bolletje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Wanneer iedereen kan Gabs. Zeg het maar hoor, ik kan altijd. We kunnen ook een weekend Cent. P. nemen. Gaat ook. S'avonds lekker bij de open haard aan de koffie, schuine moppen of enge verhalen vertellen, spelletjes doen b.v. tikkertje ik zie ik zie wat jij niet ziet of verstoppertje. Lijkt me wel wat hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Originally posted by: spikesnoep, we zijn beter af zonder ballen daar....quote> ook geen gehaktballen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Hoi allemaal, Bedankt voor jullie reacties. Geeft een fijn gevoel om weer terug te zijn. Ik wil er graag bij blijven, ook als het slecht gaat. Mijn 'natuurlijke' reactie wanneer ik me slecht voel, is me isoleren, wegkruipen. Zou mooi zijn als ik eens kon blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Nou een naturistencamping kunnen jullie wat mij beterft op je blote buiken schrijven. Nooit van mijn leven. Hahahahahahaha. Ik heb het één keer meegemaakt en vond het vreselijk, ik treed niet in detail maar echt smakelijk, nou nee. Voor het overige ik ben wel in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Heev hoog percentage wel Spike. We zijn allemaal een beetje gek, gevoelig, misbruikt, gewond geraakt, hoe je het wilt noemen. Dus ja, zelfmedicatie; zeker weten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Erik het is normaal hoor dat als je je zo slecht voelt je je het liefst wilt isoleren en weg wilt kruipen, je bent dan ook het meest kwetsbaar in zo'n gemoedstoestand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Ik sluit mezelf aan in de rij, ik ben niet gek maar helemaal normaal ook niet. Ook meer dan alleen lagere school, een goede baan, geen slechte jeugd, toch zit er een steekje los, en dan steekje ben ik nu aan het oprapen. Ik ben dat gebroddel zat. Ja, die zelfmedicatie, helemaal mee eens. Voor mij was het ook zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Originally posted by: akeleiGod had een jolige bui toen ik in elkaar gezet werd. Die zelfde humor is bij mij blijven hangen, dat is dan wel weer een toegift. quote> Ik was een moetje.Dat had je zo in die jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Wolven !!! Campings !!! luchtbedden !!! Bloot !!!!! Waar ben ik nu weer beland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Spikie is het niet mogelijk om van die flesjes Nutridrink te krijgen? J. had die, omdat hij ook niets meer at. Dan krijg je toch wat binnen. Ik denk dat de last van je ogen inderdaad wel eens te maken zou kunnen hebben met algehele zwakte. Maar is het nu dat je niet kunt eten of dat je niet ???????? ik weet niet precies het juiste woord. Weet heel weinig af van anorexia, dus stel ik misschien een hele domme vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Dus als ik het goed begrijp lieve Spikie ben je bang om de controle te verliezen over wat je eet? En wat bedoel je met ïk mag niet los laten? Zou dat betekenen dat je dan veel gaat eten waardoor je een rotgevoel krijgt? Komt dan die angst als je het toch wel zou doen? En heb je nu ook een vertekent beeld over je lichaam? Ik bedoel dat je te dik bent? Ja ik stel maar vragen hoor maar als ik je daar pijn mee doe, hoef je ze niet te beantwoorden. Niet eten vermindert emotievatbaarheid, wat bedoel je daar mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 goede "droge" avond iedereen vanuit de haven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Mensen, sorry dat ik niet genoeg op jullie reageer. Jullie zijn anders van mij gewend. Maar ik ben zo moe!!! Kan het even niet. Morgenvroeg ben ik er even hoor. Nogmaals sorry, liefs Emma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Emma, dat geeft helemaal niets hoor! Doe wat goed is voor jou. Rust maar lekker uit, als dat kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Dag mensen hier, Een mooie dag alweer voorbij. Je ziet de knoppen gewoon groeien! Wat hebben veel mensen het vandaag moeilijk: Borretje, Snoep, Suiker, Erik, Spike en dan nog de anderen die ik niet noem. Hopelijk slapen we vannacht goed, zonder kotsende honden naast ons of geluidsoverlast van wie of wat dan ook. Morgen ziet de wereld er dan een klein beetje lichter uit! Ik heb vandaag, voor het eerst sinds tijden, weer eens lekker geschilderd (op zijde). Dat gaf een goed gevoel. Hopelijk kan ik nu de volgende keer verder aan een werkstuk dat er al een tijd ligt (een mus op een tak). Madelief, bedankt dat je me op het dagpact hebt gezet. Roodborstje, struikelen is heel vervelend, maar het belangrijkste is dat je vandaag weer bent opgestaan. Houd moed! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Emma, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Will, jij ook een fijne avond in de haven Fijn dat het nu steeds beter weer word he? Lytse, Ja er gebeeurt soms veel op 1 dag he? Van verdriet om moeder, tot humor over een tent vol met paaseitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Geen sorry nodig hoor ER, we hebben dat allemaal wel eens hé, hoop dat je een goede nachtrust hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Dank voor je antwoord Spikie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Lieve Madelief en lieve lytse, dank jullie wel hoor en ja uitrusten lukt wel hoor. ben al naar bed geweest en ga zo weer, nu even forummen. Spike, je moet weten dat ik je schrijfsels goed vind en je moet ook weten dat ik je een dikke knuffel wil geven. Zomaar.......... En...........je bent ook nog tante geworden........gefeliciteerd. Als ik Lytse lees denk ik, wat heb ik gemist, ik heb wel teruggelezen maar wat is er allemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Spike, Veel sterkte met dit... Moeilijk als je er niet zoveel van weet, zoals ik. Maar in mijn opname heb ik wel 6 weken met een jong meisje opgetrokken die ook anorexia had, en nog heeft, helaas. Na zoveel jaar worsteld ze er nog mee. Het is heel moeilijk het te benoemen he? Ja, de controle over je lijf hebben en willen houden. Dat zei ze ook altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Will, ja hoor, dat gaat zeker lukken, ik slaap als een :present:zo zacht, hahahaha, wat dat betreft moest ik elke dag werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Originally posted by: spikeomdat er kracht uit te putten valt,een vrouw, een stemwoorden, gevoelig, raakrocking maar stil staanfranje is niet nodigtechniek.... quote> Spike,Dit vind ik haar mooiste nummer.Als ik het hoor raakt het me steeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 ik meld me weer even voor vandaag om te zeggen dat alles goed gaat en ik me wel lekker voel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Spike, Ik vind het fijn dat je het zo uitgelegd hebt van die anorexia. Nu begrijp ik er tenminste een klein beetje van. Moeilijke strijd! Je bent een sterke vrouw, dat blijkt uit alles. Ook dit gevecht zul je winnen. Ik kan me wel voorstellen dat al je alarmbellen gaan rinkelen bij die signalen. Ik had dat toen ik voor een tweede keer overspannen werd. Ook dit maar dag voor dag? Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden