Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ik ben blij dat ik af en toe een beetje naïef ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: JaapIk ben blij dat ik af en toe een beetjenaïef ben.quote> En ik BlonT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ook lekker naïef. Het trekt alles lekker aan me voorbij. Geen PB gedoe. Niets van dat alles. Soms ben ik verbaast hoe weinig ik na vier jaar weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 soothe, gedruppeld? spike iets in de maag? Yep gedruppeld. En het druppelt! Ja Spike, ik maak ook vreemde dingen mee hier. Berust er maar een beetje in. Merk wel dat ik minder opgefokt ben sinds ik niet drink. Denk meer aan mezelf. In de privé sfeer bedoel ik. Heeft men geen zin, dan maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 ... maar leuk is het niet voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Even met Woef uit nu. Straks zak ik weer in en dan heb ik weinig zin. Laters wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 haha, die Jaap, nee hoor een uitbreiding van de keuken die er als is. Gewoon een woningbouw huis maar wel met extra mogelijkheden. En bij een Bugatti is mijn keuken meteen vol. En ik ben wat dat betreft niet zo'n luxe type. Het gaat erom dat je het zelf leuk gaat inrichten en daar is geen kookeiland bij. Gewoon gewoon maar wel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 En nu ben ik echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 val jullie ook niet meer verder lastig met mijn problemen, maar weet wel dat ik niemand meer kan vertrouwen, zelfs hier niet, erg jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Heeft er iemand koffie, anders neem ik wat anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 dag suiker :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 kan het hier ook net zo goed allemaal neer zetten, wel zo eerlijk, maar sids zondag is het helemaal mis, Gisteren de hele tijd bezig geweest om hulp te krijgen, tot 112 aan toe. Zijn hier met 2 man geweest, ha wilde me laten opnemen, vnn niet. Terugval was maar een terugvalletje en duurde nog niet lang genoeg. Ik weet het ff niet meer. Vanmorgen weer contact gehad met iemand van vnn. Na 5 minuten was ik er klaar mee, Ze zegt kom maar langs morgen. Ik zeg hoe: lukt dus niet. Huisarts zou bellen vandaag of langskomen. Is bijna 4 uur, njente, noppes. Verbaas me er soms over hoe jullie wel hulp krijgen, geldt niet voor jou hoor Spike! Ik ben ten einde raad, echt Kost me misschien de kop als ik dit schrijf tov kids, maar wil zelf graag blijven leven en dat gaat zo niet lukken, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Dank je Spike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Suikertje, ben je nu gestopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: SootheSuikertje, ben je nu gestopt?quote> Waarmee Soothe, nee Doe maar zonder suiker Spike,Sorry zit er echt door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ik weet het Spike, maar kan het .... niet. Schaam me diep en jank veel, maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Suikertje, dan zou ik nu eerst stoppen met drinken. Drank geeft een overmatig zielig vinden. Dat je het moeilijk hebt snap ik, maar drank maakt extra sensitief. Dus kappen en water drinken. Vóór alles stoppen met drinken. Het gaat niet altijd zo men wil, en dat is teleurstellend. Ik lag met ritmestoringen aan de monitor. Mijn begeleider belde de jellinek. Geen bed!!! Daar sta je dan schuddend en shakend met panische angst. Dan sta je er moederziel alleen voor. Je ziet dat je bij iedere terugval, iets meer naar een onafwendbaar einde schuift. Dat wilde ik niet. Dus op naar het forum. Men zei, Soothe doe eerst de drank uit de weg, dan aan oplossingen werken. Men had gelijk. Stop met drinken en pak je bijeen. Dit wil je diep van binnen niet. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 En dood wil je niet. Als ik met een mes op je af kom loop je hard weg. Actie=het credo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Hallo Jen, Ook ik ben een minderaar en soms is dat lastig op het forum. Ik doe het zo: er zijn 4 dagen dat ik helemaal niet drink en dan sluit ik me aan bij het dagpact en meld me 's avonds dus ook droog af. De andere 3 dagen heb ik met mezelf een aantal glazen afgesproken en daar houd ik me aan. Als ik teveel zou drinken dan heb ik me níet aan mijn afspraak gehouden, dus dat meld ik dan ook. Voor een minderaar vind ik dát het AdB zijn. Zodra je gaat sjoemelen, vandaag maar een dag waarop ik wel kan drinken i.p.v. dan en dan, of zulke redenaties dan klopt het volgens mij niet meer. De essentie is m.i. dat ík de regie heb over mijn drankgebruik. Ik moet je zeggen dat het niet altijd gemakkelijk is, maar dat is mijn keuze. Als ik weer ga afzakken en het niet meer in de hand heb, dan word ik een stopper. Dat is de afspraak met mezelf. Hopelijk heb je er iets aan. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 @ Esperanza: niet overmoedig worden hoor. Houden zo, je bent zo goed bezig! @ Chretien: jammer dat je de champagne niet hebt ontlopen, maar knap dat je niet de bar bent ingegaan. Je bent al zo'n stuk minder gaan drinken. Ga zo door. Dat is het allerbelangrijkste. Als je in een valkuil bent gestapt, dan denk je er goed over na en ontloopt hem de volgende keer. Het opnieuw beginnen is het voornaamste. Succes. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 [q Sowhat, van harte proficiat. :light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::liquote> Deze gerecyclede slinger van mij. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ik ga me wat afleiden. Suikertje pak jezelf bij kop en staart. Vele hier zaten diep en velen zijn weer op koers. Routekaart en kompas bij je stoppen, knietjes afkuisen en gaan met die banaan. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Hey Sowhat Nen dikke proficiat!!! Suiker, stop met drinken. Het kan je vast op het moment niet veel schelen maar als je je kids kwijt wil ben je op het juiste pad nu. Vraag maar aan.. Wegkiepen die boel. Of later niet zeuren als gebeurt wat gebeuren kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Spike, Is het een optie om zelf te bellen hoe het met moeder en baby gaat? Hun wereld is ineens zo veranderd en misschien slaapt de kleine 's nachts niet door. Het is bijna nooit onwil hoor. Vraag wanneer je op kraambezoek kan komen! De verhouding is toch goed, dan kan je dat rustig doen. Ik hoop dat je hem gauw ziet. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden