gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 @Lenie, goeie cliffhanger! Kom op nou, vertel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Nee nooit iets van Carver gelezen. Zal het eens opzoeken. Als ik mijn boek dat ik nu lees uit heb. Knut Hamsun, Victoria. Dat zal niet zo lang duren, want het is een dun boekje. Toen ik Bukowski voor het eerst las had ik dat ook wel een beetje, maar ook altijd wel van, wat een naar leven. Wat dat betreft ben ik maar een watje. Of heb gewoon wat meer geluk gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Wat je zegt Eline... Het "romantische" en het artistieke aspect van drinken trekt me enorm. Problematisch is dat ik zelf af en toe gedichten schrijven, en bij veel alcohol in het bloed zijn ze een pak beter (objectieve mening van anderen...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Originally posted by: eline@Lenie, goeie cliffhanger!Kom op nou, vertel!quote> ach...'k wee nu hoe m'n beste vriendin eruit ziet, en waarom ze zelfmoord wilde plegen.niks leuks om te vertellen....wel om over na te denken!!!we hadden elkaar al een dikke half jaar niet gezien..en nu stond ik onverwachts voor de deur...ik kan je melden dat je dan een hele aparte situatie krijgt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 welterusten..... ( inpact) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Moe je doen, Carver lezen. Hij heeft ook maar een klein oevre, want hoewel nuchter, ging hij toch jong dood. Ben wel blij dat ik het Macho-Hemingway drinken los heb kunnen laten. Hij was ook volledig parra, op het laatst, en heeft zijn jachtgeweer in zijn mond gestoken.... eindigt altijd dramatisch. De vrouwen in het gekkenhuis, de mannen in het gevang, zoiets.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Hoe heet die beste man van zijn voornaam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Jee, Lenie... Wat heftig. Sorry, ik wilde niet aandringen.... Hopelijk heb je toch een rustige nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Welterusten Lenie, Hoop dat je wat voor je vriendin hebt kunnen betekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Raymond. @Jen! Goed dat je schrijft! Volgens mij komt er nuchter alleen nog maar beters uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 'k hoop het ook. het was erg confronterend....en ergens ook heel dichtbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Nick Cave schrijft alleen maar beter, muziek en boeken, sinds hij droog staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 sterkte Lenie en koester het jouwe extra (leven dus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 toch trekt het me Eline. Zelfs in die mate dat ik matig drinken soms maar saai vind :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 God geef mij kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen, moed om te veranderen wat ik kan veranderen, en wijsheid om tussen deze twee onderscheid te maken. Slaap zacht lieve mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 slaapwel eline! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Gevonden! En nu lees ik dat het een belangrijk schrijver is en heeft mijn bibliotheek het niet in huis. Terwijl die vol staat met kasteelromans. En boeken van Harry Potter. En voor die boeken kan je net zo goed naar de buren gaan, grote kans dat zij ze hebben. Nou ja ik vind ze wel ergens. Ik ga ook slapen, lekker vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Originally posted by: JaapWelterusten Lenie,Hoop dat je wat voor je vriendin hebt kunnen betekenen.quote> nee, dwarslegger dat ze is...lig er * vloekend* wakker van!!!stom mokkel!!! ( of mag dat ook niet...zucht) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 boos, boos.... ik ga naar buiten met de honden. zit mezelf in de weg...* vloek* grrrrr.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 ach Lenie... moeilijk is dat. Een erg machteloos gevoel hou je er aan over, stel ik me voor. Zo was het alleszins bij mij, toen mijn broer er een einde aan maakte (lang geleden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 het zal me toch niet gebeuren dat ze me dit flikt!!! pffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 maja, weet je, zal het zelf moeten handelen. ik ben weg...toedeloe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden