Spring naar bijdragen

donderdag 29 maart 2012

Jen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 357
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag allemaal,

Ik heb ook weer lekker gegeten en man is nu naar zijn activiteiten. Wat ben ik blij dat Snoep geen ban heeft. Die relatiebreuk hakt er natuurlijk erg in, bovenop alle andere dingen waar ze mee worstelt.

Lieve Snoep, als het je helpt, kom dan hier en anders veel sterkte en kracht in deze situatie.

Veel liefs,

Lytse.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het heel goed van Suikertje om juist nu op het forum te komen. Juist nu het moeilijk is! Sterkte, neem de juiste beslissing!

Voor de rest, hebben jullie de zon gezien vandaag? Hij verscheen hier lekker warm aan de hemel om half 5. Dat komt vast omdat ik toen zonder drank de supermarkt verliet! ;-) Ik had het heel moeilijk omdat ik vandaag weer voor het eerst had gewerkt na griep en overmatig alcoholgebruik (ik dacht een grogje zal mijn griep wel goed doen... NOT!!!) En (weer terug naar werken) mijn routine was na het werken een fles wijn halen, wat eten en een paar biertjes. Nu kwam ik terug met eten, Spa Rood en appelsap (want als je dat samen mengt smaakt het heerlijk).

Die discussie over ADB en dan nooit meer drinken klopt volgens mij ook niet. Als je alcohol de baas kan blijven, dan mag je best drinken. Ik ben alcohol niet de baas, dus ik moet niet drinken. Maar wat nou met die heerlijke toetjes zoals teramisu, moet je die dan ook laten staan?

Ok nu naar de was... Heerlijk als je om 10 over half 8 nog niet aangeschoten achter je pc zit....

Fijne avond allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

SW,

Bijna iedereen heeft inderdaad slappproblemen in het begin. Dat op zichzelf is al een trigger. Het wordt geleidelijk aan beter. Ook dromen dat je gedronken hebt en allerlei spannende dromen horen erbij. Alles wat je verdronken hebt komt nu langzaam weer de aandacht opeisen. Het wordt beter. Houi vol!

Esperanza,

Groetjes.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo Fleur en Spike is jullie "speel kwartier" nu weer over.

Gisteren ook al de hele sfeer verpest, nu weer.

Juist de avonduren zijn moeilijk voor velen. En dan is de dag doorspreken met "lotgenoten" een aangename afleiding.

Reageren op een posting a la, maar die interactie tussen jullie beide is onnodig en absoluut niet "plezant" om te lezen. Lang leve de scrolknop op mijn muis, alleen jammer dt ik door het (te hard) scrollen dan berichten mis van andere omdat die ondergesneeuwt worden.

Visje was heerlijk en die gaat nu lekker zwemmen in een bad van koffie ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi kippebil,

Hoe zit het nu eigenlijk met die kat? Is hij goed hersteld van zijn ingreep? Er is in Nederland een strip Jan, Jans en de kinderen en ze hebben een "je weet wel" kater;)

Daar moest ik steeds aan denken toen je het verhaal over de kat vertelde.

NIest hij ook nog steeds? Hoe gaat het met zijn eigenaar. Moet je nog lang voor hem zorgen, en went het?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...