snoepje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 spike en hoeveel kids heb je dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Spike, Super goed van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 spike je mag ze niet slaan he..wel stiekem knijpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Morgen ochtend na een uur heathrow 13 uren brittish airways. Wat ga ik daar doen? Kimono's claimen. Erfgoed enzo. Zenuwachtig? Hmm, nie echt. Of toch een beetje, lang geleden immers. Vasten? Ja gaat goed 40 dagen he. En verder ook maar. Zo zonder is maar net zo goed. Betyer zelfs. Overzichtelijker. Spannend iag, vanwege lang geleden! Wilde ik zo maar delen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 vm..veeeeel succes:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Hoi allemaal, Bekkie, je moeder zo zien is ook geen pretje sterkte er mee Spike gefeliciteerd,:light::light::light::light::light::light::light: Jaap 1jaar:D:P;);););););););););););););););););););););););););););););););) Wijfie ook 2 weken :light::light::light::light::light::light::light: en nu ga ik nog even naar de winkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 hmmm, rest nog aardappels, gekookt maar die kan je bakken. Gegrilde zalm, klein stukje, zonder saus. Moet op. Verders, gekookte brocolli en tomaten salade met mozarella. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 VM, een hele goede reis! Best wel spannend ook. We zullen je missen. Liefs. Bolletje, wat triest zeg! Hopelijk kun jij er voor haar zijn nu? Het is heel wat, wat jij allemaal meemaakt. Sterkte! Spike, wat leuk! Ja dit lijkt me ook echt iets voor jou. Ze hebben je nodig, dat is een fijn gevoel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 bah snert uit blik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 spike doe je ook vakantie opvang voor 1 kind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Goeienavond allen. Allereerst Jaap. Geweldig!! 1 jaar droog! Alle nieuwelingen welkom hier. Spike, wat leuk voor je! Gaf dat je dat gevonden hebt. Heb je iets om handen, om naar uit te kijken, super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 tarief voor het lenen van mijn kind zal je bedoelen ja ik zal erover nadenken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Originally posted by: SootheHelaas bestaat er niet zoiets als een beetje droogstaan,voor de getrainde alcoholist.In de meeste gevallen is het gedoemd te mislukken.Maar volg uw pad.De praktijk zal het leren.quote> Contradictie.Eerst zeg je dat er niet zoiets bestaat als een beetje droogstaan.Later zeg je dat het in de meeste gevallen gedoemd is te mislukken.het volg uw pad en de praktijk zal het leren komt danig betweterig over.vind het spijtig dat er zo weinig vertrouwen is ondanks dat het algemeen geweten is dat minderen heel moeilijk kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Nee, heb zelf gebeld:D En nu het beroemde bierviltje met telefoonnummer weggegooid. VM, wens je een hele leuke reis! Heathrow is al leuk! En British Airways is goed vliegen - is mijn ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Originally posted by: spikemaar wat zei-die-dan????quote> aaaaaaagje....is je nieuwe naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Verder heb ik weinig te melden Spijker, super!! Is mijn woordje wel.. Je geeft er een lap op My kind off woman Beks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Fleurtje, zoek een ander uit om je frustraties te botvieren. * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Vertrouwen. Ach ja. Een ieder volgt zijn/ haar pad. Wat is er nou betweterig aan; de tijd zal het leren? Dat is toch gewoon zo. Dat iemand daarin leest dat er weinig of geen vertrouwen is maakt diegene er zelf van. Dat staat er ook niet. Laat een ieder zijn manier vinden, dat is toch het enige wat werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Dat ik eerst rust in mijn koppie moet krijgen omdat mijn scheiding me nog te veel in de knieën zit. En dat is waar en is het klaar. Ben ik wel blij om. Nu weer terug naar normaal. Dieptepuntje bij de rest gestopt en die tas zit nu wel vol. Eten, slapen en werken is voor een alcie als ik de beste remedie voorlopig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Originally posted by: jopie, dat eenieder wel een pad kiest dat uiteindelijk tot het goede leidtop zijn eigen maniermaar jamisschienn is dat ook wel een illusie van mequote> Ik vind het een mooi idee.Er bestaat geen goed als je minder goed niet tegenkomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Sooth; ik weet niet of dronkenschap vrijwillige krankzinnigheid is trouwens... Om ff over iets anders te zanniken. Ik heb AA vanavond, had geen zin... Heb nergens niet veel zin in lately. Slachtofferrol komt om de hoek kijken. Altijd gevaarlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Originally posted by: SootheFleurtje, zoek een ander uit om je frustraties te botvieren.*quote> Ik botvier niet.Wat je zei frustreerde me wel, dat is een feit.Mag ook.Spijtig dat je het als een aanval ervaart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 AAAAArrrggghhhh, 1 april. kikker in je bil, die er nooooit meer uit wil. Goedenavond trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Originally posted by: BamBamVertrouwen. Ach ja.Een ieder volgt zijn/ haar pad.Wat is er nou betweterig aan; de tijd zal het leren?Dat is toch gewoon zo. Dat iemand daarin leest dat er weinig of geen vertrouwen is maakt diegene er zelf van. Dat staat er ook niet.Laat een ieder zijn manier vinden, dat is toch het enige wat werkt.quote> Ik denk dat het anders werd gesteld BB.Maar hoef daar ook niet over door te bomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: SootheHelaas bestaat er niet zoiets als een beetje droogstaan,voor de getrainde alcoholist.In de meeste gevallen is het gedoemd te mislukken.Maar volg uw pad.De praktijk zal het leren.quote> BB says: Dit staat er Fleurtje. Kan er niets anders van maken.En ik lees dat het in de meeste gevallen gedoemd is te mislukken; een beetje drinken.En dan staat er: Volg uw pad, de tijd zal het leren.Ik lees geen wantrouwen. Wel frappant, of grappig, dat jij en ik het zo anders lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden