bolletje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Ja hoor Em:present: Spikie je zou wel ff moeten kijken hoe oud die diclofenac is. Want als die te oud is, is dat niet goed meis. Wat een ellende hé? Hé Jop. ik heb goed geslapen, maar vannacht zo rond 5 uur wakker geworden. Ben maar ff gaan douchen, (dat doe ik wel vaker) omdat ik het dan wat koud heb, en daarna weer in slaap gedonderd. Vandaag wordt J. z'n broer begraven, maar ik ga er niet naar toe. Toch te moeilijk. Maar wat ontzettend jammer van dat boerderijtje zeg. Het ziet er zo sprookjesachtig uit. Dat huis straalt een hoop sfeer uit. Ik had het je zo gegund. Olle brabbelt zo de hele dag. Zegt dingen die ik hem niet geleerd heb maar ik geniet er van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Geeft niet hoor Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Spike sukses ermee en zorg dat je niet de hik krijg en laat niemsnd je de slappe lach bezorgen Moggeuh tante Bolll en Jaap als je een Drntse turfsteker geweest ben, dan kom je misschien hier ut de buurt vandaan, want heb me de ziekte aan ouwe flessen en stenen flessen moeten ruimen hier op en om het perceel pffff De zuipschuiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 En uiteraard werd er stevig gedronken, op zijn Gronings en dan waren ze niet meer te verstaan. Die knauwers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Zo zie je maar Hannah, een mens lijdt het meest......... Ben daar een klassiek voorbeeld van, altijd maar nerveus, zie apen en beren en als het erop aan komt valt het mee. Mooi meid, dat het nu gebeurd is. Ga me even douchen, eerst dacht ik weer op bed te gaan maar ik ga vandaag een dagje frummen denk ik, jammer voor jullie, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Hallo allemaal, Ik heb eindelijk weer goed geslapen. Gister 22.00 uur naar bed en werd vanmorgen 7.00 uur fris en fruttig wakker. Ben nu 5 dagen geheelonthouder en zal dit mijn levenlang blijven. Ik wens iedereen een nuchtere dag toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Originally posted by: JaapEn uiteraard werd er stevig gedronken, op zijn Gronings en dan waren ze nietmeer te verstaan. Die knauwers.quote> Heey, ff dimmen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Diesel, Op zaterdag kreeg je je loon in de kroeg. En die kroeg was ook van de landheer. Zo kreeg hij gelijk zijn geld weer terug. En wat over was van het geld daarvan ging je naar de slijter, en die was ook van de landheer. En zo was het cirkeltje rond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Sandra, mooi joh maar loop niet te ver op de zaken vooruit. Anders is de teleurstelling zo groot met alle gevolgen van dien. Nu is nu en nu gaat het goed!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Goedemorgen, Gister op verjaardag geweest, heel veel wijn zien drinken, geluisterd naar steeds langere verhalen en daarna onsamenhangendere herhalingen van dezelfde verhalen. Voelde goed. Posting van Wijfje en reactie van Jopie en Akelei een beetje gaan denken. Gisteren was al met al goed, er waren wat rimpelingen maar die zijn mooi bijgetrokken. Al die gisterens bij elkaar hebben gezorgd dat de gelukkige Harry van vandaag kan bestaan. En morgen daar kijk ik naar uit, zorgeloos, als ik maar niet ga zuipen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Ja Jopie en Hannah heg voelt ook goed. Hannah krijg je bij die glasvezeljongens een limiet op je vaste telefoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Sandra :present::present: Goh Jop. aan dat pand is nog wel heel veel te doen zeg. Heb je daar nu serieus interresse in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 mogge hier schijnt de zon, nog wel fris. zo boodschappen doen allemaal lekker geslapen? kom op met die zomer! fijne dag all maak er wat van he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Uiteindelijk toch weer een gelukkie Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Goedemorgen allemaal, Hier ook weer wakker, gat in de dag geslapen. Spike, verschrikkelijk rot dat je zo'n last van je ribben hebt, wel ff bellen hoor, kan helemaal geen kwaad. Paar minuutjes van je tijd en dan heb je dat ook weer gehad en kun je 'passende' pijnstillers krijgen. Hannah, als ik het zo lees is het inderdaad een geluk bij een ongeluk geweest dat je een limiet had op het bellen. Als ik me niet vergis moet er trouwens een site zijn waar je van heel veel bedrijven met 0900 nummers ook een gewoon vast nummer kunt vinden. Misschien ergens op de 'vrekkensite' ??? Zo, en dan ga ik nu een grooooote bak koffie inschenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Originally posted by: jopieer is water en elektriciteiten het is betaalbaardus...ja!(en ee rustige omgeving )quote> Maar Joop, in advertentie werd zelfs het woord 'sloop' genoemd als ik me niet vergis, voor je er uberhaupt kunt wonen ben je dan toch al een hele kruiwagen geld kwijt om het ook maar een beetje bewoonbaar te maken? Kan me overigens heeeeel goed indenken dat je op slag verliefd op de plek werd. En ook wel een beetje op het huissie, ben dan in gedachten gelijk al bezig de boel in originele staat op te knappen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Zo, ben gedouched....( schrijf je dat zo? ) niet opgetut, had er geen zin in, hahahahaa. Teveel, zat je op dezelfde verjaardag als ik? Vervelend he? die lallende mensen, raakt kant noch wal wat ze zeggen en dan te bedenken dat ik zelf ook zo lalde.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 en voor als je op postzegels wilt besparen: http://www.antwoordnummer.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Ik weet het Joop. Paar spannende dagen achter de rug, druk druk druk op het werk... ... en ja... de jaren gaan ook een beetje tellen natuurlik;) (zei het oude wijf) Maarrrrrrr het voorjaar komt er aan. Lekker vroeg licht..en dan ga ik op vrije dagen gewoon de wekker vroeg zetten als ik al niet vanzelf wakker wordt dan, en dan heerlijk naar de vogels luisteren die de nieuwe dag aankodigen. Heb er zo verschrikkelijk veel zin in dit keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Woon je dicht bij dat zwembad, Akelei? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Ho nou ff Joop, welk huis heb ik dan gemist??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Originally posted by: jopieheel wat anders dan dit:http://www.janusgroep.nl/site/...DBC2BB1160C9C7CD8A5A12maar dat lijkt wel iets te zijn voor voorlopigquote> deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Goeiemorgen allemaal, ik ben net wakker, ga altijd laat naar bed . Gedroomd dat ik ergens een flatje had gehuurd, en dat ik daar mijn wijnvoorraad had. Zodat ik lekker stiekem kon drinken. Ik was blij dat ik wakker werd! Spike: sterkte met je ribben. Wat balen dat dit net nu gebeurt. ER: ik zie ook altijd alleen maar vreselijke beren op de weg, en als puntje bij paaltje komt, is er weinig aan de hand. Ik ben nu 53 jaar, maar nog niks geleerd hiervan helaas! Vanmiddag naar intake gesprek Maliebaan, om te kijken wat voor therapie ik ga volgen. Vanavond voor het eerst naar de AA, zenuwen zenuwen, maar een goeie vriendin daar, zal met me mee komen. Lief! Het gaat goed, heb nog wel steeds mijn trek momenten, maar die zijn te overzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Originally posted by: Jaap Originally posted by: jopieheel wat anders dan dit:http://www.janusgroep.nl/site/...DBC2BB1160C9C7CD8A5A12maar dat lijkt wel iets te zijn voor voorlopigquote> dezequote> Ooooh :$, das heel wat anders dus.....tuvalu ook goedemorgen. Gaat goed he? Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Yvonne: we hebben hetzelfde icoontje, had ik gisteren veranderd omdat iemand ook hetzelfde icoontje had. Moeilijk om een andere te vinden die iemand niet heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden