Emmaroos Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Originally posted by: EmmaroosWaarom durfde je er niet heen dan, Suikertje?quote> Ben je er nog Suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 moe, druk, overwerkt, stress en geheel niet aanwezig hier Spike maar goed, geen trek in drank of koekjes, rook alleen wel teveel. het weer: net 3 dagen storm gehad, nu zonnetje graadje of 15 overdag snacht 10 zo weer bijgepraat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Heey Dhen, Kun je je nog herinneren dat je eens dat gedicht van: En wat als het nou gewoon goed is, hier op het forum plaatste? Ik heb het nog steeds in mijn bezit en wilde het plaatsen. Maar ik dacht, ik wacht even tot Dhen er is, misschien heb je het wel op een draadje staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Beste mensen, Ik ga maar vroeg nestelen. Ben ik morgen weer fit. Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 ER, ja die ken ik nog wel, kan ff zoeken of die nog in m'n word zit, geen idee waar die hier op de site staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Originally posted by: spikevoor dhen,omdat het mooi isen soms pijn doeten we groeienvastberaden te blijven bloeienquote> auw, die is wel raak Spike, ook lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Je hoeft niet te zoeken hoor Dhen, ik heb hem ook. Wilde het alleen eens plaatsen hiet maar hij is van jou en wilde je niet passeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 kee ER, aardig dat je het even vraagt, plaats maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Originally posted by: Emmaroos Originally posted by: EmmaroosWaarom durfde je er niet heen dan, Suikertje?quote> Ben je er nog Suiker?quote> Daar was ik al bang voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Rapi, slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Spike, mooi!!! Zit nu te luisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Ok Dhen, dank je. Mensen, enkele jaren geleden plaatste Dhen op het forum een mooi gedicht. Het is niet een echt gedicht maar het is me altijd bijgebleven. Ik wil dit graag met jullie delen. En wat als het nu gewoon goed is. Dat alles goed is, zoals het nu is. Wat dan? Dan heb ik niets meer om te klagen Dan heb ik niets meer om me zorgen over te maken Of toch? Weet ik toch wat te vinden? Stel je voor: morgen dan of volgende week.....of volgend jaar...... Hoe moet het dan? Stel je voor dat dit gebeurt of dat? Hoe moet ik daar dan mee omgaan! Wat, als het nu gewoon goed is. Is dat eng? Ben ik zó gewend aan iets wat niet goed hoort te zijn? Ben ik zó gewend dat Ãk dat ben? Is dat niet eng? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 ook goeienavond saam ff bijlezen tot over een uurtje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 spike, wat een filosofie. ik heb bewust een alarm in mijn telefoon gezet om 21.30 uur omdat het dan een moeilijke tijd is voor mij. Maar ik zit hier nu en inderdaad het helpt zo'n moment, ik zit aan een kop thee en... heb niet eens behoefte aan wijn. ga dadelijk lekker lezen en slapen, hoop dat ik toch wat minder droom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Spike, deze staat nu in mn playlist. Morgen verder luisteren naar andere muziek van hem. Thanx! Roodborstje, je gaat goed! Lekker aan de thee en rustig worden en blijven. Slaap lekker voor straks! Zo ik ga mn bed in, en meld me droog af voor vandaag. Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Madelief, komplimenten (slijterij overwonnen:present:) en Sja 4 maanden alweer + de rest :sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun: en Suikertje, geen slinger, maar voor 3 maanden wel een :light: :light: totempaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Iedereen een goede nacht en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Jane, dank je! Was nog niet uitgelogd, maar nu duik in echt mn bed in! Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Men gaat hier naar bed en ik bereik het wakkerste punt van de dag.. Ik heb nu thee uit een reformwinkel en vraag me af of er in thee alcohol kan zitten. Het staat niet op de verpakking maar er zit een luchtje aan..het smaakt niet naar alcohol ofzo.. Weten mensen dat hier; kan er in thee..of van die oploskoffie, alcohol zitten? Vanmiddag bij mijn psych uitgelegd actie te willen en geen zweefpraat en hij stelde EMDR-therapy voor.. Volhens mij een soort opgraven en herbeleven van trauma's uit het verleden.. Ben niet zo meer bezig met mijn verleden..maar wie weet. Zat me net ook te bedenken dat ik me al in januari aangemeld heb voor de iriszorg..2 maanden later nog steeds geen schot daarin..behalve dat ik zonder hen ook niet drink.. Soms lijkt het net alsof ik pas s'avonds ga nadenken over dingen en overdag alleen heen en weer vlieg zonder ergens bij stil te staan.. Gefeliciteerd sha en suiker nog!!! SSSSSlllliiiiinnnGGGGeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrr ) ook mooi toch?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Hoi Change.. kwam nog heel even binnenwandelen hier aan het eind van de dag. Ik denk niet dat er in thee alcohol zit hoor. Lijkt me eigenlijk onmogelijk... Dus lekker genieten van... Hoop dat de therapie een klik bij je gaat geven en dus bij je past. Lijkt me wel moeilijk als je zelf het gevoel hebt dat wat was te hebben verwerkt en dan moet gaan graven, maar inderdaad, 'wie weet'.. En mooi ... Iriszorg ingeschakeld... maar je doet het zelf al. Dikke pluim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 goedenavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 ha Jootje alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Ja hoor Jane. Gaat redelijk. En met jou. Was wel beetje verdrietig vanavond want heb mijn dochter naar de trein gebracht in Gent, Die is voor een week naar Londen naar haar beste vriendin. Is altijd even moeilijk. Gek hee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Ben trouwens ook net helemaal bijgelezen. Is toch een hele opgave steeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Dag allemaal, Ik meld me even droog, hoewel ik niet op het dagpact stond. Als iemand morgen het dagpact ziet of start: wil je mij er dan even bijzetten a.u.b.? Welterusten allemaal en tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden