Antoinnette Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Goedemorgen voor iedereen die straks wakker wordt. Ik zoek nog 1 ei die door de paashaas gisteren te goed is verstopt. Mijn hondje kan deze ook niet vinden. De koffie staat klaar en de broodjes zitten in de oven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Goedemorgen Suikertje, Blijf zoeken mischien vind je alsnog een paasei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Goedemorgen Sandra. Ik merk dat ik wel erg vroeg wakker ben geworden. Iedereen, behalve jij, slaapt nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Goedemorgen Suikertje en Sandra, ik zal mijn speurhond eens op pad sturen. Koffie ruikt heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 goede morgen frummels. lekker koffie nou dat ene ei vindt je vanzelf wel een keer hoor misschien loopt het je wel tegemoet en anders zal het ei je een heerlijk geurtje bezorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Dat zit in de gahaktbal van gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 ben hyper en in paniek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Goedemorgen, wat een gedruil buiten. Weer een mooi excuus om lekker binnen te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Wat naar gestopt, hoe komt dat zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Douchen, warme kleding, schommelstoel ademhalen en focus op de dingen die gaan komen als ik droog blijf en ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Probeer in elke geval dan maar droog te blijven, dat is al een stuk winst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 maak je het jezelf niet heel moeilijk, gestopt? Ik bedoel, door niet naar een ziekenhuis te gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Goedenmorgen allemaal:rose: DAGPACT: Rosa Sterkte Gestopt, hou het droog. Misschien aansluiten bij het dagpact, of helpt jou dat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Goedemorgen luitjes, Wat een rust hier nog. Gestopt, moeilijk hoor voor je. Maar wel nog steeds geen drank. Hartstikke knap, hou je daaraan vast hoor EN aan het feit dat je je absoluut beter moet gaan voelen op een gegeven moment. Ik ben laat, slecht geslapen en vervelend gedroomd. Bah... Eerst maar een lekker bakje van Suiker.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 stil is het hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 sssstttt de meesten liggen nog op 1 oor en weet je waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 't is vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Nou Igor waarom dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Laat me raden, omdat op twee oren liggen niet gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 IGORRRRRRR??????? WAAROM DAN???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 hij ligt zelf op twee oren volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 tina heeft gewonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 beetje spanning opbouwen he, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 maar vakantie is het ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden