BamBam Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Slaap wel allen. Take care, probeer ik ook te doen. Fijne dag vandaag, voel me stilaan beetje beter. Is fijn. Nuchter alles doorleven ervaar ik niet aldoor als gemakkelijk maar het is wel te doen. Als ik dan zo depressief ben verlang ik wel es naar de roes. Maar ja, die kater komt dubbelop aan. Dus, hoe rot ik me ook voel, ik drink niet. Het lost niets op, brengt me verder weg van mezelf dan ooit. Dus dan is het mooi dat ik jullie kan 'lastig' vallen. In goede én slechte tijden. Sa mooi! En alweer een verslagje af, braaaak, het gaat maar door. Wat een verschil als ik mijn verzet laat varen en gewoon ga schrijven. Onthouden BamBam! No doooooowwwwww, lekker koese allemaal. Oant moarn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Mee eens dan toch? Ja Kirk, veel mensen verdienen niet wat ze verdienen.... Zo gaat dat. Het leven is lang niet altijd eerlijk. Nooit geweest ook. Het is zoals het is, zoiets? Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Originally posted by: jopiegabymijn doel vorig jaar was alleen: consolideren wat wasniets meer, niets minderkostte me alle energie die ik had.het woord consolideren valt goed als antwoord trouwensop zon vraagquote> das wel een goede Jopie ik wil denk teveel, voel me eigenlijk schuldig, dat ik niet veel doe, maar ik werk, sport, trek af en toe een stofzuiger door het huis, en ik drink niet, maar de momenten dat ik dan vrij ben, zit ik op mijn slaapkamer, en het is enkel in mijn gedachten dat het zo ''makkelijk'' zou zijn met iemand erbij, zoals Harry Jekkers zingt ''schat hier heb je mijn problemen, los maar op" (in het prachtige liedje ''Ik hou van mij'' weet niet hoe ik een link moet plaatsen, dus maar ff zo)dus ik mag even niets van mezelf, rusten, misschien ben ik wel moe van al die verzopen jaren, en nog moeier van die 5 jaar proberen niet/wel/soms te drinken,pffffff.........wordt beter na 3 maanden heb ik gehoord :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Originally posted by: jopiezomaar een verslagje af bamwauw!de bevalling nu zonder inleiding en vacuumpompnog steeds pijnlijk, maar het lukte op natuurlijke wijze?dát is winst!ga ik zelfs voor je onthoudenen je aan houdende volgende keer!quote> Tssssss, daar was ik al bang voor........Haha. Jawel, nog steeds pijnlijk, ik ben een zeer koppige sukkel.Ach ja, tegen de tijd dat ik doodga weet ik vast hoe het werkt, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Gewoon per dag bekijken Gaby en het wordt beter. Ooit. Dat moment is voor iedereen verschillend. Maar niet meer vechten is altijd goed. Nu echt weg. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Gaby, dat is ook best moeilijk om daar op te antwoorden. Welk doel heb je in je leven, welke dromen heb je. Waar sta je over 5 jaar. Ik hoop dat mijn man dan nog gezond is en dat we samen nog veel kunnen genieten. Dat is mijn allergrootste wens. En ik zou zo stommegraag willen dat mijn zoon een relatie kreeg. Hij is bijna 29 en nog nooit iemand gehad, heeft er af en toe verdriet van. En verder hoop ik voor mezelf dat ik steed maar blijf groeien, mentaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Als ik dan zo depressief ben verlang ik wel es naar de roes. Maar ja, die kater komt dubbelop aan. Dus, hoe rot ik me ook voel, ik drink niet. Het lost niets op, brengt me verder weg van mezelf dan ooit. Mooi BamBam, daar hou ik me nu ook aan! Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Originally posted by: BamBamGewoon per dag bekijken Gaby en het wordt beter.Ooit. Dat moment is voor iedereen verschillend.Maar niet meer vechten is altijd goed.Nu echt weg. Later.quote> Thanx Fijne avond Bam en lekker slapen zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Trusten Jopie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 klopt Kirk, met klagen kom ik ook geen stap verder, maar af en toe is het toch lekker om heel even hier te klagen, dan ben ik het meestal toch sneller kwijt, dat rotgevoel, en daarvoor alle Frummers mijn grote dank :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 http://www.youtube.com/watch?v=j4iR8le0n64 dit is het liedje, mooi nummer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Ik ga ook weer afsluiten voor vandaag. Trusten allemaal, lekker slapen en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Slaap lekker, Bol:lips: En ik ga ook want om kwart over 5 gaat het wekkertje weer. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Kom nog even truste zeggen slaap lekker ook:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Ik kom ook nog ff binnen waaien om iedereen een goede nacht te wensen. Enne Akelei, ik heb de weegschaal verbannen. Wat maakt dat ding me gek joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden