lien2206 Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 leuk op de stang!!, ik kan ook zelf fietsen, ik ga denk ik maar ff mijn boeken in duiken. pfff lamlendig gevoel heb ik, en het ging zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 @jopie, zag in een bijlage vd telegraag een artikel over caravan pimpen!!! haha iets voor jouw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 thanks spike, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Bol, jouw fantasie is net zo groot als die van mij, blijkbaar. Ik lach me slap om jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Hi bol, ja oma was okay, ze was erg verdrietig en in de war, wel sneu om te zien hoor, maar ze was blij ons te zien!!! en daar doe je het toch voorl. UIt het ziekenhuis even snel bij mijn nichtje geweest die heeft 2 dagen geleden een dochtertje gekregen, wat een tegenstrijdigheid, maar ozo mooi kindje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Originally posted by: jopievoor de helderheid: ik had vandaag een halve liter zwaar gekocht...daarover later wellicht meer....heb m leeggekiept, maar ook hier iedere keer weer nieuwe situaties....situaties die ik soms alleen herken als belangrijk, omdat ik op zon moment drank kies....of ik het doe is een tweede, maar dat ik met die keuze (of wens) voor drank iets doe, dát is de kern van het anders leren en willen leven. In die zin helpt het me ook weer. quote> klinkt als tijd voor de noodrem, kalm aan Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Originally posted by: EmmaroosBol, jouw fantasie is net zo groot als die van mij, blijkbaar.Ik lach me slap om jou.quote> Kijk dat moeten we horen. Dan gaat het gelukkig weer de goeie kant op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Spikie een avonturenfilm op rtl7. Wel aardig. Verder ben ik een schapenvacht die ik bij de d.a. gejat heb aan het opborstelen voor die kleine van mij. Hopelijk gaat ze daar op liggen. Is lekker wamme voor haar. T'is zo'n koukleum. Lien is je oma aan het dementeren dat ze zo in de war is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Mijn hoofd tolt, ik heb veel om over na te denken. Morgen hoop ik weer fris op te staan. Voor nu meld ik me droog af. Slaap wel allen en sterkte die het nodig hebben. Bedankt voor de reacties, ik zal de woorden herkauwen. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 goeienavond saam ook weer op honk ff bijlezen wat jullie avonturen waren vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Jane, ook nog bedankt voor je woorden, het is waar. En ik voelde het ookniet als onderuit halen hoor. Allemaal een goede nachtrust, Madelief sterkte hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 ER:heart: mooi dat je de Refu een kans geeft en jezelf, ha ha zet m op he meis! en slaap lekker wie nog op is:lips: straks dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 mensen, ben er heel even. ik ben zo vreselijk boos om het beleid hier... ik trek mezelf even terug. tot snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Lenie, tijd om terug te komen, half uurtje zit erop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SW Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 even langs.. * verdriet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 avond SW, gloof dat het hier met bijna niemand prettig gaat zeg, pfff volle maan weer zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Hallo SW, Is het vanwege het verdriet om je kat (? dacht ik) dat je je zo voelt? Ik hen de laatste dagen niet alles bijgelezen. Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Hallo Diesel, Meestal ben jioj er als ik er niet ben. Ik wilde nu naar bed, maar hoe is het met je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 avond Lytse, hoop dat het met jou dan beter gaat. Nou bijhouden hier is erg zwaar, lukt mij zeke niet, hoe graag ik dat ook zou willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SW Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 ja ben zo verdrietig om poes, ik mocht van mezelf nog rouwen vandaag, morgen weer een nieuwe dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 ja is zeldzaam als ik jou spreek, al zouden we dat willen die kans krijgen we nooit idd. Hier eigenlijk alles goed hoor, veel buiten bezig om alles weer BBQ klaar te krijgen voor de lente. en de tuin weer een beeetje er leuk uit te laten zien, doet een mens goed he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Natuurlijk SW, het laten inslapen van een geliefd huisdier is heel heftig. Ik weet er alles van (mijn hond). Ik heb nog maanden last gehad van nachtmerries, waarin ik haar steeds aan het zoeken was. Het is een volwaardige huisgenoot. Je mag daarom rouwen. Niet alleen vandaag! Diesel, waarom gaat het slecht met je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Ach SW ja een dier verliezen is of kan erg zwaar zijn, mensen zijn daar nogal verschillend in of mee. Heel veel sterkte met je verlies, was het onverwachts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Hi Diesel, Mijn man en ik zijn ook in de tuin (postzegelformaat) bezig geweest. Ik kan bijna niets, maar ik ben de aannemer en hij is de uitvoerder! Ik geniet van dat tuintje, na zoveel jaren op een flat. Man ligt inmiddels in bed, dus ik ga ook naar boven. Veel liefs voor jullie beiden. Slaap lekker en morgen is er weer een nieuwe dag! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SW Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 het ging zo snel, binnen 3 uur was ze dood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden