igor Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 goed zo knorrepot wel achter me blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Ook goedemorgen Igor, Sandra en Bor. Snoep... volgens mij ben jij pas nog op vakantie geweest toch Luitjes, ik moet er vandoor... Plicht roept. Zie dat de zon alweer schijnt, hoop dat dat de hele dag zo blijft.... Fijne dag.. Laterrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 dit werkpaard begint al te sloffen fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Goedemorgen, AR veel plezier. Voor iedereen die gaat werken, werk ze Voor de rest, maak er wat van vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Aan de langslapers, goedemorgen! AR is niet op vakantie hoor! Hij is weg voor zijn werk. Dat heeft hij op deze draad geschreven enige tijd geleden. Maar toch, is wel leuk daar in Frankrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 nee hoor yvon..was met de kerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Goedemorgen gefrummelde ik ga dit jaar ook op vakantie in eigen land bij Snoep weet je dat vast Snoep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Goedemorgen allen, vandaag naar een museum met opgezette mensen, tis maar wat je zoekt ahum! Snoep ik zocht even op wat het middel is wat je gebruikt en leer dat het een zwaar middel is met ontwenningsverschijnselen ook, ik lees op Wikipedia: Tramadol is een morfine-achtige pijnstiller die tot de opioïden gerekend wordt. Las ook wanneer het o.a. wordt voorgeschreven. Ik hoop dat het bij jou meevalt! Sterkte meis. Sha:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 jan ja dat klopt..maar zonder tramadol heb ik heel de dag pijn sha..speciaal voor sha een logeer kamer gemaakt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Jan, dat is toch madamme Tusseau? veel plezier vandaag, schijnt goed weer te blijven wie weet kom ik je nog wel tegen I know Snoep iets rustiger aan had wel gekund je rug nu hè het is nog geen vakantie hoor! kom ik wel eerder die kamer beslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 maar wel alleen he..geen mannen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaalDAGPACTLytseMadeliefAlbertLien2206ik ga goed en dat wou ik graag zo houden! op naar week 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 tuurlijk kom ik dan alleen Snoep we willen natuurlijk ook vast samen gaan stadten en met z'n 2 lijkt me dat ook veel gezelliger wens jullie allen een fijne en goede dag toe sterkte en moed voor wie het kunnen gebruiken felicitatie aan degene die het verdienen en alle andere een dikke pluim hier en...en...en....zovoort Sha gaat er van tussen.....zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Hannah, ik las het zonet gefeliciteerd hè...dat ze mogen smaken :moon::moon: Lien, lekker op naar week 2 :present: ga zo voort... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Goedemorgen Frummers! Hier prachtig weer, even bijlezen met een bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Originally posted by: ShahireJan, dat is toch madamme Tusseau?quote> Nee dat zijn echt opgezette mensen, met inzage in spierweefsel en hoe ziet een schone lever eruit en hoe die van een alcoholist enz. Die hebben zich beschikbaar gesteld voor de wetenschap! Zal wel een verslag geven? Hieronder de linkOpgezette mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Spike, hoi! Gelukkig ben je er weer! Ja ik kan me voorstellen dat het moeilijk is als je niet op internet etc. kan. Vandaag komt de zon vast ook bij jou door. Lekker slenteren over de markt, veel kijk plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 @Jan, ik ben jaren geleden al eens bij 'bodies' (zo heette dat toen, geloof ik?) geweest, echte mensen, in allerlei bewegingsvormen, en ze laten zien hoe ze dwarsdoorsnedes maken, mri etc... heel bijzonder! En idd ook een afdeling'organen, dan zie je de rokerslongen, en dan een grote bak, met ''werp hier uw laatste pakje sigaretten in'', en ook levercirrose....... indrukwekkend, confronterend, en dat is het rare van verslaving, mensen gaan 'gewoon' door, kijk maar toen die teksten op de pakjes sigaretten kwamen, toen kreeg je die hoesjes, nu leest men er overheen, in sommige landen komen er foto's van rokerslongen op de pakjes, maar toch.... alhoewel ik het rookverbod belachelijk vond, ben ik nu achteraf toch wel blij dat het doorgevoerd is, wordt nu zelfs misselijk in rokersruimten, raar eigenlijk.... maar veel plezier Jan, ik vond het geweldig, maar het was ook interessant voor mijn werk, was met collega's, sommigen vinden het wat morbide, ben benieuwd hoe jij het ervaart!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 dat zou heel goed kunnen Hannah, zou er iets zijn wat wel zou helpen? Voorlichting, helpt ook niet echt, ik wist heel goed hoe slecht het was, maar dacht dat het bij mij wel zou meevallen, :$ en dat hoor ik tieners nu ook veel zeggen, ik vindt het niet zo lekker, dus ik raak toch niet verslaafd, (ik vindt het niet zo lekker!!! maar toch doen ze het dan zijn ze al in de ban van.... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 ik mag zo werken, en ga vanmiddag even met mijn zus en haar kindje naar het bos, kijk dat heb ik ff goed geregeld, heerlijk zo'n dag wat te doen jullie ook allemaal een hele fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Originally posted by: lien2206 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaalDAGPACTLytseMadeliefAlbertLien2206ik ga goed en dat wou ik graag zo houden! op naar week 2mariam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 dat zinnetje is van lien hoor, ik heb er ook weer zin in een alcholvrije doordeweekje, vanavond starten met start to run. mariam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Goedenmorgen allemaal Spike, hoe gaat het nu met je gekneusde ribben, is het een beetje uit te houden? Madelief, jij gaat goed zeg! Ik heb bewondering voor je. Ook voor alle andere volhouders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Originally posted by: spikehoe ga jij madelief?ben erg benieuwd hoe het zonder drank bevaltlastig of valt t mee?voel je je al sterker worden?hoe is begeleiding nu?quote> Spike,Lief dat je ernaar vraagt.Ja het gaat nog steeds goed, ik voel me veel fitter.Overdag niet meer slapen, en alles nog weten wat ik heb gezegd en geschreven...Wel schaam ik me voor de tijd die achter me ligt.Maar alle mensen die me na staan weten het en steunen me gelukkig.Veel dingen zijn er uitgepraat.Dat was wel nodig.De begeleiding is minimaal, wel kan ik mn coach bellen als dat nodig mocht zijn.Maar tot nu toe is dat niet nodig.Het valt me alles mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden