Emmaroos Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Goedemorgen allemaal. Tuvalu, van harte gefeliciteerd met je eerste maand. Super hoor. Nu eerst koffie en verder wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Goedemorgen allemaal, Even snel een krabbel hier van mij, we hebben een drukke dag voor de boeg. Eerst een afspraak bij de Jelli, dan huisje kijken en dan weer terug naar de Jelli voor de volgende afspraak. Een drukke maar spannende dag dus voor ons, ik hoop dat ik het allemaal ga trekken Ik zal jullie vanavond laten weten of we een ander huis hebben of niet Genieten jullie maar van het mooie weer voor mij, ik heb er geen tijd woor vandaag hahaha groetjes en tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Dank je, ER, Jaap en Bol! Hahahahaha, Jaap, ja, van die stenen in je zwembroek, ben benieuwd hoe dat eruit zou zien in een badpak... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 http://www.youtube.com/watch?v...s-bvJQ&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=KC3Y6zeayV4 Ken je deze nog Spike Schudden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Smikkie, Fijn dat je even wat schrijft. Ja moeilijk is het als je zelf geen reden hebt om te lachen. Dat begrijp ik heel goed. Gelukkig heb je wat kunnen slapen dan toch. Ook ik ben mijn moeder op die leeftijd verloren. Veel te jong.... Dus ik weet wat je meemaakt. Veel sterkte en kracht toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 dat was een lekkere hippiechick wowsie...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verandering Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 goeiemiddag, ik plaatste niet een vraag bij 'werking forum' maar weet niet of die snel bekeken zal worden. Daarom vraag ik het jullie nog eens op dit draadje want hier is toch de grootste bedrijvigheid :-) . Ik zou graag mijn paswoord veranderen. Als ik naar 'profiel bijwerken' ga kan ik een ander paswoord ingeven maar als ik dan klik op 'profiel bijwerken' verschijnt er een pop-up die vraagt een geldige geboortedatum in te geven. Wanneer ik dit doe blijft die pop-up maar komen. Wat doe ik verkeerd? Alvast bedankt! Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Hoi Verandering, Ik heb nog nooit een geboortedatum ingevuld. Maar als je het wel doet, denk eraan: Maand -dag- jaar. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verandering Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Ja dat doe ik, zoals het er staat, met koppeltekens... Raar... Gebruik jij nu een persoonlijk paswoord en hoe veranderde jij dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Je moet bij de geboortedatum de liggende streepjes veranderen in / (zie voorbeeld)en nieuw wachtwoord invullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Kan je helaas niet helpen. Altijd hetzelfde wachtwoord gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Oh Rudy, de reddende engel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 (mm/dd/yyyy) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Soothe ik heb voor alles een ander wachtwoord. Beetje overdreven misschien. 't Onthouden ervan is wel moeilijk. Je zou ervan aan de drank geraken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Ben ook weer weg. De Dagelijkse beslommeringen. Alles in het leven nog eens over doen maar nu zonder drank. Het loont de moeite, daarom hou het droog, lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Rudy, hier ook allemaal verschillende wachtwoorden en alles in het koppie! Maar op het forum altijd hetzelfde wachtwoord gehad. Mijn wachtwoord is; 000. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verandering Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Soothe en Rudy... 't is me gelukt !! :-). Ik vulde eerst het nieuwe paswoord in en daarna de geboortedatum. dan maar es andersom gedaan en YESS ! zal nu veel makkelijker en vlugger zijn om me in te loggen. Bedankt voor jullie hulp hoor! Ga nu nog ff genieten van een gratise zonnebankbeurt ttz ''t lentezonnetje. groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Hihi verandering. Een R weggehaald. Heel verstandig. Fijne droge dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Hannah, een opbaring is wat het woord aangeeft. Men wordt opgebaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Geen idee Hannah, verdiep me niet in de details. Dacht dat je het woord niet kende. Dus sorry! Ik ga weer wat uitvoeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verandering Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Hey Soothe, doel je met die R weggehaald op verrandering die ook lid is van dit forum? Ik ben nieuw hier hoor sedert begin deze week. Ben nog alles wat aan het bekijken en probeer mee te volgen hier. Niet makkelijk zeker als je niet vaak kunt meelezen/schrijven. Maar ik probeer iedere dag wel even te lezen zodat ik jullie toch leer kennen. Op donderdag ben ik vrij, daarom dat ik dat vandaag wel kan. op andere dagen is het enkel 's avonds. Grtzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Verandering welkom. Was even niet up to date. Dacht inderdaad dat je ver®andering was. Niet dus. In ieder geval veel sterkte. Groet. P.S, heb je nu ook bij 'wie is wie' gelezen. Stoppen is geen slecht idee. Ga er voor. Er valt winst te behalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Goeiemiddag, val eventjes binnen. Saggie bui is over hoor Hannah:D Er moest alleen niks meer bijkomen, want veel te druk. Ben alleen maar aan het plannen. En wat er gebeurt, ligt mijn zwager in het ziekenhuis. Zwaar suiker, zijn tenen vallen er bijna af en krijgt een vatenonderzoek. Suiker en zuipen, dat gaat niet goed. Morgenavond een mailing afmaken samen met iemand (afgesproken), sms-t mijn vriendin dat ze morgenavond haar verjaardag viert dus dat wordt ook weer tijd indelen. Nu nog op mijn werk, straks boodschappen doen en dan ga ik alvast naar mijn superleuke boot. Hij is niet zo groot hoor Hannah, 7,5m lang en iets meer dan 2m breed maar alles zit erop en eran en ik ga zaterdag heerlijk op mijn roefdak liggen zonnen. glas sap, zak chips en een boekie erbij. Heeeeeeeeeerlijk. Het weekend is nu voor mij - volgende week ben ik ook alweer ma- di- en wo avond bezet. Maar vanavond zit ik met een bakkie koffie op de kop, heerlijk rustig, genieten van de groene omgeving inclusief koeien, paarden, schapen en hazen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Goedemiddag, Dit draadje begon met dat het fijn is om nuchter te zijn. Zoiets. Ik was 41/2 jaar nuchter. Er waren momenten waarop ik daar blij mee was. Toch heb ik er altijd rekening mee gehoden dat ik eens weer zou gaan drinken. Ik wist en weet dat je niet kunt zeggen dat je NOOIT meer zult drinken. Nu probeer ik het weer. En ben in ieder geval blij dit weer gevonden te hebben als is het niet doenlijk alles te lezen. misschien word ik ook nog eens echt blij nuchter. Een fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden