Esperanza Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Een hele goeie morgen Hannah, ik ben al goed gezind en met Uwe ferme binnenkomer................. We mogen er ook eens om lachen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Voila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Natuurlijk is dat niet leuk, Hanneke. Ik zit niet hier om andere mensen uit te lachen, maar om te stoppen met dat gedoe. Alleen koos ik voor minderen en niet voor stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Goeiemorgen Hannah, relativeren, graag! Maar als je kriegel wordt van verhalen over drank... zit je dan op het juiste forum hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: Hannah1Enne die Emma doet het zo slecht nog niet.Ze werkt,neemt daarin haar verantwoording.Net een nieuwe baan wat spannend is.Alleen thuis wat ze allang van tevoren heeft aangegeven bangvoor te zijn.Kan de helft van die jaarpacters niet zeggen.quote> Inderdaad, pluim voor Emma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Dag-, week- of jaarpacters......... Ik vind het moedig dat mensen die verbintenissen aangaan. Ik zou de druk niet aan kunnen denk ik. Enfin soit, Emma kan eventueel haar datum aanpassen als ze zo graag wil deelnemen......... Allez, zoals ik al eerder zei, we zitten hier niet voor ons zweetvoeten he. Ieder doet het op zijn manier en ik ben in elk geval heel blij met dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Goedemorgen allemaal, ben gister heel vroeg naar bed geweest en ja, hoor nu al wakker. Geen echte plannen voor vandaag. Alleen een en dat is nuhter blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ik ben ermee weg mannen, mijn kroost komt eraan en de tafel is nog niet gedekt, fijne dag nog aan iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 dag Esperanza, geniet van de dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Nee niet gestudeerd in Duitsland. Gaat hierover "Alcohol de Baas" toch? Nou daar schrijven we over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Goedemorgen luitjes, even fijne en goede dag wensen was toch in omstreken ben weg...te werk have a great day! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ja Hannah, kan verwarrend zijn he. Ik weet in ieder geval van niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: SofieGoedemorgen,Vandaag ben ik blij dat ik gisteren niet gedronken heb.Vandaag drink ik niet.Al die voorbeelden die ik hier lees en zoals deze forumdag gestart is maken dat ik dit voornemen handhaaf.Iedereen een positieve zinvolle nuchtere dag toegewenst!Ik ga aan het werk. quote> Een toffe dag gewenst, Sofie, maar wat deed ik dan verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verandering Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Goeiemorgen iedereen, Jen en Esperanza, hier nog een vlaams meiske :-). Blijkbaar zijn we hier toch nog talrijk aanwezig hƩ, leuk! Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ha! Straks wordt het hier nog een Belgisch forum :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 mogge. behoorlijk fris en volgens mij laatste dag met een beetje zon, dus pakken wat je pakken kan.. alles goed? hier..je raad het nooit.. tsja trainen, cardio en wat klussen. vanavond spareribs ohohoho fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Goodmorning frummers. Toine lekker ff wat anders dan de kipfilet he, die spareribs train je er maar weer af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Allez... een goedemorgen allen, een vlaamsforum? het zal toch niet he? Hoewel... zet ons Fleurtje ook maar bij de vlamingen en ge ziet een vlaamse meerderheid hier opeen... Geeft niet hoor.... Eerst maar even een bakje koffie en een pietsie bijlezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: YvonneAllez... een goedemorgen allen, een vlaamsforum? het zal toch niet he? quote> helaba Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Vlamingen zijn ook maar mensen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Goedemorgen, Ooit waren we ƩƩn koninkrijk, en dan ook nog walloniƫ en luxemburg. Goede oude tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Wel even verder lezen dan alleen dat eerste zinnetje he??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ergens in de knikkertijd he Jaap??? Ook goeiemorgen overigens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 En Frans Vlaanderen! En Cuba volgens mij ook. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Cuba? Dat weet ik niet, Wel Nederlands Indiƫ en als we nou niet gescheiden waren hadden we ook nog Nederlands Congo gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden