Soothe Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 Gunn, heb ik het nu goed, zie 14.15 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 Originally posted by: Gunn*quote> Oh?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 Originally posted by: Kohtje Originally posted by: Gunn*quote> Oh??quote> Dat was een ont'rechte opmerking. M'n excuses. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 Originally posted by: snoepjetuurlijk lieg iedereen wel eens.maar de hoeveelheid is denk ik wel verschillendquote> Jij liegt wel zekers 15 keer per dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 Ik vond er niks onterechts aan hoor Gunn. Maar misschien begreep ik het verkeerd, haha.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 alles goed met fleur tje.. ouwe liegbeest..ohoh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 Over haha... gesproken.. waar is Ziza gebleven? Was toch een beetje m'n pre-sponsor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 Ziza is "stout' geweest. het fijne weet ik er ook iet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 O. Nou ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 'k ga me zo met de voedselb'reiding bezighouden. Een stuk minder g'compliceerd. Spruitjes! 'k vind ze niet echt lekker, maar 't is g'zond, dus... Met een aardappeltje en een vegetarische schnitzel. Dat klinkt al smaak'lijk. Nu nog even uitvoeren. 'k ben in de keuken, lui! Tot zodaad'lijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 Kohtje, kan het ook niet helpen. Hij schreef zinnige zaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 Nee, tuurlijk kan jij dat niet helpen, Soothe. Hij is oud en wijs genoeg om z'n eigen padje te volgen, dacht ik zo. Zijn we natuurlijk allemaal. En vlak jezelf niet uit, ouwe reus. Jij schrijft ook zinnige zaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 Kohtje, jij schrijft ook zeer zinnig hoor. Van die mooie lange zinnetjes. met een zekere diepgang. Zo kannie wel weer. Succes met het niet roken. Afzien hè!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 Ja, genoeg Soothe.. en bedankt. Ja, afzien, maar bevredigend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: snoepjetuurlijk lieg iedereen wel eens.maar de hoeveelheid is denk ik wel verschillendquote> Jij liegt wel zekers 15 keer per dag! quote> zou zo maar kunnen kloppen..misschien nog wel meer ookik zeg altijd dat ik jou zo leuk en aardig vindtzou dat nou de waarheid zijn????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 ik hoor een twijfel..hihi;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 Vind ik niet zo erg Snoepje Je mag best liegen tegen me hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 Originally posted by: fleurtjeVind ik niet zo erg Snoepje Je mag best liegen tegen me hoorquote> nee hoor schatteke...laat dat nou net niet gelogen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 En 't eten is klaar! Lekker vroeg ook. 't is spruitjesstamppot met uitg'bakken spekjes en rookworst g'worden. Met een jus-tje uit een pakje. Die vegetarische schnitzel heb 'k in de vriezer g'laten. Da's voor een and're keer weer. Smaak'lijk allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 Witte, het spijt me als het zo overkomt want dat is helemaal de bedoeling niet. Ik heb gemeld een flinke scheve schaats gereden te hebben onder invloed van, wat ik anders nooit gedaan zou hebben. Ik wil, kan en mag daar hier eerlijk voor uitkomen. Dus het is levensgevaarlijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 Eet smakelijk Gunn Fijn dat je ons steeds weer weet te vinden. Blijf komen hier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden