) is nu (nog) niet goed voor mij! Daarom vond ik het eigenlijk ook wel prettig dat ik vrijdag bij de AA was, toch wel eens even fijn om te zien hoe anderen daarmee omgaan (ging over omgaan met frustraties /7e stap) soms denk ik dat ik gewoon te geisoleerd leef, en te weinig reflecteer, en das niet goed, dus zou eigenlijk vaker naar de AA moeten gaan. Nu naar het werk, iedereen een hele fijne zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 thanx bollie maar ik hoef geen veren hoor. ik heb net even het filmpje van jos met korsakov zitten bekijken. dat soort dingen schrikken behoorlijk af voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 nou coco als je heel veel veren ziet met prikkeldraad............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 ik moet ervan tussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Goede morgen allemaal Ik lag er vroeg in gisteren, maar kon niet in slaap komen. ben toch blijven liggen en uiteindelijk heel vast geslapen vandaag verder met huis opruimen, zo`n zin in:angry: tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Originally posted by: Cocomaar heb de meest merkwaardigedromen......eergisteren een verhouding met mijn ex-schoonvadervannacht met Prins Willem-Alexander Ben benieuwd wie er de komende nacht verschijnt quote> Sinterklaas misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Goeiemorgen allemaal Nog een paar graden warmer idd en dan is het eindelijk voorjaar.... Ik negeer het berichtje van snoepie gewoon met dr sneeuwvoorspellingen. Neeee het wordt binnenkort warm en voorjaar, zo is het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Goedemoreg Frummers, Mijn laatste vrije dag, voorlopig, vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 en ook een goeie morgen uit het Groene Hart van ned. niks niet wit meer, voorjaar willen we hebben en liefst strandweer weer:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Hee Jopie Jij weer hier Lekker hoor! Ik snap helemaal niks van je posting ook niet na twee keer lezen. Maar goed, ik hoop dat het beter met je gaat in ieder geval en een rijke oude teminale man die wil ik ook wel hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Eindelijk!!! Het werd wel eens tijd hé dame Zelfbescherming pfff..Gewoon er op slaan zeg ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Fijn Jopie dat het goed voor je was om even voor jezelf te kiezen. Toch ben ik blij dat je er weer bent, je werd ook ardig gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Roosje, met een broek vol zenuwen? Is normaal toch...gaat je zeker lukken! Je lijkt mij in ieder geval een heel open iemand. Dat is een aantrekkelijk gegeven. Vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Originally posted by: spikefleur, niet op de kat slaan, staanof knijpen in het donker he?quote> :D Dochter vraagt waarom ik zo zit te lachen achter de pc nuSuper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Ja, behoorlijk zenuwen maar gaat wel goed komen hoor, ik ben inderdaad heel snel op mijn plek ergens. Maar vanavond moeten we op verjaardagsvisite en dat is een mooie afleiding. Hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Ha Jops, weer terug op honk of ook aan de nieuwe stek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 :sun: Voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Zeker weten Spike Ik spring eens in de startblokken. Dochter is met Frans bezig en laten we diene nu allebei niet goed kennen. Ik vind jullie allemaal leuk! Zelfs diegenen die ik niet leuk vind Zie, jullie halen het beste in me naar boven :D Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Originally posted by: jopie Originally posted by: jane4of ook aan de nieuwe stek?quote> ander onderwerpiemand nog een mooie grote doos over?quote> Had je mij nodig Jopie, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 fleur, voor je jaar: (gesloten lippen, zonder tong)quote> :D Thanks meissie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 3 straks Jopie ik ga zo die dozen leegmaken en de sauna opzetten. Als je ze (of één) kotm halen mag je er gelijk in:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Spike, 1.68 x 68. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden