snoepje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 goeienmorgen voel me zo verdrietig...dit wilde ik even kwijt meer niet...hoef ook verder niet op gereageerd te worden maar anders stik ik erin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Goedemorgen Frummeltjes hier een heerlijk zonnetje, even bijlezen nu met een lekker bakske koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 nou stoppen met roken lijkt me nix hoor, knap van diegene die het kunnen, maar voorlopig niet weggelegd voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Jopie hoe gaat het met je woning ? Sciet ut een beete op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Bam herstel heeft tijd nodig, dat geloof ik meteen, toch kan ik me bijna niet voorstellen dat ik nu nog zo weinig energie/levenslust heb door de alcohol, maar misschien wil ik wel teveel.... Snoep leef met je mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 @Sofie, was jij dat met die oplossing met de buren? zou je daar wat meer over willen vertellen? Werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Snoep, commentaar geef ik niet wel een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 DAGPACT; Lytse Madelief roodborstje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verandering Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Goeiemorgen allemaal!! de lente geeft me echt een boost. Voel me zoveel beter dan gisteren en heb volle moed. Zit hier naast een vaas tulpen die ongelooflijk lekker ruiken. Aan iedereen die het moeilijk heeft vandaag, een hart onder de riem. Maak me klaar voor 't werk nu. byebye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 gisteren de fout ingegaan, elk glas is dan teveel. eigenlijk vorige week goed heel goed gegaan en dan is week 2 toch een lastige. vandaar ik vandaag op dagpact. baal van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verandering Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Goeiemorgen iedereen!! Voel me zoveel beter dan gisteren! de lente heeft me echt een boost. Zit hier naast een vaas tulpen die ongelooflijk lekker ruiken. Aan iedereen die het moeilijk heeft vandaag, een hart onder de riem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verandering Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 oeps, mijn antwoordje kwam blijkbaar wat later dan ik verwachtte... daarom 2x.... bye bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 wow, goed van je Sofie! ik heb ook problemen met de buren, en woon in een blok van 6, ik wacht nu op een oproep van de gemeente omdat deze huizen heel oud en in slechte staat zijn, dan zal er gezamelijk een oplossing gezocht moeten worden, en waar ik me vroeger dronken dronk, kan ik nu nuchter niet wachten, en dat sterkt me ook elke dag weer de eerste niet te nemen, zo van, eerst dit oplossen, en eigenlijk wil ik natuurlijk helemaal niet meer, i.i.g vandaag neem ik de eerste niet en nu mag ik weer aan het werk, fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Originally posted by: roodborstjeDAGPACT; Lytse Madeliefroodborstjelien2206quote> Dag voor dag en dan gaat het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Goedemorgen, @suikertje: Wat ik probeer als ik me zo voel, is het niet te veroordelen en het er gewoon te laten zijn. Bij mij is ook alles teveel, maar toen ik dronk was dat er ook al en ik kan niet verwachten dat dat plots over is. Wel weet ik dat het nu in ieder geval niet aan de drank ligt en dat mijn lichaam seintjes geeft dat ik rustiger aan moet doen. Moeilijk, want hoe doe ik dat? Ik heb geen tijd om rustiger aan te doen Sowieso niet drinken, dat is 1 en verder vertrouwen hebben, vertrouwen in mezelf en het leven. Beter zeg ik aan het eind van mijn leven dat ik het in ieder geval zo goed mogelijk gedaan/geprobeerd heb, zonder verdoving en dan (helaas) misschien nog steeds niet met al te grote 'prestaties' (die ik hoopte te bereiken na het stoppen van drinken), in plaats van te eindigen met een enorm schuldgevoel, een slecht zelfbeeld en het gevoel dat ik niet ECHT geleefd heb, het nooit echt aangegaan ben. Dat lijkt me pas erg! Dag 30 voor mij. De lente is begonnen, hoe lekker! Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 goedemorgen, het gaat steeds een beetje beter, vandaag voel ik me weer iets sterker. mooi weer, maar dat is ook wel weer dubbel!!! Ga met een cursus beginnen, ik heb er zin in!!! fijne dag en geniet van alles om je heen, het is allemaal zo mooi en sterkte voor degene die het nodig hebben!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Dank jullie voor de reacties op mijn lente depressie. Ik probeer er mijn voordeel mee te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Heb je geen spiegel Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Mensen, een fijne dag! Maak er wat van, ga ik ook doen. Sterkte voor die het nodig hebben Ben weg....dag dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Originally posted by: borretjeQuote; fijne dag en geniet van alles om je heen, het is allemaal zo mooi Ja? Waar?Ik zie niks moois..quote> Tjah daar helpt een foto van mij ook nie bij Meiz kom op joh, na bak koffie komt wel goei rustig an en sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Jopie, gefeliciteerd met je nieuwe onderkomen voorlopig een zorg minder wat dat betreft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Goeie morgen mensen. Hier schijnt de Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Lieve Bor, ook voor jou gaat de zon weer schijnen Moguh tante Bol, je draadje begint weer vol te lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Moggeuh "tante" Bolll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden