igor Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 goede morgen frummels. lekker een koffie met een warm croissantje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 gestopt je gaat de goede kant op gelukkig. mooi als je je kunt uitleven in schilderen. zet 'm op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 goeienmorgen allemaal lekker weer rust in me kop vandaag maar door me huis in met een sopdoek koken hoeven we niet...zat over van gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Goedemorgen Frummels! Het zonnetje schijnt hier. Katjes gevoerd en al een paar bakjes koffie op. Vandaag een rustig dagje (hoop ik). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 ook goedemorgen uitslapers. Heb net even verse koffie gezet en ik had zooo'n zin in een hartige pannenkoek... Die heb ik dus maar even gebakken en opgepeuzeld, jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 nou ik ga voor een warm appelgebakje zometeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Hmmm, ook lekker Igor, maar ja, zit nu al vol met pannenkoek:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 goedemorgen allemaal, we gaan lekker, voel me steeds een beetje beter, 2 stapjes vooruit en soms 1tje achteruit. Ik wil nooit meer in die roes komen, daar komt alleen maar ellende van!! Verder lekker in een studie bezig, en met vallen en opstaan kom ik er wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Goeie morgen kanjers. Hier schijnt de zon ook:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 gestopt, het leven lijkt me momenteel niet zo lief voor jou. Veel sterkte! Zo, mijn eerste koffie is binnen. Nu eens een cursus opdiepen. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Goeie morgen, bright en shiny! Koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Je doet het maar gestopt. Ga je naar een meeting, of komen ze bij je, maandag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Ik las net Smikkie, die nu met tooi aan het hollen is, over 'niet slapen en daardoor nog meer drinken, en daardoor nog slechter slapen en nog meer drinken'. Een neerwaartse spiraal waar ik echt niet meer uitkwam. Uit ellende de bekende pammetjes erbij; en voila! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Nu de positieve draai; Nu, na 7 maanden slaap ik gewoon! Soms wat minder, soms waardeloos, maar ik kan me er niet meer over opwinden. Slaap komt en gaat. Een wereld van verschil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Eline, fijn vooruitzicht dat het beter word met het slapen. Afgelopen nacht heb ik redelijk geslapen, dan is mijn humeur gelijk ook beter. Zo en nu echt in bad, hup hup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Geniet van je rustige dagje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Kun jij natuurlijk ook doen Hannah toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Goed idee, Hannah. We zijn al dagen aan het aftellen, en ballonnen aan het opblazen. Maar er moet een andere jaarpacter aan te pas komen, om die lijst aan te passen. Quoten lukt me nog geeneens lekker.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Oh??? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Help! Snel mensen, voordat Jan inlogt, hij heeft zijn volvette croissant bijna op, en dan komt zijn uppiedate.... op de kiloknaller Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Eline is toch zelf een jaarpacter? of ben ik nou gek? dan kan zij het toch doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Trouwens..... Tina heeft het al gedaan, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Oef... als ik het goed zie is Tina geen jaarpacter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 ja, hahaha, de vet gedrukte letters kreeg ik niet voor elkaar met copieren. Maar het gaat om het gebaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Hoe moet dat nou dan? Mocht alleen een jaarpacter doen.... fffff:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden