Spring naar bijdragen

Zaterdag 7 April 2012

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 136
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hi bol, ja oma was okay, ze was erg verdrietig en in de war, wel sneu om te zien hoor, maar ze was blij ons te zien!!! en daar doe je het toch voorl.

UIt het ziekenhuis even snel bij mijn nichtje geweest die heeft 2 dagen geleden een dochtertje gekregen, wat een tegenstrijdigheid, maar ozo mooi kindje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie
voor de helderheid: ik had vandaag een halve liter zwaar gekocht...
daarover later wellicht meer....
heb m leeggekiept, maar ook hier iedere keer weer nieuwe situaties....
situaties die ik soms alleen herken als belangrijk, omdat ik op zon moment drank kies....
of ik het doe is een tweede, maar dat ik met die keuze (of wens) voor drank iets doe,
dát is de kern van het anders leren en willen leven. In die zin helpt het me ook weer.

quote>

klinkt als tijd voor de noodrem, kalm aan Jopie :present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spikie een avonturenfilm op rtl7. Wel aardig. Verder ben ik een schapenvacht die ik bij de d.a. gejat heb aan het opborstelen voor die kleine van mij. Hopelijk gaat ze daar op liggen. Is lekker wamme voor haar. T'is zo'n koukleum.

Lien is je oma aan het dementeren dat ze zo in de war is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja is zeldzaam als ik jou spreek, al zouden we dat willen die kans krijgen we nooit idd.

Hier eigenlijk alles goed hoor, veel buiten bezig om alles weer BBQ klaar te krijgen voor de lente. en de tuin weer een beeetje er leuk uit te laten zien, doet een mens goed he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk SW, het laten inslapen van een geliefd huisdier is heel heftig. Ik weet er alles van (mijn hond). Ik heb nog maanden last gehad van nachtmerries, waarin ik haar steeds aan het zoeken was. Het is een volwaardige huisgenoot. Je mag daarom rouwen. Niet alleen vandaag!

Diesel, waarom gaat het slecht met je?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Diesel,

Mijn man en ik zijn ook in de tuin (postzegelformaat) bezig geweest. Ik kan bijna niets, maar ik ben de aannemer en hij is de uitvoerder!

Ik geniet van dat tuintje, na zoveel jaren op een flat.

Man ligt inmiddels in bed, dus ik ga ook naar boven.

Veel liefs voor jullie beiden. Slaap lekker en morgen is er weer een nieuwe dag!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...