Spring naar bijdragen

Donderdag 15 maart


Emmaroos

Aanbevolen berichten

@Diesel: bij mij liep alles gewoon los rond (kippen, drie honden, drie katten, twee kalkoenen en dan nog een zootje eenden). De honden bleven er van af, blijkbaar snapten ze dat ze er niet aan mochten komen. Maar wat Bor ook zegt, als ze gewoon rondscharrelen krijgen ze toch wel genoeg goeds naar binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 182
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag dag kinders. Kippetjes zijn leuk! Mijn lief (die heeft kippen, ik niet) doet ze na drie jaar, als ze van de leg zijn, in de soep. Want "Vrouwen die geen eieren meer leggen..." Fijn te weten als je in de overgang bent, hihi.

Voor wie het wil weten (ik werd er van beschuldigd dat het niet waar was) ga ik straks naar de neuroloog vanwege de hernia. Ben best peux nervieux, niks voor mij eigenlijk.

De lyrica (Snoepje) bevalt mij toch nog best. Blijkbaar is dat heel persoonsafhankelijk. ik hoop dat jij nu een beter middel hebt, want als je er beroerd van wordt is het ook maar niks.

Ik probeer de zenuwen de baas te blijven, want nog steeds gerelateerd aan de hang naar verdoving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi allemaal deze zonnige donderdag morgen.

Ik ben nieuw hier en zal me zo eerst is even netjes voorstellen in Wie is Wie.

Laat ik maar beginnen met iedereen een heerlijke zonnige dag te wensen.

Ik gooi er gelijk nog maar ff een pot koffie bij met eigengemaakte cupcakes, ik zou zeggen tast toe ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie sterkte bij de neuroloog.

Ik heb geen kippen en van dat spul maar zou het zeker niet dood kunnen maken.

Best wel hypocriet want ik lust graag een stukje (mager!) vlees of vis maar een ander moet het dan wel vangen en slachten :huh:

Steunbeertje wees welkom :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: MarQ
Yep........

9 maanden , weer een mijlpaalquote>


Marq !! Gefeliciteerd. Dan mag ik voor jou als eerste de slingers ophangen, ik voel me vereerd:

:D:musicnote::present::rose::):moon::sun::D:musicnote::present::rose::):moon::sun::D:musicnote::present::rose::):moon::sun::D:musicnote::present::rose::):moon::sun::D:musicnote::present::rose::):moon::sun::D:musicnote::present::rose::):moon::sun:

Je bent een mooi voorbeeld voor me, dank je wel :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeienmiddag

smikkie

ik ga er ook niet mee verder..heb er nog hoofdpijn van

ik ging dingen zeggen die ik niet wilde zeggen...kon ook niet meer op woorden komen

en durfde amper te lopen...

ga gewoon verder met me tramadolletjes en volgende week moet ik terug bellen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank allemaal

Inmiddels een heel boekwerk op Wie is Wie geschreven, dus jullie hoeven je niet meer te vervelen ;)

Hannah piekeren maakt moe, dus niet de hele dag doen. Zet voor jezelf een tijd vast waarop je MAG piekeren, pieker een kwartiertje (of langer) en klaar. Zo hou je de rest van je dag gezelliger en ben je ook niet zo moe. Het klinkt makkelijk maar dat is het niet hoor, probeer het is, misschien werkt het voor jou. Afstand nemen is sowieso heeel verstandig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag, zit ff en mijn lunchpauze, op adb, vanmorgen bij de psych geweest, ze was er trots op dat ik niet meer gedronken had, en nu moet ik mijn gevoelens gaan opschrijven, best lastig als je dat al jaren verdronken hebt.

WE hadden het ook over het jalours kunnen zijn op andere mensen die wel 1 of 2 wijntjes kunnen drinken!! iets wat er voor mij niet inzit.

Wie heeft er na lang droog gestaan te hebben, weer gedacht, nu kan ik het wel?

wat een valkuil is dat zeg!!! maar lastig, en ik zeg nog geen nooit meer, dat is zo lang, stap voor stap, dag bij dag doe ik maar en dat gaat goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees hier veel mensen die medicijnen gebruiken. Ik kreeg heel in het begin Calpram/ Campral (of zoiets) daar ben ik mee gestopt na 2 weken. Ik was in die tijd drukker met de medicijnkast van mijn man, ik vergat gewoon mijn eigen pillen te slikken :)

Conclusie........dan heb ik ze ook niet nodig ;)

maar het lijkt me vreselijk als je zoveel bijwerkingen hebt, niet erg motiverend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Snoep lijkt er een beetje op als iets van pretnison moet slikken, soort bad trip tussen LSD en XTC in echt andere dimensie en net of je nix kan doen en alles op beeldscherm gebeurd en idd dat je de ondertiteling op moet lezen en het niet jouw eigen dingen zijn.

Maargoed dat heb ik dan en hoef het heel soms maar te slikken van me huid dus dan na een week uitgewerkt , maar zoals bij jou dat je het moet blijven slikken voor langere tijd.

Hoop dat het dadelijk weer wel goed komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lien

Ook ik zeg geen nooit meer, maar ja ik ben er dan ook nog steeds van overtuigd dat ik best een paar biertjes kan drinken op een verjaardag of feestje. Valkuilen te over, tis bij mij ook niet de vraag of ik het ga doen maar wanneer :(. Tot nu toe nog niet gedaan, dus ook hier na 7 maanden nog steeds dag bij dag bij dag bij dag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Steunbeertje
@Lien

Ook ik zeg geen nooit meer, maar ja ik ben er dan ook nog steeds van overtuigd dat ik best een paar biertjes kan drinken op een verjaardag of feestje. Valkuilen te over, tis bij mij ook niet de vraag of ik het ga doen maar wanneer :(. Tot nu toe nog niet gedaan, dus ook hier na 7 maanden nog steeds dag bij dag bij dag bij dag ;)
quote>


7 maanden, top hoor, ik ga dat ook halen!!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik trek het eigenlijk ook heel goed op de bevria 0,0 nu nog dat proberen te minderen, maar nix geen medicatie daaroor nodig gelukkig, maar ik kan bijna tegen geen enkel medicijn of pijnstillers, wat heel lastig is met een kapotte nek en rug. Vandaar dat alc een prima pijnstiller leek en was, tot lichaam het niet meer trok na 35 jaar. Maar kan dus zo aanschuiven bij mensen in de voortuin voor mijn gevoel, bijna geen behoefte dan om een "echté" te nemen, bijna dan he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

frisse salade met kipfilet enzo

nog steeds aan het droogtrainen,

lijnen dus....

hoe gaat het suiker?

je bent ook al een maandje of

vijf droog zie ik..

met dit weer krijg ik altijd zo

een trek he...

maar ja, get use to it.. of zoiets.

koffie..:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja smikkie ik slik nu mitra...pine nog wat.

ben rustiger en vooral relaxter

wanneer ik dingen moet doen

waar ik zenuwachtig van word.

dus gaat redelijk goed, behalve

de standaard dingen waarmee

ik worstel en kom boven enzo ferrari

blijft elke dag voor mij een strijd om

niet te drinken en actief te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...