gwen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 @Albertina; thanxxx!! Ik was al naarstig naar Bol en Snoep aan het zoeken. De rest ligt te jaarpacten in zijn nest.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Nou dat lijkt mij toch niet Von, al ben ik geen jaarpacter. Ik heb het gewoon gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Nou, zie je nou wel Hannah... ik zei toch dat jij dat ook kon doen? Gewoon naar me luisteren in het vervolg dan komt alles op zijn pootjes terecht. En voor vandaag.. gewoon nog een stuk appelpunt nemen lijkt me. Met slagroom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Je intenties zijn goed en zuiver Hannah. Laat iedereen daarvan overtuigd zijn. Amen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 En laten we ook heel eerlijk zijn: niet elk cluppie waardeert het als een niet-club-lid zomaar binnenwandelt en de kalender aanpast toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Heeee, geen afsplitsingen op dit forum hoor! Krijgen we straks volleybal tournooien van de dagpacters tegen de weekpacters, in de finale natuurlijk de jaarpacters, die van de weeromstuit allemaal een vette terugval krijgen... En de winner is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Ik heb het weggehaald, dit soort humor kan ik niet waarderen. Wellicht heb ik een kort lontje vandaag, dat is dan maar zo. Een fijne dag verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Goedemorgen iedereen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Je hebt het ECHT weggehaald! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Oh, jeetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Plies, plies, zet het terug, Dan laten de jaarpacters jullie winnen met volleybal. Jullie, van de "hors categorie" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Albertina, het is op geen enkele manier mijn bedoeling geweest je boos te maken of je een naar gevoel te bezorgen. het spijt me als dat wel is gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Ook goedemorgen overigens Suikertje. Tina, zet het nou toch gewoon weer terug. We waren alleen maar een beetje aan het dollen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 goeiemorgen mensen wat veel geschreven alweer terwijl ik lekker uitsliep ff bijlezen maar weer ik doe niet anders, lijkt wel:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Oh jee, daar komt Jan. We doen net alsof er niks gebeurt is. (zet nou terug!, Tina) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Goeiemorgen Jane en Suiker! Nog maar een koffie.....pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Nou, ik ga maar eens aan de slag hier. Heb een beetje een rotgevoel nu, ben behoorlijk geschrokken van de uitval van Tina. Zal wel weer afzakken, want zo belangrijk is het gebeurde ook weer niet zegt iets in mij. Maar toch. Oke, ik ga even digen doen die moeten, het leven kan inderdaad niet alleen bestaan uit lolletjes maken. Jane, er staat nog koffie in de thermoskan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Originally posted by: SmikkieWeet niet of het wel of niet gein is. Maar als ik zo lees worden de jaarpacters, belachelijk gemaakt door mensen die regelmatig nog wel drinken? Dat is niet grappig sorry. Al is het grap en gein van jullie.quote> Kletssss , die kon er nog wel bij Smikkie. Het is absoluut niet mijn bedoeling geweest wie dan ook belachelijk te maken. Op geen enkele manier. Ik vraag me ook af waar je dat vandaan haalt Smik, echt. Maar goed , je sneer komt behoorlijk aan. Hoop dat je lekker hebt gesport en dat jouw humeur beter is dan toen je wegging daarnet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Smik, je hebt natuurlijk geen 20 km gelopen EN alles rustig teruggelezen. Dus je oordeelt veel te snel. Niet doen. Jaarpacters worden niet belachelijk gemaakt, en het was een vrolijk, onschuldig dolletje. Zo heb IK het ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Goeie morgen Borrie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Luister Smikkie,lees het op je gemakje even terug, met een isotoon . Dan zul je lezen dat je je vergist, echt waar. Trouwens, je hardloopactie heeft me wel geinspireerd, mijn schoenen staan klaar. Vanmiddag ga ik 10 km lopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Daarvoor stond; geen afsplitsingen op dit forum! En het volleybal tournooi was inderdaad een geintje. En over terugvallen mag ik geen grappen maken... je hebt gelijk Borretje. Echt sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Veel plezier vanmiddag Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 waarom vanmiddag Eline? van uitstel komt afstel ik ga zo volleyen zumme eens zien wie er wint:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 borrie doe je zoon een dikke knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden