Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 347
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Lytse, als ik vanavond maar eens normaal kan slapen zal morgen een topdag zijn. Oei oei oei wat slaap ik slecht, maar dat is herkenbaar denk ik.

Soothe, zelfkennis he? Ik hoop dat ik zo sterk blijf als nu.

Geplaatst

Lytse ik ben het nog niet vergeten hoor, maar wanneer moet je naar de musical van je kleinkind? Ik hoop dat je je dan weer wat beter voelt. Dan kun je genieten van die kleine.:sun:

Geplaatst

SW,

Bijna iedereen heeft inderdaad slappproblemen in het begin. Dat op zichzelf is al een trigger. Het wordt geleidelijk aan beter. Ook dromen dat je gedronken hebt en allerlei spannende dromen horen erbij. Alles wat je verdronken hebt komt nu langzaam weer de aandacht opeisen. Het wordt beter. Houi vol!

Esperanza,

Groetjes.

Lytse.

Geplaatst

Hi Bol,

Die musical is zaterdag, maar die kleine is nu zelf ook ziek. Even afwachten dus of we kunnen.

Dat je dat trouwens nog weet!

Lytse.

Geplaatst

Zo Fleur en Spike is jullie "speel kwartier" nu weer over.

Gisteren ook al de hele sfeer verpest, nu weer.

Juist de avonduren zijn moeilijk voor velen. En dan is de dag doorspreken met "lotgenoten" een aangename afleiding.

Reageren op een posting a la, maar die interactie tussen jullie beide is onnodig en absoluut niet "plezant" om te lezen. Lang leve de scrolknop op mijn muis, alleen jammer dt ik door het (te hard) scrollen dan berichten mis van andere omdat die ondergesneeuwt worden.

Visje was heerlijk en die gaat nu lekker zwemmen in een bad van koffie ;)

Geplaatst
Originally posted by: Lytse
Sorry Em, fout van mij.
Heb je je mail al bekeken?

Ik hoop dat het slapen je goed heeft gedaan en morgen dan lekker fris aan het werk.

Lytse.quote>

mail bekeken hoor en gestuurd.
Geplaatst

SW, met slapen heb ik ook problemen maar ik neem het er graag bij. Raar want ik heb energie voor tien ! Ik voel me super maar, zoals Lytse zegt, waakzaam blijven Esperanza ! Allez, ik ga tennis kijken, iedereen nog een fijne avond

Geplaatst

Hi kippebil,

Hoe zit het nu eigenlijk met die kat? Is hij goed hersteld van zijn ingreep? Er is in Nederland een strip Jan, Jans en de kinderen en ze hebben een "je weet wel" kater;)

Daar moest ik steeds aan denken toen je het verhaal over de kat vertelde.

NIest hij ook nog steeds? Hoe gaat het met zijn eigenaar. Moet je nog lang voor hem zorgen, en went het?

Lytse.

Geplaatst
Originally posted by: Emmaroos
Lief van je:sun:quote>

Graag gedaan Emma... alhoewel ik denk dat die kus niet voor mij bedoeld is;)

En verder kan ik met geen moglijkheid alles terug lezen..

Hier gewoon een rotdag, hoort er ook bij af en toe.

Wel even een dubbelknuf voor Fleur:heart:
Geplaatst
Originally posted by: Lytse
Hi kippebil,

Hoe zit het nu eigenlijk met die kat? Is hij goed hersteld van zijn ingreep? Er is in Nederland een strip Jan, Jans en de kinderen en ze hebben een "je weet wel" kater;)
Daar moest ik steeds aan denken toen je het verhaal over de kat vertelde.
NIest hij ook nog steeds? Hoe gaat het met zijn eigenaar. Moet je nog lang voor hem zorgen, en went het?

Lytse.quote>

Hey lekstokje :))
De poes is er helemaal bovenop. Ze zeiden dat ze de eerste dag nog suf kon zijn maar dat was helemaal niet het geval. Is ook maar een heel klein sneetje.
Wat is een "je weet wel" kater? :)
Nee vandaag heeft ze niet geniest. Zou een kat hooikoorts kunnen hebben? Ze was wel buiten geweest een paar dagen en gisteren en vandaag weer niet. Misschien een stofje in haar neus?
De eigenares is uit detox maar wordt nog een drie maanden ongeveer (kan korter zijn ook) ergens anders opgenomen. Heel veel therapie..
Weet er eigenlijk niet zo veel van. Is de moeder van een vriendinnetje van me.
Ik weet alleen dat ze er niet wil blijven maar dat ze moet.

Ze krabt elke ochtend om 4u aan de deur. Kan haar dan wel iets aandoen maar voor de rest is het een schatje zenne.
Ze maakt ook jacht op meneer schildpad maar die is niet zo onder de indruk :D

Moet jij ze ff lenen?

:sun:
Geplaatst

Goedenavond.

Aan de koffie met zn allen?

Behalve onze kippebil want die drinkt cola ;)

Op mijn manier ben ik nuttig bezig.

Ik heb een kweekkastje gehad!

Die ben ik nu in elkaar aan het zetten,

midden in de woonkamer haha!

De kruiden had ik al ingezaaid,

dus ik heb binnenkort, hoop ik dus,

verse basilicum, bieslook en peterselie!

Leuk om te doen en lekker om te eten.

Nog 1 bakkie en dan ga ik snel verder.

Geplaatst

Danke Emma.. gaat ook weer helemaal goed komen hoor.

Fleur... zo heerlijk die berichtjes van jou over dieren...

Meneer schildpad... ohohoh, wat stond je er moeizaam tegenover in het begin... en wat is hij jou dierbaar geworden inmiddels.

En wat ben je blij geworden toen hij weer uit zijn winterslaap kwam...

Nu de poes van vriendin.... met al haar onhebbelijkheden.. je wilde haar nog wel rondzwengelen en wegwerpen in het begin...

En kijk hoe bezorgd je bent geworden.....

Ooooooit komt het moment dat jij geheel en al vrijwillig een kat of hond in huis haalt...

Ohohohoh.. wat ben je toch een heerlijk kind Fleur...

Ik hou van je :heart:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...