snoepje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 goeienmorgen vanmorgen 3 en een halve minuut op de crosstrainer gezeten van te voren eerst me pilletje in genomen voor me hartritme en het ging beter dan gisteren ga rustig opbouwen en eind van het jaar ben ik heb ik het lichaam van een 18 jarige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Snoepje vd week Miss panorama:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 ;)goedemiddag, alles goed? heerlijk getraind, errug gezellig voor de zondag zo voetbal utrecht speelt thuis, dus, leuke zondag hoop ik. als ik van trainen kom loop ik altijd even met tommel de bommel (hondje tommy) naar de auto en krijgt hij zo een dextro snoepje, wordt ie helemaal gek zeg maar.. maar wilde de auto niet meer uit, dus tommy zat links, ik linkerportier open, tommy gaat recht zitten, ik links dicht en rechterportier open en jahoor drie keer raden, tommy ging weer links zitten. dit spel heeft te lang geduurd zeg maar, buurt zag er de humor wel van in. kijk je kan die hond er niet uittillen, want net zoals het baasje, grijpt hij je dan... hi, ach voor de zondag........ fijne dag all voor iedereen die van voetbal houdt, fijne voetvalmiddag, zolang utrecht maar wint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Snoepje in de Playboy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Voor het verhaal natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Originally posted by: JaapSnoepje in de Playboy!quote> zou nu ook al in de playboy kunnen hoormaar als ik iets strakker ben dan bieden ze een tonnetje meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Dan heb die crosstrainer er zo weer uit. Goede investering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Originally posted by: JaapVoor het verhaal natuurlijk.quote> En de foto's natuurlijk, zou ik die bijna vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Goedemiddag frummers, Al 6 pagina's volgeschreven hier. Jopie weer terug; Fleur slaat de kat in het donker; Emmaroos een blauwe elleboog; dozen die dozen zoeken; het kan niet op... Ik ga verder aan de dag in een stralend humeur, want bijna zeker komt mijn pleegzoon komend weekend kort op bezoek. Hij woont in Frankrijk en ik heb hem jaren niet gezien. Een Afrikaanse politieke vluchteling. Ik ben zo blij, zo blij, ...... Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Snoep, doe je wel voorzichtig! Ik wil je nog wel af en toe lezen hier. (Las net even hoe het je gisteren verging) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Was ik bijv. ook nog Snoep vergeten, die gaat voor de Miss Forum-verkiezing! Langzaam opbouwen en strak voor de feestdagen. Goed plan! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Wat een mooi huis had ze (Jopie) op het oog hè. Zoiets lijkt me ook wel wat. Hoef je je nooit meer te vervelen. Alleen als zo iets in mijn streek te koop staat, kost het al snel een half miljoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Jaap, we kruisten elkaar. Inderdaad rustig aan beginnen! Lytse. P.S. Ik zag dat huis van Jopie ook wel zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Leuk dat je pleegzoon langskomt, Lytse. Nog een weekje wachten. Ik ga nog even wat aalbessen snoeien, voordat er blaadjes aan komen. Fijne middag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Succes Jaap. Ik ga ook aan de rest van de dag beginnen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Goedemiddag alweer. Nog niet terug gelezen. Ik ben net weer een beetje op de been. Twee dagen te lang achter de laptop gezeten. En dat wreekt zich. Ik zal weer een stapje terug moeten doen. Spijtig want het ging net zo goed. Noem het maar mijn valkuil. Als het lichamelijk goed gaat denk ik de hele wereld weer aan te kunnen. En dat is natuurlijk niet zo. Zeg iedere morgen tegen je geliefden dat je van hun houdt. Je kan er onverwacht zomaar niet meer zijn. Heb een fijne zondag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 ha die jopie.... ook weer van de partij grappig klusverhaaltje.. nieuw plafond oud eruit draden voor nieuwe verlichtig nieuwe plafond erin gaatjes erin voor spotjes draden uit gaatjes stukken en schilderen draadjes voor gemak even terug in gaatjes alles klaar nu draden weer uit gaatjes om aantesluiten op spotjes draadjes zoek en dan moet je toineneman zien brienaald, spiegeltjes enzo had bijna echt in een haal dat hele plafond eruit gebeukt nog nooit zo gegodverd woest, uiteindelijk heeft mijn broer heel rustig draadjes gevonden en door gaatjes gehaald pfoehie.....had erg weinig gescheeld. wijze les dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 klopt jopie hier ook. je ruikt het voorjaar in de morgen de vogels de wereld begint weer een beetje te ontwaken uit de kwellende winterslaap uitwaak zeg ik u ontwaak en proef het leven.... ohoho Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Goedemiddag allemaal, ik ben tamelijk nieuw hier (anderhalf jaar geleden even geweest) heb me al voorgesteld bij wie is wie. Anderhalve week gestopt, en ga ervoor. Iedere dag niet drinken is er weer een, stapje dichter naar nieuw leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 tuvalu zie bij wie is wie heb ik bij je geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 hoi tuvalu aparte naam. goed bezig en begin is er. niet teveel denken en actief blijven. heb ik geleerd. fijne zondag be good toine neman:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 oefff, lekker.... onze strijd is tegen de alcohol.. brothers in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 middag Pieps! ik ben lui......... ongelooflijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Deze voor jou Smikkie:present: En kijk juist nu op dit moment ff naar wat je allemaal bereikt hebt. Dan mag je weer trots op jezelf zijn ipv dat je chaggie bent... Probeer maar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Vroeger was de zondag een dag waarop je lui mocht zijn Lenie Gewoon lekker een luie dag houden vandaag dan Niks mis mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden