albertina Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Ja, zo is het. Pffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 hey tina..gefeliciteerd met je nieuwe huis..heeel leuk voor je:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Albertina gefeliciteerd, het is je gegund. Verder niets te melden vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Originally posted by: JaapIets leuks,Ik ga morgen op wintersport.quote> Dag vergist, we gaan zaterdag. Mijn kop d'r niet bij vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Nou is het wel zo dat we morgenavond hier verzamelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 helemaal kijken geluid hard kinderlijk leuk hihi ga trainen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Hoi allen, @ Hoi Spike, dat doet verdraaide pijn. Enkele malen dronken door de nachtbus gevallen. En ook zulke zaken. Sterkte. P.S wel blijven ademen. @ Hoi Albertina, Veel geluk met je nieuwe huis. Waar heb je zin in zeg. Pffff Wil ook weg, maar het gedoe is me teveel. Wat ben jij een ijzervreter. Ik kan dat echt niet aan. De gedachte doet me al duizelen. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Yep Spike. Een beetje bezig. Wat midalgan is ook goed. Het geneest niet meteen, maar het gloeien leidt wat van de pijn af. Groet en easy does it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Vive la France! Jaap veel plezier! Niet aan het edele vocht gaan hè. Ach, zal wel meevallen, denk ik. Groet en ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Goedemiddag, heb vandaag nog niet gelezen, maar wil graag iets kwijt. Dinsdagnacht om half 1 heb ik namelijk iets heel naars gezien dat me nog steeds bij blijft. Ik keek toevallig uit het raam en toen zag ik een man, hij is Engelsman en heeft een restaurant in de stad en woont in een straat die dwars op mijn straat staat. Achter die straat is een sloot en weiland. Verder ken ik hem niet. Alleen dat hij zijn kinderen naar school brengt en meestal loopt te roken. Hij komt wel vaker om die tijd thuis (horeca), maar deze keer was het anders. Hij was stom en stomdronken, nog nooit zo iets gezien, zwalkte van links naar rechts en liep harder dan zijn voeten hem konden dragen, zodat hij steeds bijna struikelde. Ik wist niet wat ik moest doen, naar buiten rennen en hem helpen of niet, want dat is natuurlijk ook een beschamende situatie. Toen was hij uit het zicht verdwenen en hoopte ik er maar het beste van. De herinnering aan een paar jaar geleden kwam naar boven, toen een moeder van lagere school kinderen in zo'n toestand de sloot achter die straat is ingelopen en verdronken. Er is lang naar haar gezocht met helicopter en duikers en politie, maar op de verkeerde plaatsen. Zij kwam ook met de bus uit de stad. Pas dagen later, toen een bewoner in zijn tuin aan het werk was werd ze gevonden omdat het fietswiel dat ze bij zich had boven het water uitstak. Denk je die kinderen eens in, dezelfde leeftijd als die van deze man. Dan denk ik toch wel weer na voordat ik alcohol drink, zeker buiten de deur. Nou ja, jullie kunnen hier ook niets mee, maar zie het maar als een waarschuwing voor ons allen. Als of we dat nog niets wisten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Ik was het niet van plan, maar ik blijf bij de les. Alle vorige keren was het altijd heel gezellig. En dat lag niet enkel aan het skiën. En het wordt mooi weer en de terrassen lonken dan. Ik ga daar ook wel zitten hoor. Beetje bruin worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Ja lidia, ik heb ook geluk gehad. Wel het lijdend voorwerp van een brutale straatroof. Gouden ketting ( erfstuk) gestolen en m'n geld. En m,n onderbeen open geschopt. Maar ik had met zwalken ook in de Prinsengracht kunnen belanden. Daar kom je nooit meer uit met door de hoge walkant. Lidia ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 middag Pieps... wat een dag vandaag zeg... er komt werkelijk niets uit m'n handen vandaag. ik moet zelfs nog boodschappen doen. Tina van harte gefeliciteerd met je huis!! en Snoep loopt me ook te pesten..grrr ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Goed zo, lekker bruin worden en niet off-piste hè! Ga weer verder met rommelen. Groet allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 vind dit trouwens wel erg goed. http://www.nu.nl/binnenland/27...d-met-alcoholslot.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Maar zouden jullie iets gedaan hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Hihi, De krachtige straaltechniek is er niet meer. Prostaatje hè. Voor wildplassen zocht ik meestal wel een stil plekje om niet in de kijkert te lopen. En... om het beschaafd te houden. Kost ook euro 90. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Dag allemaal, Sorry als ik ergens doordender. Ik ga nu eerst bijlezen. Tot zo meteen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 lidia denk het eerlijk gezegd niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Ik denk het niet, maar ik ben ook heel asociaal. Het hangt er ook wel een beetje van af hoe erg het is. Maar gewoon zwalkend zou ik het lekker laten gaan. Ik heb wel eens een dronken fietser omhoog geholpen. Maar dat was echt kansloos, die stapte weer op en 10 meter verder lag die al weer op de weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 ik sleep mezelf naar de winkel.. bleeehhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 lenie ga je vast taart halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 misschien kots hij wel over je heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Tinus wat een geweldig fijn bericht meis. En je verhuisd niet in de winter dus het weer heb je ook mee. Nu maar ff lekker genieten van je toekomstige nieuwe huis. Lidia ik denk dat ik wel zou gaan helpen, en dan naderhand de klap zelf krijg. Maar als je toch achter je gevoel staat hoef je je niet schuldig te voelen? Hij is toch zelf verantwoordelijk voor dat glas dat hij drinkt. Middag Heer Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Originally posted by: borretjeIk ben ook weleens dronken de sloot ingefietst.Op weg naar, jawel, nog meer drank halen.En koud dat het was, midden in de winter ook nog.Een oudere mevrouw heeft me eruit gehaald en thuis gebracht:$quote> Wat aardig van haar.Je hebt haar toch wel bedankt hè? Lekker flesje wijn voor de moeite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden