Jaap Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Dat dacht ik van te voren ook, maar vragen over alcohol zaten er nauwelijks tussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Originally posted by: JaapDie vraag had ik fout, ik ging voor de latex.Handboeien is ook fout, het juiste antwoord is voeten.Rara wat is de vraag?quote> Oh ik haal geloof ik al weer een vraag door de war.Nou, ja genoeg over de onzin TV,hoewel als je Boris van der Ham mag geloven is van het grootste belang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Ik ga proberen weer te slapen. ben doodmoe. Slaap lekker straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Resumerend over het weekend. Het BBQ seizoen is hier weer geopend en gelijk waren de kooltjes uitverkocht. Of ze waren er gewoon nog niet. Maar goed dat vraagt van ons alcies weer de nodige waakzaamheid, dat mooie weer, want immers voor velen een extra aanleiding weer wat te gaan drinken. Maar zo zonder alcohol is het in de zon ook goed toeven toch? En ik heb gelijk een plan gemaakt om mijn vijver aan te passen. Die is al een tijdje lek, en heel vaak geplakt. Maar nu besloten dat er ge- woon nieuwe folie in gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Slaap lekker Suiker, Ik ga ook zo, eerst nog even douchen want ik heb gezweet vandaag. Beetje lopen klussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Ik ga nu echt slapen, wekker loop om 6 uur weer af hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Nogmaals weterusten, Ik stap er ook fris weer in, zowel lichamelijk als geestelijk. Beetje laat, nog even wennen aan de zomertijd. Laat ik het daar maar op houden. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Slaap lekker Jaap Ik moet ook slapen, maar kan van de pijn in mijn voeten helaas niet slapen. Als ik overeind zit heb ik weinig last. maar wel als ik ga liggen. Wordt er stapel van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Kan nu echt onderhand wel janken. Slaap nog niet van de pijn, Geef het op. Straks drekt huisarts bellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden