Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 maart 2012

bekkie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,

was net even ingelogd om Jaap te feliciteren

keek net even hier op de dagdraad en zag Madelief haar berichtje

eerlijk gezegd ben ik heel slecht (eigenlijk niet) bijgelezen

het is even niet anders...

als ik kans zie zal ik dat alsnog even wat proberen

hier even pas op de plaats

dat kan soms nodig zijn...voor mij wel dan

drinken doe ik niet

met mijn vriend refusal op de achtergrond voel ik me sterk

ik slik ze nog steeds niet, zal wel tussen mijn oren zitten

mooi laten zitten denk ik dan...als ik maar niet drink :D

ik kom wel weer als het de tijd ervoor is

eerst zelf in mijn koppie weer even alles op de rit zetten

dat komt wel weer goed..

met mij komt het altijd wel weer goed dus ook nu

zolang er maar geen alcohol bij komt kijken...en die neem ik niet

veel sterkte voor wie het nodig hebben

en :present::heart::moon::D:present::heart::moon::D:present::heart::moon::D voor wie een felicitatie verdiend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Made. Ja hier goed gepit hoor, en jij? Hoe gaat het met slapen bij jou? Lukt dat ook beter nu?

Hey Lien, goed dat je weer terug bent meis. Maar denk niet dat mensen niet zien dat je gedronken hebt want dat is iets wat je jezelf wijs maakt.

Verder weet bij mij iedereen dat ik niet meer drink maar het wel veel gedaan heb.

Het is hoe jezelf tegen een alci. aankijkt en niet alleen een ander.

Wil je je niet bij schrijven bij het weekpact?

En blijf nu komen hé? Denk niet na een week droog staan "ach ik red het wel weer".

En als je een x de fout in gaat, schrijf het dan hier, en bllijf komen. Bijna niemand lukt het om in één x te stoppen.

Heel veel suc6.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal

Gisteren nuchter naar bed gegaan, staat wel het e.e.a. op wie is wie, maar wil hier ook graag reageren.mijn eerste doel is doordeweek niet meer drinken, verder durf ik nog niet te denken.

Gebruik de verhalen uit het boek, sta er 's morgens mee op en ga dan hier schrijven. en nu zo naar het werk, zonder bang te zijn dat ze ruiken dat ik gedronken heb. Lien voel jij je ook niet heerlijk vanochtend? en ik wil wel een dagpact sluiten, hoe gaat dat?

gr. Mariam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk is dat hé Made. Nu werpt het niet meer drinken z'n vruchten af en zie je waarom je het niet meer doet. Geweldig fijn hé? Ik vind het zo ontzettend knap van je, zeker als ik kijk hoe diep je zat. En na een week hulp, het nu al zo doet. Want het moet toch van jezelf af komen, een ander kan je alleen helpen daarbij.:present::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggeuh frummsels, Bekk hoop dat je het vervolg voor je moes kan regelen, want das nu het moeilijkst, naast haar miss te overtuigen dat ze niet terug moet gaan.

Lien heel veel sterkte meiz, ik dronk altijd en overal, toen ik vertelde dat ik gestopt was, minderen iss mijn doel maar ach zien we wel hoe dat loopt. Kreeg juist komplimenten en niemand geloofde het, maar wel komplimenten hoor, zeker nu ik nog steeds volhou, en anders kan ik me daar ook niet echt druk om maken en waarom zou jij dat wel doen joh.

Spike dus ergens voor gefeliciteerd, nou hierbij dan ;)

Jaap gozer goed joh, dan ook maar muziekje voor je van wel een hele top nederlandse band , slingers is nix voor me;)

iedereen voor de rest fijne dag en sterkte als je het nodig hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Héhé niet zo snel weer weg gaan Drakie. Hoe is het verder met jou? En met je rug? Heb je daar s'zomers nu minder last van? En heb je al wat buiten in de tuin gewerkt?

Met de Kefir gaat het goed. Groeit als kool en het is nog steeds heeeeeeeeerlijk joh.

voel me al veel gezonder.:P

Goeie morgen Mariam. wil je iets kwijt over dat het niet zo goed gaat met je? Ja ik kan het natuurlijk wel raden maar vertel iets meer over hoe het nu gaat met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Sha:sun:

Jaap van harte met een jaar geen alcohol. Ook ik ben benieuwd naar een terugblik, als je daar zin in hebt :present::):present::):present::):present::):present::):present::)

Bekkie, wat een avond zul je gehad hebben. En wat fijn dat je moeder nu in veiligheid is. Blijft ze bij je wonen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Tante Boll :heart: hier alles goed hoor, ach die ug houd niet van sjouwen, maar moet gewoon nog veel gebeuren, dus dan maar pijnstillers en tjah dan val ik soms maar om ervan, maarja wat moet moet he :)

Ga vandaag ander pjoeter proberen aan te sluiten en eens kijken wat ik daarmee nog kan leren, in elk geval werken met fotoos, hoe ik die ergens moet plaatsen enzo, snap ik nogsteeds nix van :huh:

Nou mijn kefir groeit niet zo hard even, mist zeker wat van zijn/haar koolbroertjes en zusjes ;) want er zijn hier nog een paar mensen die ook graag willen. Maar die moeten dus maar even geduldig wachten he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Draak veel suc6 dan met het aansluiten. En heu ek ken nog iemand die nu volop Kefir heeft hoor dus als het bij jou niet goed gaat, laat maar weten;)

Ja foto's plaatsen op de pjoet weet ik ook niet, maar er is hier ergens een kompjoeter draadje. Misschien kun je daar wat vragen op zetten als je er niet uit komt.:)

Mariam ik dacht dat het niet zo goed ging met jezelf. sorrie, ik lees niet alles.:present:

Akkie ga je vandaag nog iets leuks doen voor jezelf? De :rose: gaat in ieder geval schijnen, dus das wel lekker voor je.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal! Ik ben een laat-wakker-worder, dus net op.

Aan Lien: iedereen om me heen weet dat ik alcoholist ben, heb ik nooit verborgen.

Wat ik nu doe: geen alcohol in huis, en overal hulp vragen. Ik heb dit forum, psychiater, Centrum Maliebaan, ik schrijf iedere dag mijn schoonzus hoe het gaat, ik snoep en rook heel veel. Alles mag, behalve drinken. Ik probeer afleiding te zoeken.ik werk niet, dus moet ik de dag zelf invullen. Ik lees veel nu, en vanmiddag schilderles bijv. Voor de rest moet je het zelf echt willen, daar ben ik wel achter gekomen! Sterkte! Morgen twee weken niet gedronken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeilijk hé om iets te gaan doen als je het gevoel hebt dat het toch zinloos is Akkie.

Maar zijn er ook kleine dingetjes die je wel leuk vind?

Ik heb eens een werklijstje gemaakt omdat ik heel vaak rommelig werk, maar ik houd me er niet zo goed aan.

Het is wel vaak zo dat ik eerst de minder prettige dingen ga doen en daarna heb ik iets leuks (verdien). Maar ja dan moet je wel iets leuk vinden hé?

Fleurie :sun:

Tuvalu wat knap hoor al twee weken. Heerlijk gevoel is dat hé? :) :) :) :) :) :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste meneer Jaap, bij deze wil u bedanken voor uw doorgaans grappige postings op het forum en hoop dat u nog even aanblijft voor de lach hier!

Bij deze wil ik u feliciteren voor het behalen van uw 1 jaar droogcertificaat.

En uiteraard met de vele euro's die u daarmee heeft verdiend!

En met de fijne en bestendige relaties die voor u nu weer actueel zijn.

En voor het perspectief dat u uzelf heeft gegeven

En voor het perspectief dat u anderen geeft hier op het forum

Onderstaand een slinger die ik helemaaaaaal zelfff hept gemaakt!!

Hij lijkt op die van Fleurtje, maar dat is puur toeval:D

Jaap!!

SUPER!!

:heart::rose::present::heart::rose::present:

:D:sun::D:sun::D:sun::D:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...