Spring naar bijdragen

11 maart 2012

VM1

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allen,

Soms word je 'smorgens wakker met een geluksgevoel, ik had dat vanmorgen.

Ik dacht, het is gewoon goed allemaal, ik voel me happy en dat is lang geleden dat ik dit dacht.

Er zijn altijd zoveel zorgen en verdriet geweest hier en nu is het gewoon goed. Natuurlijk hebben we wel zorgen, zoals iedereen die heeft en onze verdrietjes maar overwegend zijn we gelukkig hier.

En dit wil ik graag even met jullie delen.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Prachtdag hier.

Zit aan mijn pc en naar buiten te kijken.

Moet dingen doen voor mijn werk.

Eigen schuld, laat alles op het laatste moment aankomen.

Ben een chaoot en last minute man.

Zou nu veel liever gaan wandelen, de stadswal rond, naar de rivier, daar wat drinken...

Kijken wie het wint: Harry met enige discipline of Harry de genieter...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Hier schijnt de zon stralend. Ik ben nu bijgelezen en nu moet ik aan de dag beginnen. Ik ben nog moe, maar tevreden over het bezoek van pleegzoon.

Vandaag maar eerder naar schoonmoeder en haar in de rolstoel meenemen voor een wandeling buiten. Vindt ze heerlijk.

Maak er een mooie dag van vandaag en tot later,

Lytse.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit heerlijk in de tuin te genieten van de zon.

Kussens van het zoldertje gehaald, kopje koffie erbij en natuurlijk mijn pakje peuken...

Moet ook nog aardig wat doornemen voor mijn werk komende week (zo herkenbaar dat uistelgedrag Harry), maar heb een deel in boekvorm en dat heb ik mee naar buiten genomen.

Om helemaal eerlijk te zijn: ook een detective mee en daar zit ik tot nu toe in te lezen:huh:

Kom even binnenwippen hier.

Heb op het rookdraadje een uurtje geleden het berichtje van Witte gelezen....

Wist al niet eens meer dat ik daar indertijd had gepost.

Ben mijn eigen berichtjes eens terug gaan zoeken en het blijkt twee jaar geleden te zijn, ik was toen een half jaar van het roken af.

Dacht zelf dat het niet meer dan een maand of vier was geweest.

En ben indertijd weer gaan roken omdat ik uiteindelijk toch weer aardig was gaan groeien helaas, zo dom.

Het rommelt de laatste tijd weer bij mij, wil stoppen maar eerst nog wat extra gewichtsverlies voor 'reserve'...

Het berichtje van Witte heeft me wel heel erg aan het denken gezet en ook dat wat ik twee jaar geleden schreef.

Ik ben inmiddels al lang weer op het punt dat ik 's avonds in bed lig en het gewoon even benauwd heb, geen puffer meer in huis natuurlijk, dus blijft het bij voornemen om toch vooral wat minder te roken de volgende dag...

Het is niet alleen meer rommelen nu, het borrelt en en het staat op ontploffen.

Heb even lopen zoeken... nog vier pakjes op voorraad.

Heb er zelfs twee in mijn tas gevonden... ben altijd bang 'zonder' te komen zitten.

Ik maak ze nog op, mooie periode om me geestelijk voor te bereiden op een nieuwe start/stop.

De vorige keer ben ik gestopt met behulp van laseren, had me voorgenomen niet eerder weer te mogen beginnen dat op het moment dat ik de kosten er uit had (toen E 165, een maandje niet roken dus) en heb het een veelvoud daarvan volgehouden.

Nou weet ik eigenlijk wel dat dat niet echt DE hulp was, drie vriendinnen die tegelijkertijd gestop waren rookten weer binnen de kortste keren (varierend van 2 dagen tot 6 weken).

Dit keer ga ik gewoon STOPPEN.

Misschien pleisters, die helpen mij redelijk, maar misschien ook gewoon zo...

Zo lui, dit moest ik even kwijt.

Ik ga weer buiten genieten van het heerlijke weer.

Met een bak koffie en een punt appeltaart, die stond al weken in de vriezer (kan ik heel makkelijk van af blijven dus), Kees had vannacht een vreetbui en heeft de helft naar binnen gewerkt, dan nu de rest ook maar snel opmaken lijkt me.

Luitjes... ik ga nog even genieteren.

:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag,

ik ben dr weer even en zit lekker

te genieten van 't mooe weer met de deur open

is wel verradelijk weer in de zin van even een terrasje

pakken en een drankje te nemen.

maar dat doe ik lekker niet maar t gevoel is er wel

en daarom schrijf ik even van me af hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even lekker een stuk gefietst en ja hoor het kan niet missen de lente is er al bijna. lammetjes in de wei aan het springen, konijntjes aan het huppelen, vogels met takjes in de bek om een nestje te maken, crocussenen het zonnetje erbij. zalig zo'n zondag.

nou en om jopie een plezier te doen heb ik een rok aangetrokken. is wel zo'n lange zwarte maar dat geeft niet toch? lekker met dikke sokken eronder en bergschoenen. ga zo eens een stukje wandelen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...