Gaby Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Originally posted by: willToch goede slogan op die t-shirt gabs Ik zou hem bijna op FB zetten haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Link naar T-shirt (Alcoholics) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 TADAAAAAAAAA!!!!!!!!! 4 op een rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 bijna dan Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Deze stond op een T-shirt;I'm not an alcoholic,I'm a drunk.Alcoholics go to meetingsquote> quote>Uh. Deze snap ik nog steeds niet. Ben blond, maar okay.... kan iemand hem mij uitleggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Hahaha, Gabs, ik heb ze gelijk op mijn fb gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 http://www.zazzle.nl/het_gebed...irt-235936252345704192 deze zijn ook leuk , als je serenity prayer t shirts invult bij google, kun je er een hoop zien, ikzelf heb een rose , met de tekst ''sober'' en achterop het gebed, was geloof ik een liedje van Pink? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 22.15 u een mooie film op Ned.2 (weer een avond om voor de niet lees-verslaafden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Gestopt, eigenlijk staat er; ik ben geen alcoholist, ik ben een dronkaard, alcoholisten gaan naar meetings (dus die drinken niet, maar gaan naar de AA, snappie ) vroeger toen ik nog een tevreden drinker was, was ik gek op dit soort teksten, je had ook nog Liefde maakt meer kapot, dan drank goed kan maken vond ik ook helemaal waar :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 wat voor film Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Originally posted by: jane422.15 u een mooie film op Ned.2(weer een avond om voor de niet lees-verslaafden)quote> dan is het bed tijd jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 dus eigenlijk moet ik een shirt hebben met I'm not a drunk, I am an alcoholic, i go to meetings :DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 ik lig allang in bed Snoep, jij niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Snoep, ik vindt het zo knap van jou, dat je niet bent gaan drinken, heb ik echt bewondering voor gaat het al wat beter nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 http://www.zazzle.nl/sexy_gema...irt-235655550734778478 deze is leuk voor de single lady's onder ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 The reader filmhuisfilm google de recentie of trailer maar misschien de moeite om voor op te blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 gaby mijn bed periode is een beetje voorbij ga meestal om half tien zo..tegenwoordig...tv kijken de vakantie is voor mijn nooit echt goed de weekende ook niet..voel me doordeweeks het beste hoe het verder met de relatie gaat lopen ..weet ik niet moeilijk allemaal en heel ingewikkeld maar ga proberen om een beetje meer te gaan leven maaar jij gaat ook goed:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 ik had dit niet aan gekunnen met drank dan had ik echt kapot gegaan dan was ik verdronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Originally posted by: akeleiHe snoep, vind je een topper quote> valt wel mee hoor akelei...vind het een zware strijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Originally posted by: snoepjeik had dit niet aan gekunnen met drankdan had ik echt kapot gegaandan was ik verdronkenquote> kijk en als ik dit zo lees, dan sterkt mij dat weer, op momenten dat ik denk, ik kan dit niet aan zonder drank,want het is dus juist andersom,dus echt RESPECT Snoep en ja ik begrijp je van die vrije dagen, bij mij gaat het langzaam wat beter, maar ik vind tijd invullen nuchter ook nog steeds lastig, maar ik kan ook moeilijk van een ander verwachtten dat hij/zij me vermaaktbest jammer eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 oogjes dicht en snaveltjes toe weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 slaap lekker Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Het houdt niet op hier. Zit ik weer te huilen. Het gaat maar door. Ik weet niet wat dit is. Er komt gewoon geen eind aan. Ik weet niet waar dit vandaan komt. Ik doe geen oog dicht en staar naar het plafond. Ik ga morgen achter kalmeringstabletten aan. Dit is geen doen zo. Maar goed. Ik ben droog gebleven. Op naar dag nr. 13. Ogen dicht, snaveltjes toe en toen donderde ik van het stokje af. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Dag allemaal, Snoep, respect Gestopt: het wordt echt beter! Alle anderen, morgen weer een nieuwe dag. Lekker slapen allemaal en morgen nemen we de eerste niet! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden