lady jane Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 die is pas goed Eline kun je die ff scannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Jane, zou je dus ipv suiker ook zoetstof kunnen gebruiken? Eventussendoor; wanneer begint het grote sapvasten? Ik heb het bitterzout al klaar staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Jane, ik kan helemaal niks op dit ding, geen emoticons, quoten is ook al zo ingewikkeld, linken????? scannen...... puf puf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Maar dat ga ik natuurlijk wel allemaal leren he. In het kader van mijn onderschrift. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Voor ik ga sapvasten zorg ik altijd even dat het ook echt nodig is:D geintje hoor, maar ik hik er al ff tegenaan en moet er gewoon aan beginnen eigenlijk. Het is altijd lastig plannen, maar de 2e dag moet je echt thuis zijn. ik zou woensdag kunnen of volgende week dinsdag, zal het ff op de betreffende draad zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Hier is het ECHT nodig!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 zoetstof weet ik niet Eline, dat maakt de hoeveelheid erg klein en het is lastig uitkienen hoeveel. Ik heb een paar jaar stevia gebruikt, dat is goeie natuurlijke zoetstof; er bestaat zelf een boekje van met recepten, ook om mee te bakken. maar het volume valt vaak wat tegen. google het maar eens, het is nu helemaal een hype aan het worden, toen ik het ontdekte was het raar en alternatief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Googel ik stevia, krijg ik een bannerding van de Jellinekcuracao-retreat! Gek he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 toeval bestaat niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Ben net terug! (niet waar hoor, helaas0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Duiken, leren ananassen schillen, met dolfijnen stoeien..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Passen jullie wel op met al die Suiker! Straks ben ik er niet meer:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Roos, ik heb grote bewondering voor je hoe je nu weer bent na je inzinking. Je pakt het probleem goed aan. Ik hoop dat het weer goed komt, ook al moet je daarvoor even geduld hebben. Kijk niet te ver voor uit en probeer het eerst van dag tot dag te bekijken. Ik weet hoe een sterke vrouw je kan zijn, dat heb ik zelf gezien. Kop d'r veur he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Hey hey, goedeavond iedereen, vanuit de haven. Moet nog teruglezen, maar ik ga eerst eten ?? What's up ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Ik kom mij droog afmelden. Heb een hele moeilijke dag gehad met alleen maar huilbuien vanuit het niets. Ga morgen een TV-tje aanschaffen voor de afleiding. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Gestopt, dat lijkt me een erg goed idee. Gedachten verzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Hoi Gestopt, je kan ook eerst wel tv kijken via je computer. Iig kan je programmas kijken via uitzending gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Dank je Suikertje. Het komt ook wel goed hoor maar duurt echt lang denk ik. Lief van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Hoi ER, nice to meet you on fb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Will, ja vind ik ook. Heel wat anders he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Originally posted by: elineDeze stond op een T-shirt;I'm not an alcoholic,I'm a drunk.Alcoholics go to meetingsquote> toch vindt ik hem wel leuk, ik was ook naar een meeting vanavond, want ik ben wel een alcoholiste, maar de meeting was er niet, misschien vanwege pasen, dacht altijd dat ie dingen doorgingen, dus nu maar weer hier! ik ben ook blij dat het morgen weer dinsdag is, 4 avonden achter elkaar vrij gehad, ik dank God op mijn blote knieen dat ik s'avonds mag werken normaliter, want dit is het ook niet hoor......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Wat niet Gabs, dat je avonden thuis bent? Werk je liever? Werk je alleen maar 'savonds? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Toch goede slogan op die t-shirt gabs Je hé ER, up, close and personal. Ben er niet verlegen om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 @Gestopt, dat is herkenbaar hoor, die emoties die loskomen, en is ook vaak een valkuil, ik ging dan vaak door de 'pijn' toch weer drinken, ben ook nog steeds op zoek, naar hoe hiermee om te gaan zonder drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Ik werk 5 avonden in de week ER, maar ook 6 ochtenden nu, dus dan kan ik niet eens drinken, ik heb nog moeite met mijn tijd indelen, nu ik niet drink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden