Gaby Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Rustig Smikkie, ik maakte een grapje op Fleurs bericht, heeft helemaal niets met jou te maken!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Wow Gabs en Liefje!!! :sun: Go girls! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 en zo zie je maar, hoe het geschreven woord verkeerd kan worden begrepen, maar Smikkie , jij voelt je geniepig aangevallen door mij, terwijl ik heel niet op jou reageer, wellicht eerst even vragen ,alvorens mij uit te maken voor geniepig he b.v.d Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Originally posted by: snoepjeyvon je bent een vervelend mensen je weet wel waarom;)quote> Vonneke, snoep liegt tegen me!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 oke Smik, zand erover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Thanx Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Originally posted by: Gabyoordeelt niet opdat gij niet geoordeeld wordtwie zonder zonde is gooit de eerste fles eh.... steenje ziet eerder de splinter in een anders oog, dan de balk in de jouwe!maar ja een oordeel is snel geveld...quote> iedereen oordeelt en niemand wil veroordeeld wordenmenselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Ik drink niet, ff toch pam nemen, wordt ik sloom van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Een poepsnoepje Wat zou dat zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: snoepjeyvon je bent een vervelend mensen je weet wel waarom;)quote> Vonneke, snoep liegt tegen me!!quote> Ik weet het Fleur .. Ze kan er niets aan doen hoor, is gewoon een afwijking van haar Buiten dat liegen is ze eigenlijk wel heel lief. En nu ga ik afsluiten. Heb een beetje het gevoel dat ik hier in de ruimte zit te lullen, sorry. JJ, sterkte en inderdaad naar de h.a. gaan. Luitjes, voor straks trusten... Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 dat bedoel ik Fleur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Bam ingenomen..., die oxazepam, zweef nu al... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 JJ ik vindt het heel goed dat je nu niet naar de drank grijpt! Respect! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 ik ga eens even wat tv kijken, Fijne avond allen en lekker slapen voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Originally posted by: Gabydat bedoel ik Fleur!quote> Wat bedoel je Gabs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Morgen weer nw dag, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Originally posted by: JJBam ingenomen..., die oxazepam, zweef nu al... quote> Gezellig...klinkt een beetje vreemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: Gabydat bedoel ik Fleur!quote> Wat bedoel je Gabs?quote> dat sommige mensen toch oordelen,, en niemand veroordeeld wil worden, maar ja,niets menselijks is ons vreemd, ik neem me altijd voor niet te oordelen, maar lukt lang niet altijd * even aangepast was onbedoeld alweer aan het oordelen, door het woordje ''iedereen'' te gebruiken :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Ah zo Gabs Gek toch Ik moet dochter gaan redden. Valt dochter aan Wat een gekrijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Yes Wijfie heel goed dat je het met de h.a ook over gehad hebt. Ik krijg hier een goed gevoel over. Hoop echt dat je nu zo sterk bent om door te zetten meid want jij, maar zeker ook je man, hebben allebei echt rust nodig. Je man lekker z'n ouwe dag en jij een beetje genieten van de leuke dingen. Misschien eindelijk eens lekker met een paar vriendinnen een daggie weg, wat je al zooooo lang wilt, en heerlijk genieten van het leven. Trusten meis en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Wijffie, heel veel sterkte en slaap je straks lekker. JJ, jij ook sterkte, kan me voorstellen dat je bang bent, hoop niet dat je drinkt. Maandag maar gauw naar je huisarts he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Goedenavond, wat een verhalen, dan heb ik toch maar niks te klagen, ben enorm aan het vechten, maar dat valt toch wel een beetje in het niet hier!!! Maar ga zo weer zonder iets op m'n bed in en meld me dus droog af!!! weer eentje om trots op te zijn, maar ik word er niet gezelliger op! fijne avond en slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Lien, ook jouw vechtlust zien we hier hoor. Meiske, zie je ingelogd, wat een rotnieuws hebben jullie gekregen, sterkte hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Meiske, Ik heb het gelezen, heel veel sterkte toegewenst! Gaby, Voor jou zal ik hard duimen! Hoop hebben is een goed iets. In welk opzicht dan ook! JJ, Sterkte! Jouw gevoel kan ik me zeer goed inleven. Maar daar ga ik het nu niet over hebben. Lien, Ga zo stille voort in deze loodzware strijd. Daarin sta je niet allen hier. Fleurtje! Wijffie, Hopelijk slaap je een beetje. Bolletje, Fijn je zo te lezen ondanks alles. Roos, Jij ook lekker slapen he? En voor allen die het nodig hebben Zo nu ga ik afsluiten. Bij deze meld ik me kurkdroog af! Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Slaap lekker, kanjer van een Madelief:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden