albertina Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Goedemorgen, hier wordt het héél lanzaam licht. Het is muisstil buiten, op het gekwetter van de 1e vogels na dan. De dag kan beginnen, lekker rustig aan wakker worden en dan maar eens zien wat de dag gaat brengen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Goedemorgen, hier ook muisstil op de vogels na buiten rust... ik hou van dit tijdstip Tina, ik hoop op rustige dagen voor je als het aan mij ligt hier ook wederom slecht geslapen het is niet anders ik doe het ermee nu de lasagne schotel klaarmaken ben ik de rest van de dag vrij fijn dagen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 paar oordopjes Smikkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Smik, Ik denk dat ik er ook nog even in duik, de nachten zijn te kort voor mij. Op drie á vier uurtjes slaap trek ik het niet. Mooie gelegenheid, deze dagen, om eens even lekker niets maar dan ook hlemaal niets te hoeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Smik, ik weet het. is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Sha, werken of vrij vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 ja hoor Smikkie, dank je. Ik ben naar Harry Potter aan het kijken, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 goede morgen frummels hier ook heerlijk rustig, vogeltjes en de kerkklokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 echt zondagmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 nou dan doe ik het wel hoor, zal ik meteen even de croissantjes in de oven doen en eieren koken. ga jij ze vast zoeken???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 jullie ook vrolijk pasen. maak er mooie droge dagen van. en niet teveel eieren eten. (daar ga je zo van stinken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 maar die moet jij ook niet verstoppen smikkie de paashaas verstopt ze en jij moet ze zoeken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 en chocoladeeitjes bah ik kan ze niet meer zien.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 bij ons stond s'morgens een paasei naast het bed . en wij deden nog aan vasten, 40 dagen lang de snoepjes opsparen......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Hmmmm, lekker koffie... Goedemorgen mensen. Hondje moest er nodig uit, dus ik heb al een wandelingetje gemaakt..zo heerlijk. De zon schijnt, geen wind, koerende duiven, een haan en heeeeeel veel andere vogelgeluiden. Geen auto of menselijk geluid nog te horen. Wat heerlijk zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 gelukkig is die nog niet aangetast en dinah de vierdaagse lopen pffft nee dank je. ik heb ooit eens een tocht gelopen van 25 km en ik werd helemaal gestoord van de massa mensen om me heen. nee dank je voor mij niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 at je verpakking ook op smikkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 eetpapier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 kranten kon je ook eten trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 toen kon ik nog niet lezen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Goeie morgen mensen. Ik ben klaar voor vertrek. Rond 10.30 is mijn schoonzus met haar moeder hier. Heb er zin an. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Dag nr 11... Na 8 jaar zuipen voor het eerst elf dagen droog achter elkaar. Ik wordt wat menselijker. Nog altijd koud en verkrampt, maar minder ziek. Ik realiseer mij nu pas hoe alleen ik er voor sta. Geen ouders meer. Wel een broer waar ik geen contact meer mee heb door mijn zuipverleden. Geen vrienden in de buurt waar ik een eitje mee kan tikken. Gelukkig wel elders in het land. Nog altijd isolement hier... Ik denk dat ik pas mensen ga durven bezoeken als ik mij echt goed voel. Nu voel ik me nog zo gestressed dat ik zo over de rooie schiet van veel bezoek. Nog altijd druk bezig met basiszorg hier en tot mijn positieven komen. Gisteren kunnen huilen. Ik heb zelfs geen televisie. Die ga ik van de week eens aanschaffen. Nu ik niet meer drink komt er meer tijd beschikbaar. Eerst die breinverwarring wat meer opheffen binnen in mij. Een fijn pasen allemaal... ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Goeiemorgen Bol en Gestopt. Gaat de goede kant dus op Gestopt, fijn, lekker volhouden he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Smik, ik ben nog niet bijgelezen, heb dus geen idee of tictive nog eitjes gaat of kan tikken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Bollie staat in de startblokken. puck nog een dikke knuffel of is zij al op haar vakantieadresje? bollie veel plezier ook al ben je liever thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden