Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 ik zit wel echt in een rugzak hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 en ik weer niet onder die pet en ook niet meer onder de duim:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 en ik werk bij de 06 lijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 dat moet zijn want jullie nemen niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 vandaag zijn we vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 hoest met je rug Han? en met je tuin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Originally posted by: Jenik zit wel echt in een rugzak hoor.quote> hahahah, ik lach nu heel hard hardop!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 alweder? Mensenlief toch. Had ik juist mijn gsm gevonden in het rechterbovenbinnenzakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 20 minuten en nu zit ik te stomen, lekker ff douche en dan voel ik me top!! De rolstoel is symbolisch voor hoe ik me voel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Ik heb een mail verzonden aan een gemeenschappelijke vriendin van die vriend van mij die zelfmoord heeft gepleegd. Zij gaf ook heel veel om hem en heeft er veel verdriet van. Ik heb gevraagd of ik over drie weken bij haar langs kan komen om gewoon eens te praten. Ik ken haar niet in real life. Alleen van berichten heen en weer. Ik moet het verwerken. Ik huil onafgebroken en heb haast geen eens in de gaten dat ik huil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Goedemorgen Frummers! Kom jullie even een fijne dag wensen, ben niet bijgelezen, kom vanmiddag nog wel even terug, Gister een gesprek (nu ja bekvechten) met N gehad, maar ik heb er niet op gedronken, ben ik NU zo blij om maar goed, daar is een appart draadje voor, en daar ga ik me later ook eens in verdiepen, verder mogen vandaag de Campina koeien vandaag voor het eerst naar buiten, dus ga ik nu met mijn ouders en neefjes en nichtjes naar kijken, leuk, vrolijke koeien kijken met mijn familie, ook weer een voordeel van niet drinken, was me vroeger niet gelukt :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Er begint van alles los te komen. Dag 12... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Het wordt vast wel beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 ff die sandalen uit dan maar en je rubberlaarsjes uit de kast en modderworstelen met de laatste loodjes Han. Hier alles goed, het begint net te regenen dus ik ga gauw ff kijken of de Paasschuimpjes half geld zijn:D ben ik er toch even uit vandaag latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Gabs: mooi meis:heart: en Gestopt laat maar komen en gaan........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 mogge. wat een rotweer behh.. wel lekkel getraind. alles goed hier? fijne dag enjoy.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Tja. Misschien op *chattingwith*.be? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Goedemiddag lieve allemaal, Net even teruggelezen en veel herkenbare dingen gelezen van Lien, Jen.... ook wel erg om moeten lachen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Vertel EmmaRoos, leg je kaarten op tafel, dan zijn we met drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Ik was ook nooit zo'n hele goede huisvrouw en mijn pleegmoeder veegde eerst het zogenaamde stof van de stoel, voor ze ging zitten. Ze pakte ook de stofdoek steeds, had altijd overal opmerkingen over. Mijn planten groeiden van armoede, enz enz enz genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 ja, genoeg. Spons erover of zo haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Ja, hahaha, ik kan er nu om lachen maar wat heeft dat mens me gekwetst altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Weet je wat de merde is? Dan heb je eindelijk elkaar aanvaard, en dan ga je scheiden. Nieuwe man, nieuwe *schoonouders. Jezus. Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Kun je weer opnieuw beginnen, ja, hahahaa. Nou ja, we maken er tenminste grapjes over. Dat is alleen maar goed Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 ach mijn schoonouders waren best lief. De ouders van mijn vriend daarentegen... hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden