Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Ik zal het doorgeven Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Ja Jaap, doe er je voordeel mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Hm, Jan.. welke vormen van verjonging dan? Ik wil natuurlijk wel een beetje op de hoogte blijven. (het woord 'hoogte' is nu natuurlijk gelijk al weer discutabel, hihi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Originally posted by: JaapNog iets geks over de verbouwingen.Op de balie staat op mijn werk een donatiepot:Doe ook ons een lol,En help ..... der bikini vol.zo'n borstvergroting kost 3.500 euro, dusalle beetjes helpen.quote> Ze had wel wat van mij kunnen krijgen, die van mij zijn wat ingezakt na meer dan 15 kilo eraf:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Goedenavond ook nog voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Yvonne, tja ...... ik kende het niet maar is vooral voor moeders geloof ik. Maar is bij de klinieken bingo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Hoi Suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Ha Suiker, Jan zou jaloers op je zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Maar wat is het nou? Jan. Als je het zegt krijg je een compliment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Originally posted by: jan1000Yvonne, tja ...... ik kende het niet maar is vooral voor moeders geloof ik.Maar is bij de klinieken bingo!quote> Tsja.. jij kende het niet, maar blijkbaar onderhand wel... Ik dus nog steeds niet en Jaap ook niet als ik het zo las... Dus... Kom op Jan... met de billen bloot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Het is een soort chirurchie die eea strakker maken Verder kan ik er niet over uitwijdden Wil de klinieken geen pr geven, ahum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Goedenavond luitjes, alles wel hier? het lezen beperkt zich voor mij momenteel tot een beetje hap snap. Slecht voor mijn nieuwsgierigheid maar soms moet ik kiezen. Een drukke dag achter de rug, alles loopt zoals het moet dus dat is fijn. Vanmiddag nieuws gekregen waarvan mijn wereld even stilstond. Daardoor besef ik mij weer hoe een groot goed het is gezond te zijn. Om eerlijk te zijn ben ik erdoor van slag. En niet zo weinig ook. De dochter van een heel goede vriendin van mij is heel ernstig ziek, 2 kleine kinderen en een fijn gezin. Ik besef mij dan weer dat ik qua gezondheid ondanks mijn drinken in het verleden geluk heb. En dan realiseer ik mij ook weer hoe betrekkelijk alles kan zijn. Mijn verhuizing en verbouwing vallen dan opeens in het niet, het is maar materieel. Zo is het dan en niet anders, keiharde realiteit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Hey Tina, ja dat soort zaken relativeert! Ik vind het nog meer vreselijk als het kinderen betreft, pffffff. Hoop dat je een beetje support kunt geven, maar lastig dit zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Bedoel je die behandelingen die Marijke Helwegen heeft ondergaan? Marijke Helwegen, het cosmetisch spook. Zo dat lijkt me geen reclame. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Nou de aanpak die ik bedoelde Jaap is niet zo zichtbaar lijkt me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Tina, Wat een rotbericht. Ik kan me voorstellen dat je erdoor van slag bent. Vooral als er kleine kinderen bij betrokken zijn. Fijn dat het goed gaat met je verbouwing, al lijkt dat op het moment misschien even onbelangrijk. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Oef Tina, dat is rot nieuws ja. Ik ben, tot nu toe, ook zo'n geluksvogel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Tina, kan me indenken dat je heel erg bent geschrokken van dat nieuws. En ja, dan vallen allerlei dingen opeens heel erg in het 'niet'.. Wat is er dan nog wel belangrijk? Eigenlijk niets meer even lijkt het dan wel. Klopt helemaal. En toch ook... jouw leven gaat door, de nu opeens onbelangrijke dingen worden vanzelf wel weer belangrijk... tot op zekere hoogte. En dat is alleen maar gewoon, niks mis mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Aan mijn lijf geen polonaise! Al die vrouwen met borstvergrotingen en een hoop van die implantaten moeten er nu weer uit! Ik moet er niet aan denken. Heb genoeg in het ziekenhuis gelegen vanwege noodzakelijke dingen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 @ Jopie, Fijn dat je aardige buren hebt en je daar thuis voelt. De rest komt wel. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Ja, het raakt mij enorm, dan realiseer ik mij goed hoe betrekkelijk alles is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Jan, nou toch even een compliment. Mooi dat jij hier twee draadjes hebt opgezet die blijvertjes aan het worden zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Tina, tis zo raar.. maar ook het betrekkelijke gaat weer betrekkelijk worden, maar nu dus even echt niet. En wat moet dat ook vreselijk zwaar zijn voor jouw vriendin, haar dochter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Luitjes, ik ga mijn bed opzoeken.. Tis nog niet echt laat, maar ik ben gewoon verschrikkelijk moe. Kan gebeuren. Ik wens jullie allemaal een goede nacht(rust) toe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Jaap, dank je, heb ook maar twee draadjes gemaakt ha ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden