Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo Meiske,

Ik ken je achtergrond niet en weet dus ook niet waarom je moederpaard wordt weggehaald. Het veulen zal wel gaan lopen zoeken.

Bij de boer waar wij in de zomervakantie logeren, gaan aan het einde van het seizoen de kalveren weg bij de moeder. Het is echt triest om te zien hoe die koeien zoeken naar hun kind. Ik wens je er veel sterkte mee.

Gaat het verder wat beter met jullie?

Lytse.

• Antwoorden 268
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Lytse dankjewel

Ons paard is zondag overleden aan koliek

en he tis geen veulen meer hoor maar wel een dochter

van 7 jaar laat ze achter:present:

we hebben het er moeilijk mee

Geplaatst

Goedenavond.

Coco, mooi nieuws! :moon:

Lenie, dat ziet er gezellig uit!

Mooi uitzicht ook.

Meiske, sterkte hoor. :present:

Verder moet ik nog teruglezen.

Na een paar hele moeilijke dagen,

ben ik weer aan het opkrabbelen.

Het slechte slapen en de pijn die ik heb,

hebben ervoor gezorgd dat ik ging glijden.

Geestelijk raakte ik in de war.

Vanmorgen wist ik niet of het vandaag goed zou komen.

Op mijn lijstje stond dat ik boodschappen moest halen.

Dat heb ik geschrapt omdat ik mezelf niet vertrouwde.

Dat is goed geweest.

In de loop van de dag ging het steeds iets beter.

Wel moe nog, maar ik ga dan nu echt vroeg naar bed.

Het mooiste van alles is, dat de datum hieronder kan blijven staan!:)

Dus mijn slechte dagen goed ben doorgekomen.

Nu meld ik me dus droog af en wens ieder alvast een goede nacht:lips:

Geplaatst

O Meiske, wat verdrietig. Ik kan me voorstellen dat haar dochter in de buurt blijft.

Veel sterkte hoor. Een paard kan heel plotseling koliek krijgen, toch? Ik weet er weinig van. Het enige dat ik weet is van film of boeken waarin zoiets voorkomt.

Lytse.

Geplaatst

Dag allemaal,

ik lees jullie nog steeds mee, op de achtergrond, en om de een of andere gekke reden helpt dat.

Nu toch nog eens een berichtje: voelde me vandaag voor het eerst sinds lang vrolijk zonder drank! Wellicht zijn het de opgestarte antidepressiva die beginnen werken, maar wat er ook van zij: zalig was het!

@lenie, als ik nu nog jouw uitzicht had, wow, dan was ik de gelukkigste vrouw op aarde me dunkt.

Geplaatst

Jen,

Wat ben ik blij dat je je een beetje beter begint te voelen. Het duurt inderdaad een paar weken voor de AD goed gaan werken. Ik hoop dat het bij Erik ook zo zal werken. Hij zit in hetzelfde schuitje.

Veel liefs,

Lytse.

Geplaatst

Aweserje Jopie, geen flauwekul. Weg met die peukerij,

Niet roken maar poetsen.

Krijg je je borg terug?

Ikke ga slapen, moeeeeeee. Zwaar hoofd, eerst ff rusten.

Laterrrrr

Geplaatst

er is geen excuus, gewoon het eerste glas genomen, de euforie van het mooie weer en "gezellig " met man een biertje drinken in de tuin. alleen hij stopt en ik ga door.

morgen inderdaad weer een dag,

mariam

Geplaatst

ja das een rotvraag, ben hier niet voor niets. natuurlijk weet ik van te voren al dat dat niet werkt en dat het dus weer mis gaat. zijn de niet helpende gedachten toch? die kon ik de laatste tijd goed ombuigen, maar vandaag weer niet. ik zeg toch ook, er is geen excuus!

Geplaatst

sorry jopie, ben inderdaad wat kort aangebonden als er geoordeeld wordt. is niet mijn bedoeling, want weet dat je het goed bedoelt.En dat je super gelijk hebt.

ik kan niet aangeven dat ik een rotdag heb gehad, ruzie, oid. ik zag laatst in een documentaire dat een hulpverlener die zelf alcoholist is zei dat je of uit depressie of euforie gaat drinken, dat laatste was bij mij vanavond het geval. had gisteren niet gedronken en een super dag op mijn werk gehad en het mooie weer en dat mijn man en ik elkaar niet echt helpen door te zeggen, we nemen er eentje, is het mis gegaan. ik ben inderdaad bezig met de weg die bij mij past denk ik.

dankje voor je opmerking,

mariam

Geplaatst

Aaaauuuwwww,

wat ben ik blij dat ik niet om steun vraag,

oordelen is makkelijk.

Mariam,

waardeloos, ik ben ook vaak gevallen en

toch weer opgestaan.

Elke keer weer bedroog ik mezelf met de

meest uiteenlopende smoesjes,

net zoals jij hier schrijft.

Probeer voor jezelf je valkuilen

te beperken, je weet waar ze liggen.

Sterkte.

Geplaatst

ik schrijf hier niet sinds 2009, was er toen even en ben sinds maart weer terug. ik wil melden wanneer het goed gaat, maar ook wanneer het niet goed gaat. nee, ben niet laveloos, zover heb ik het niet laten komen, maar wel erg verdrietig om jullie reakties. voel mij toch veroordeeld. zo van als je het echt meent kom dan maar eens terug.

mariam

Geplaatst

hoi jopie en albertine

fijn jullie reakties, voor de rest denk ik krab ik mij nog wel een keer achter de oren om nog en keer zo'n ontboezeming te doen.

mariam

Geplaatst

nog even en dan hou ik ermee mee op, zie niet dat ik in de verdediging ga, waarom zou ik dat doen? ik zocht juist wel steun, maar wellicht was ik niet duidelijk genoeg.En leek dat wel zo, ben iemand van weinig woorden, die denkt dat anderen mij met een half woord wel begrijpen, nog zo'n valkuil..

mariam

Geplaatst
Originally posted by: mariam
hoi jopie en albertine

fijn jullie reakties, voor de rest denk ik krab ik mij nog wel een keer achter de oren om nog en keer zo'n ontboezeming te doen.
mariamquote>

Je vergat er nog een aantal ;)
Lange tenen
Hoeft toch niet..
Geplaatst

Mariam ik ken maar al te goed die gedachten mooi weer, hup aan de drank, voel me goed hup aan de drank, vanavond mooie film, lekker genieten met drank enz. Ik had altijd wel een rotsmoes om te gaan drinken. nu heb ik die gedachten ook nog wel hoor maar weet gewoon dat het niet kan.

Moeilijk hé die rotdrank?

Wens je heel veel sterkte meis.:rose:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...