Spring naar bijdragen

zondag 18 maart


igor

Aanbevolen berichten

nah.......... Goedemiddag allemaal,

Snoep :heart:

ik heb ook zo'n dag dat ik mijn vriendje mis, heb gewoon zin in een arm om me heen, even knuffelen, maar helaas..... begin dat nu toch te missen :angry:

maar goed, 't is zoals het is, ga ff filmpje kijken in mijn bedje, saaie zondag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 189
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Bolletje, ik zou het niet weten.

Jullie denken nu vast allemaal, ze is getrouwd, heeft kinderen en een sociaal leven, hoezo eenzaam???

Nou, ik kan je vertellen dat ik echt heel eenzaam kan zijn hoor. Ik heb één groot probleem en dat is dat ik niet alleen kan zijn.

Das ook wat hoor, hoe ga je er mee om he?

Menig psych heeft zich er al over gebogen maar nooit is er een oplossing gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

o Em:present: Ik heb verschillende vriendinnen die niet alleen kunnen zijn. één daarvan is altijd de hort op, nooit thuis. De andere wordt echt helemaal paniekerig als ze alleen is, en zo ken ik er veel hoor dus het is niet zo raar.

Ikzelf heb altijd gezorgd dat ik niet afhankelijk wordt van een ander, misschien heb ik daarom het gevoel niet meer zo dat ik alleen ben.

Het gevoel van eenzaamheid bij mij is al heel lang geleden. Gelukkig want dat is een heel naar gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Bol.

Ik ga wel eens weg maar wil dat ook niet altijd. je moet het thuis toch ook kunnen vinden, denk ik dan, wil niet altijd vluchten.

De laatste tijd gaat het trouwens goed, ben ook erg gelukkig momenteel, niet in de laatste plaats omdat ik leuk werk heb maar ook omdat het tussen mijn man en mij weer zo lekker loopt.

Fijn hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan denk ik, als het door de week is, iedereen is aan het werk en ik zit hier maar alleen.

Als ik happy ben gaat het wel maar als ik depressief ben, zie ik zowiezo alles zwart, komt het verleden weer boven of andere dingen.

Heb niet echt veel hobby's, kan me moeilijk vermaken.

Lezen doe ik veel. op de pc, wat schilderen op nummer.

Maar wat ik al zei, Bol, nu gaat het wel en heb ik ook weer zin in vanalles.

Vind het alleen wel kluten dat ik alleen maar happy kan zijn als ik een leuke baan heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal. Ben niet geheel onbekend hier, de laatste keer dat ikhier was, was toen ik hulp vroeg omdat ik als dank voor een gift een flesje wijn van iemand kreeg, en hier steun zocht. Helaas kreeg ik een iets ongelukkig antwoord van iemand waar ik op ben afgeknapt. Maar ik ben iets verder weer, inmiddels mijn 'ding' met de huisarts besproken, die ook bekend ik met dit forum.

Ik hoop op steun, op begrip, ik wil dit serieus handelen. Dat kan hier denk ik, ik vraag eigenlijk om hulp in de vorm van een zetje zo nu en dan. Ik heb ik mijn eentje al best veel geredt, maar ik weet nu dat dat niet genoeg is. Nou ik laat het er voor nu bij, dus is veel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi beste mensen.

Lees hier veel over eenzaamheid.

Heb daar zelf gelukkig geen last van, terwijl ik wel alleen woon.

Vind dat eerlijk gezegd zalig.

Lekker tuttelen, geen gezeur om me heen, me aan niemand aan hoeven passen.

Lekker hoor.

Maar ja, heb het verder natuurlijk wel heel druk.

Wordt een ander verhaal als ik hele dagen alleen thuis zou zitten.

Maar dan zou ik toch weer wat op gaan zoeken.

Fantaseer al hoe het over 9 jaar zal zijn, als ik gewoon niet meer hoef te werken.

Tjee, ;

Lid worden van de bieb,

Lid worden van Tai Chi

Weer met de wandelclub mee, elke week.

Lekker door de week boodschapjes doen.

Genoeg te doen denk ik.

Trouwens;

Snoep, sterkte met alle ellende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fibo, Rapilos, dank jullie wel. ik ben best stuk nu, goed jullie berichten te lezen, ik doe mee hoor! Ikweet alleen niet heelgoed wat ik even moet zeggen. Ik ben opnieuw mijn moment van beslissen te vinden, (dat is snel) en dan strijd ik weer mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom terug Yvette. Ja jouw naam ken ik nog wel alleen kan ik me je berichtjes niet meer herinneren maar dat geeft niet. Ik hoop dat je nu wat langer blijft en niet afknapt op een naar berichtje.:)

Rapi. ik heb ook geen moeite met het alleen zijn hoor, kan mezelf ook heel goed vermaken, maar als het alleen zijn in een gevoel van eenzaamheid veranderd wordt het anders. Voor het alleen zijn kun je kiezen voor het gevoel van eenzaamheid niet. Ook dat gevoel ken ik erg goed alleen is dat heel lang geleden gelukkig.

Trouwens goeie avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de halve dag zitten leren

Latex heeft me overhoord.

Phoe, moet sommige dingen wel 100 keer overlezen, voordat het erin zit.

Zou ik dan toch oud worden?

Heb me trouwens voor half april, voor 4 examens tegelijk ingeschreven.

Heb me maar gewoon voor de leeuwen gegooid.

Dat wordt dus blokken de komende weken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Yvette en wat jammer dat je door een ongelukkige opmerking van iemand afknapte.

Hoop dat je nu blijft en dat je steun kunt vinden in het forum.

Eenzaamheid voor mij is inderdaad als ik geen werk heb en me de hele dag te pletter verveel. dan komen er ook nare gedachten en heb ik geen zelfvertrouwen, voel me nutteloos. Dat is heel gevaarlijk voor mij.

Nu heb ik een leuke baan en veel drukker en de energie om dingen te gaan ondernemen is ook weer terug.

Het zit dus echt allemaal tussen de oren, ook vermoeidheid.

Nou ja, maakt niet uit toch, ik weet het van mezelf en kan er nu rekening mee houden. Ik heb van de afgelopen jaren en zeker van het afgelopen half jaar enorm veel over mezelf geleerd en dat is goed.

Ik heb een contract voor 6 maanden en officieel moet je er dan 3 maanden uit. Daar ga ik op tijd werk van maken dat het me niet weer overkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej Emma,

Leuk, dat je het zo naar je zin hebt op je werk.

Hoe kan het zijn, dat je bij een contract van 6 maanden, er na 3 maanden al uit moet?

Trouwens, volgens mij zitten ze te gillen om goed personeel in de zorg,

Ze zouden dus wel gek zijn als ze je er uit zouden gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een half jaar werkt Rapi en je maakt veel uren moeten ze je een contract geven en om dat te voorkomen moet je er drie maanden uit.

Nu heb ik bedacht dat ik wil zeggen dat ik geen contract hoef, misschien dat ik er dan niet uit hoef.

En in het noorden is de nood niet hoog hoor, jammer genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...