witte Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Nou niks leuker en helender dan met beesten omgaan toch?
Emmaroos Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Welterusten, Lytse, slaap maar lekker hoor.
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 ben in slaap gevallen, nu weer wakker
witte Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Dat werd er idd niet bij geschreven Akelei Ik ging er dus gewoon weer vanuit dat ze in Amsterdam staan dan. Ik ga mn bed in. Was gister laat en vanmorgen vroeg op Dus beetje af nu... Jullie allemaal weltrusten voor straks en deze ff voor Spikie: take it easy girl:heart:
Emmaroos Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Lytse, wat zeg je alles lief. Kan nog wat van je leren, hahahaha.
Jaap Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Hallo, Ik heb net de spuiten en slikken test gedaan. Ik kan dat hier rustig schrijven, want er zat ook een dame van Tactus in de zaal. Ik heb 6,8 gehaald. Niet hoog, wel bovengemiddeld. Dit was de uitslag: 1 24h party people: 6,4 2 De hulpverleners: 6,3 3 Seksindustrie: 6,0 4 Maagden: 5,8 5 Drag queens: 5,7 6 B.N.ers: 5,4
Jan1000 Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Ik heb het gezien, tis wat! Koop morgen ook maar handboeien!
Jaap Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Die vraag had ik fout, ik ging voor de latex. Handboeien is ook fout, het juiste antwoord is voeten. Rara wat is de vraag?
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Knap Jaap. doe het je denk ik niet na, Ben meer man van de praktijk:)
Jaap Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Dat dacht ik van te voren ook, maar vragen over alcohol zaten er nauwelijks tussen.
Jaap Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Originally posted by: JaapDie vraag had ik fout, ik ging voor de latex.Handboeien is ook fout, het juiste antwoord is voeten.Rara wat is de vraag?quote> Oh ik haal geloof ik al weer een vraag door de war.Nou, ja genoeg over de onzin TV,hoewel als je Boris van der Ham mag geloven is van het grootste belang.
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Ik ga proberen weer te slapen. ben doodmoe. Slaap lekker straks
Jaap Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Resumerend over het weekend. Het BBQ seizoen is hier weer geopend en gelijk waren de kooltjes uitverkocht. Of ze waren er gewoon nog niet. Maar goed dat vraagt van ons alcies weer de nodige waakzaamheid, dat mooie weer, want immers voor velen een extra aanleiding weer wat te gaan drinken. Maar zo zonder alcohol is het in de zon ook goed toeven toch? En ik heb gelijk een plan gemaakt om mijn vijver aan te passen. Die is al een tijdje lek, en heel vaak geplakt. Maar nu besloten dat er ge- woon nieuwe folie in gaat.
Jaap Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Slaap lekker Suiker, Ik ga ook zo, eerst nog even douchen want ik heb gezweet vandaag. Beetje lopen klussen.
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Ik ga nu echt slapen, wekker loop om 6 uur weer af hier
Jaap Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Nogmaals weterusten, Ik stap er ook fris weer in, zowel lichamelijk als geestelijk. Beetje laat, nog even wennen aan de zomertijd. Laat ik het daar maar op houden. Tot morgen.
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Slaap lekker Jaap Ik moet ook slapen, maar kan van de pijn in mijn voeten helaas niet slapen. Als ik overeind zit heb ik weinig last. maar wel als ik ga liggen. Wordt er stapel van
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Geplaatst 26 maart 2012 Kan nu echt onderhand wel janken. Slaap nog niet van de pijn, Geef het op. Straks drekt huisarts bellen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden