lidia Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Dank voor de reacties,zijn divers. De sloot ligt achter zijn straat, hoeft hij dus niet langs. Maar die vrouw woonde daar niet, was op weg naar huis gewoon rechtdoor gelopen op zo'n stukje bestrating voor trekkers. Nu denk ik dat ik, als ik wel eens met hem gesproken hadm dus hem "kende", dat ik dan wel naar buiten was gerend. Op m'n sloffen, dat dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Droge kleren aan en poging 2 gewaagd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Albertina, Hartelijk gefeliciteerd met je huis, wel heeel toevallig hè? Als zoiets in een boek voorkwam, zou je denken dat het verzonnen was. Mooi dat je zin in die renovatie hebt. Ik ben meer van de gevoelens van Soothe in deze. Gelukkig zijn we niet allemaal gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Had ik zo kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Hi hi Vrouwe Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Hoe is het met Uw geest. en lich. gesteldheid Heer Soothe? Kun je je al een beetje verheugen op het voorjaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Ja Bolletje ik merk het lengen der dagen. Kan beter, maar ook veel slechter. Een beetje uit de superdip. Dank u. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 @ Jaap: lekker genieten van de zon joh. Hou alles heel en kom gezond weer terug. Die après-ski vind je dat niet moeilijk? Ze hebben ook alcoholvrij bier natuurlijk. Veel plezier. @ Mariam: Gelukkig ziet je man nu wat zo'n voorstel uithaalt. De mijne doet dat niet meer. @ Sandra: goed bezig hoor! @ Jopie: je had gelijk wat Gunn betreft. De eerste keer dat ik zoiets las van hem heb ik 's nachts liggen piekeren. Het zit me toch niet helemaal lekker. Voor allemaal: elke dag is er één! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Originally posted by: snoepjeleniega je vast taart halen?quote> nee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 het is maar wat je mooi vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 @ Albertina: van harte met je nieuwe appartement. Toeval bestaat niet. @ Lidia: Ik zit ook nog te denken over jouw verhaal. In de Bijlmer heb ik ook heel wat gezien; de ene keer de politie gebeld (dronken man sleepte zijn vrouw (?) aan haar haren naar huis, midden in de nacht); naar beneden gegaan toen een meisje was overvallen en haar mee naar huis genomen. Het is van geval tot geval anders. Ik denk dat voor mij ook het gevoel het belangrijkste zou zijn, of hij zonder gevaar thuis zou komen. Je moet er niet aan denken dat je later hoort dat iemand is verdronken of aangereden. Moeilijke zaak hoor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Die apres ski in Frankrijk stelt niet veel voor. En het resort waar ik zit kreeg in de beoordelingen slechts een ster. Dat scheelt dan vaak ook weer in prijs. Voor het echte werk met hollandse mee zingers schijn je naar oostenrijk te moeten gaan. Ik ga mij eens met vaste tred naar de winkel wagen. Geen taart, geen bier, geen wijn en geen sloot onderweg te bekennen. Of ik moet wel heel erg uit koers raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Lytse wanneer is de musical van je kleinkind nu? Ik ben zo benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Waar houd jij van Snoep? Laat me raden? Hepi en hepi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Lieve Bol, 31 maart, dus ik moet nog even wachten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 neee echt niet jaap van alles wel wat..maar niet dat zware hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Ik ben ook meer van de popmuziek. Heb het geduld niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 is meer voor de oudjes dat zware Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Hartelijk bedankt voor de felicitaties, leuk dat julie zo meeleven. En Soothe, ik ben mezelf er ook wel van bewust dat het een hele stap is. Of ik een ijzervreetster ben weet ik niet. Ik had nu niet veel bedenktijd en ik wil het al zo lang. Ook zie ik het als een nieuwe start, het zal wel energie kosten, dat weet ik zeker. Maar eens moest ik toch de knoop doorhakken. Blijven wonen en denken ik wil toch wat anders en dan toch niet doen, daar schiet ik ook niet mee op. Ja, ik ben blij dat ik heb besloten hier weg te gaan. Het duurt nog wel even allemaal en zoals ik schreef ik neem de tijd. Verhuizen is ook een life event, nou ja, dan maar op mijn 55e. Dan kan ik er nog jaren van genieten als het goed is en ik ben nu klaar met wikken en wegen. Dat lucht ook op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Jopie, Robert Schumann Liederkreis is mooi en toegankelijk. Er zijn twee series met een ander opusnummer. Één op gedichten van Heine en één van Eichendorff. Joe tjoep maar eens, erg mooi. De tekst is wel een must, dus met tekstboek. de teksten staan ook op internet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Vreemd dat ik zoveel jonge mensen in het concertgebouw zie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 ik zit hier zo te genieten he ik kan vanaf dit plekje zo naar buiten kijken, over het water heen. zonnetje schijnt en de eerste vissersbootjes dobberen weer voorbij Snoep...bij jij ook in de 80/ 90- ties blijven hangen qua muziek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Dag frummers, Ik ga maar weer eens aan het eten beginnen. Nog niets gehoord van pleegzoon. Later zal ik wel melden wat en hoe. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Zondag avond ga ik naar het Concertgebouw en Beatrix is er ook. De serie meesterpianisten heeft een 25 jarig jubileum. Het wordt een extra lange avond met echt de groten der aarde. Zo'n acht toppers en een mystery guest. Paul Witteman presenteert het. Ik verheug me nu al. Er is wel een dress code. Feestelijke kleding. Soothe in gala. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Nou dat wordt dan dik genieten Soothe. Kan niet anders dan goed voor je zijn. Leen woon jij zo dicht bij het water dan? Zou iets voor mij zijn, zou de langs de waterkant zitten. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden