nancy Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Originally posted by: borretjeEn daarbij komt trouwens;Een partner die atijd heeft "moeten zorgen" en dat nu los kan/ moet laten omdat het de andere partner "goed gaat"..."Want hij/zij heeft zelf z"n weg gevonden"..Wederom; Incasseringsvermogen van je parnter he?Vertrouwen, vasthouden, loslaten..en lef.Hij/ zij was zo anders gewend.En liefhebben; anders deed zij/ hij het niet.quote> Klopt Bor, je slaat de spijker op z'n kop,hier ook problemen, des te langer ik droog sta. Nog een lange weg te gaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Originally posted by: SmikkieGoed geslapen, alleen een hele rare droom. Alle leden van dit forum sliepen in een herberg. Er waren stapelbedden. Iedereen werd ingedeeld waar ze moesten slapen. Steeds kwam er geschreeuw en gegil uit de slaapkamers. Bolletje en ik renden steeds naar de bedden als er gegil en ruzie was, we haalden de persoon die gilde dan uit bed, legde er iemand anders neer en hoopte dat het dan goed zou gaan. Echt elke forumnaam kwam wel langs in die droom. Wat kan een mens raar dromen he? Hier gaat het wel vandaag, veel beter dan gister. Morgen naar de huisarts.quote> Hoi Smik! En idd, wat een bijzonder droom, iets om over na te denken, wat het betekent weet ik niet, maar in ieder geval wel dat je toch behoorlijk bezig bent met dit forum, in je hoofd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Borretje, ik hoop idd dat het beter gaat. Ik had verwacht dat hij blij zou zijn nu dingen anders gaan, en dat is hij ook, maar blijkbaar heeft hij toch tijd nodig om te wennen aan de nieuwe situatie. Aan de nieuwe ik. Ik ook. Ach ja, tijd.... quote: het is verdoemd te mislukken... is dat zo? Geloof je daar echt in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Grmpf, hagelbui 2 op m'n hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Huhhhhh, ik zit een kwartier bij jou vandaan, hier geen hagelkorrel te bekennen, ach ja, plaatselijk buitje he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 sja, denk het... ik kijk nu jou kant op en dat ziet er idd wel beter uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Lenie, Nancy, Borretje, goedenmiddag! En verder iedereen, naturellement! Hier even geen hagelbuien.... Heb gelukkig mijn hollen er alweer op zitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Originally posted by: igorgoede morgen frummels.jan voor je 1e jaar droogstaan.quote> Igor en alle anderen, bedankt voor jullie felicitaties!!Vituele taart vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Hier zon! Vanmiddag een keurig gehad voor verlening groot rijbewijs, was met tien minuten klaar. Koste wel 80 euri's!!! Tis wat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Heee Borretje, Hoe langer ik nuchter ben, hoe meer ik durf te vertrouwen op mezelf. Ik ben heel OK, wat iedereen ook zegt. De foute?? Tuurlijk niet. Ik ben nu, heel langzaam weer een beetje in mezelf aan het geloven, mijn Hogere Macht leidt me, alleen kon ik het zekers niet... Hoeft ook niet alleen... Veel te zwaar alleen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 @Jan. kost geld , vrachtwagenchauffeur zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Originally posted by: borretjeQuote; het is verdoemd te mislukken... is dat zo? Geloof je daar echt in? Goeie vraag..Maar ik moet het wel geloven.Omdat dat zo is...bij mij.Ik jank me te pletter....Ik heb me te pletter gezopen ook, toen ik zeker wist...Het speelde al langer..Ben al veel langer de "foute" ..zoals me verteld wordt en werd.En dan verder.Och..en ach..Whatever.Denk?quote> Je hoeft niks te geloven. Je hoeft je niks te laten aanhangen. Er kan je zoveel verteld zijn in het verleden en mss nu nog. Maar lieve Bor, er bestaat niet zoiets als "een foute", dat zijn de moraalridders onder ons die dat zeggen en zelf fout zitten wat dat betreft. Dingen lopen nu eenmaal soms anders dan gepland en gewild, zo ishet leven. Niks och en ach en whatever, JIJ DOET ER TOE!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 @Spike, als ik je relaas lees, is het onbeschrijflijk geweldig wat een wedergeboorte je doormaakt hebt! Wat een kracht. Kom maar op nu; met vrolijke bikiniś, smoothies en de zon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Hoi Spike en Eline ! Wat een krachtig verhaal Spike, mooi! Ik sluit me volledig bij Eline aan. Maarruhhhh, ga je nog wat vertellen over die "waanzinnig lekkere liefde" ?? Waar heb je die vandaan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Ik durfde het niet te vragen, Nancy. Ben nog maar nieuw en heb besloten me maar "low profile" te houden..... Maarrrrr ben wel razend nieuwsgierig!!! ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 heeee bah!!!! eindelijk ( dacht ik) eten we weer eens met z'n 3en.. is sinds vorige week woensdag niet meer gebeurt. gaat de 1 bij z'n pa eten en de ander bij een (kok) vriend. zucht... ( doe alles maar weer in de koelkast) Spike..lekker voor jezelf houden hoor...heerlijk gevoel is het!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 puh terug.. Natuurlijk niet relevant... geniet ervan meis. Ik zie het helemaal voor me; op een plaidje in het park, rollebollend enzo Lente!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 oef nee... heb ik nog nooit gemaakt. kan nooit moeilijk zijn. zal ik eens googelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 http://www.okokorecepten.nl/re...appelsoep-prei-spekjes zoiets Spike? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Spike, groot gelijk hoor, het gaat ons ook niks aan, maar de manier waarop je het schreef maakte me wel nieuwsgierig, haha, idd: aagje! Sorry! Maar wat fijn voor je, dit nieuwe verhaal! Geniet ervan! En het is je zó gegund! Ennuh Lenie: balen zeg, naja, ben je voor morgen alvast klaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 @ Nancy, heb nog niets gemaakt hoor. zou Spaghetti maken...zie morgen wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 of deus? http://www.soep-recepten.nl/Aardappelsoep.html * Proest* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 voila.. heb ik trouwens wel eens "mijn"roti op het receptendraadje gezet?..dacht het wel, maar kan hem niet vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Originally posted by: eline@Jan. kost geld , vrachtwagenchauffeur zijn....quote> Nee dat ben ik niet, maar vond het zonde om het weg te geven, misschien ooit weer nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Dag allemaal, @ Nance: fijn om je weer te zien; @ Lenie: ik ben "in" voor je roti. Wil je het recept er nog een keer opzetten? @ Rosa: bedankt dat je me op het dagpact hebt gezet. We gaan er weer voor hè. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden