Lytse Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Leuk Joop, dat ik je daaraan doe denken. Inderdaad, niet zeuren en gewoon doen zoals het gaat. Dat is mijn motto en daar kom ik best ver mee. Ik ga nog even bankhangen en mijn gewone email beantwoorden. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Ik ga naar de reunie kijken. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Aaaaaah was zalig weer dit weekend! Spijtig dat het alweer voorbij is. Niet teruggelezen. Beetje lui. waar lachen we mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Huh? Zijn we nu aan het janken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Waarom is het eigenlijk altijd lente in de ogen van de tandartsassistente? Ook beetje lui om naar het liedje te luisteren Anouk was heel goed. Zoals altijd natuurlijk. Ik had wel zin in een biertje daar niet van. Maar het leek me niet het juiste moment. Zomaar Hoe is ie met jou Spijker? Ik dacht dat jij al gek waard? Is helemaal niets mis mee ook. Zolang je jezelf of anderen geen pijn doet of course Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Oeeeeeeeeeeeee De bel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Huh? Ik begrijp er soms geen knijt van Maar dat overkomt me wel eens meer Ben ook moe Dus ik ga ook naar mijn bedje. Ik vond het een leuk weekend. Binnenkort een weekje vrij en met zijn allen naar Nederland. Jep! Eén of ander bungalowpark. Oogjes dicht en snaveltjes toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Ik kom je ook nog ff snel hallo zeggen Spike. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 voor de gouwe ouwetjes onder ons: Canvas Leonard Cohen nu dus:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 dat snap ik Broekkie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 ohh je bent er nog.. Ik dacht al waarom zegt spike nou doei... Hee Akelei Jane en Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Ik weet een leuke aktiviteit. Kom jij ook uit Amsterdam Akelei? Als dat zo is, dan kunnen jullie samen paardje aaien gaan doen, bij Sowhat, die beesten kunnen wel wat liefde gebruiken en intussen ook weer terug geven. Hoe vind je die?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Dag allemaal, Hier ben ik weer. Spikey, fijn dat je afgelopen nacht rustig en veilig in je bedje hebt doorgebracht. Hopelijk gaat dat deze nacht net zo! Op dit moment weet ik niets positiefs bij te dragen. Lekker in de tuin gewerkt, grieperig, en dus op tijd naar bed. Niets hoogstaands, wel heerlijk zo buiten. Morgen wordt het ook een lekkere dag. Hopelijk kunnen we morgen, na een goede nacht, weer een prima dag hebben. Veel liefs en welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Nou niks leuker en helender dan met beesten omgaan toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Welterusten, Lytse, slaap maar lekker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 ben in slaap gevallen, nu weer wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Dat werd er idd niet bij geschreven Akelei Ik ging er dus gewoon weer vanuit dat ze in Amsterdam staan dan. Ik ga mn bed in. Was gister laat en vanmorgen vroeg op Dus beetje af nu... Jullie allemaal weltrusten voor straks en deze ff voor Spikie: take it easy girl:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Trusten Witje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Lytse, wat zeg je alles lief. Kan nog wat van je leren, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Hallo, Ik heb net de spuiten en slikken test gedaan. Ik kan dat hier rustig schrijven, want er zat ook een dame van Tactus in de zaal. Ik heb 6,8 gehaald. Niet hoog, wel bovengemiddeld. Dit was de uitslag: 1 24h party people: 6,4 2 De hulpverleners: 6,3 3 Seksindustrie: 6,0 4 Maagden: 5,8 5 Drag queens: 5,7 6 B.N.ers: 5,4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Ik heb het gezien, tis wat! Koop morgen ook maar handboeien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Die vraag had ik fout, ik ging voor de latex. Handboeien is ook fout, het juiste antwoord is voeten. Rara wat is de vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Knap Jaap. doe het je denk ik niet na, Ben meer man van de praktijk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden