Gaby Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Nou Jopie en Albertina, jullie zijn bikkels hoor, wel gaan werken!!! en Sofir, heel veel sterkte vanmiddag met je gesprek, ik vind het heel dapper dat je dat aangaat nu, ikzelf merk dat ik er altijd liever voor wegloop, en dat is een groot verbeterpunt nog voor mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Ook goeiemorgen Hannah, Smik en Gaby. Hannah helemaal stijf inmiddels? Mensenkinderen hoe krijg je dat toch weer voor elkaar allemaal??? :$ Ik denk dat ik nog effe een pot verse koffie zet, één bakje nog en dan aan de slag hier thuis. Weer late dienst vandaag, steeds vaker. Aan de ene kant niet leuk, aan de andere kant kan ik dan 's morgens nog wat in huis doen... scheelt weer in het weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Hannah, ik zou gewoon toch even naar de huisarts gaan daarmee hoor. Echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Hannah, wees nou verstandig en ga ff naar de dokter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Goedemorgen, Ik heb even wat van gisteren bijgelezen Even nog wat korte reacties Kon niet op alles en iedereen reageren Maar heb wel alles gelezen Dus ben een klein beetje bij… lijkt wel alsof je weken weg bent als je een dag of paar niet leest En dan zo de draad van vandaag maar even lezen Jopie, volgens mij zit je op een mooie plek als ik zo lees Prachtig die natuur zo dichtbij En in juni misschien naar Noorwegen…doe je goed! Yvon, ik heb ook al plantjes in de tuin gezet ik moest en zou wat kleur in de tuin ik heb gewoon het vetrouwen erin dat ze het al overleven en iedere dag even tegen ze praten Albertina met de griep geveld, beterschap Tina Nier prettig nu je nog in je verbouwing zit. Sofie terug van vakantie, hoop dat je het fijn hebt gehad! In ieder geval heb je zon gehad lees ik Had gerust wat meegenomen Gaby, je gaat goed zo zonder die drank Hannah, ik schrok van je verhaal Het had wel nog erger kunnen aflopen Gat in je hoofd of heup breken… Blij dat het nog zo is afgelopen voor je Lijkt me akelig als je ligt te roepen en je wordt niet gehoord Sterkte Nancy, fijn dat je ‘ontbant’ bent En nog gefeliciteert met je zoon Coco, de kermis doorgekomen zonder drank Zo te lezen niet altijd even makkelijk geweest Maar complimenten! Rapilos, succes vandaag met je andere examens Maar ik denk dat je dit nu niet meer zult lezen Je zit nu vast in een muisstille ruimte examens te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Goedemorgen Bol, net op tijd, de koffie is doorgelopen... Ik ga hier aan de slag luitjes. Maak er een mooie dag van. Hannah, ik zou echt even een arts naar die wond laten kijken.. lijkt me verstandiger dan af te wachten of de boel morgen rood is en klopt... Lijkt me ook wat meer rust geven voor jouzelf. zonnetje komt niet vandaag, dus gooien we hem er zelf maar in: :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Nog net even op de valreep dus , Sha, een hele goede morgen.. Ik mis je hier 's morgens best hoor, hoewel het wel makkelijk is met de douche, dat dan weer wel Voor jou ook een heel fijne dag... En nu von, wegwezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 goeie zonnige morgen mensen:rose: Han:heart:, take care meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Jopie ook beterschap! Net als Albertina gewoon te werk vandaag Nooit echt prettig is mijn ervaring Maar soms is het even niet anders Desi en An, beide gefeliciteerd :musicnote::musicnote::musicnote: En natuurlijk Niwi, niet te vergeten hè … bijna kwart eeuw droog las ik :present: ik kom er rustig achteraan sjokken hoor Hannah, ik lees dat het al eergisteren was Wat Smikkie zegt, zou het zeker even in de gaten houden En beter nu naar de HA dan straks als het erger wordt. Fijne dag Vonneke ik kom 's morgens wel weer even met andere dingen bezig geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Oeps Bor, las over je heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Jane ook een goedemorgen Sofie, wel fijn dat je de zon hebt meegenomen die wolken blazen we gewoon met z'n allen ervoor weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Lekker dan Smik, maak haar even nog zenuwachtiger haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Goedemorgen, Geen KPN hier, maar toch geen internet, dus even ingebroken op het netwerk van de buren. (Dus Tactive, vandaar een ander IP adres) Hoop dat er daar geen forummers op zitten. Gister naar Intouchables (film) geweest, is lachen. Is wel wat voor jouw Sha, is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal. * spelfoutje in de titel, en dat kan natuurlijk niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Dagpact Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Jaap, ik ga het even opzoeken wat voor film het is dank je voor de tip wie weet trakteer ik mezelf er wel op heb ik verdiend vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Je zult er geen spijt van krijgen als je gaat, ook anderen kan ik hem aanraden. Zeker als je vol vooroordelen zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Jaap, ik heb even een voorstukje gekeken net lijkt me een gave film!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Morninkjes Smikkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 bedankt voor de tip Jaap vriendin had al gezegd dat die film een "must"see film is maar ik kon niet meer op de titel komen, Frans toch? gauw in de agenda zetten Hier schijnt de zon volop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Ja, het is in het frans, maar geen nood er zitten ondertitels bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Mooi, ik heb morgen een oudergesprek in Den Haag, daarna met zoon Vapiano en Intouchables nou kan ik er tenminste me op verheugen, bezoekje Hofstad, thnx Jaap, wat een zo'n posting al niet teweeg brnegt he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Ik heb Hank Williams opgezet, en ga zo even mijn kamerplanten verzorgen. Ik moet toch ergens voor zorgen. En daarna wat verplichte klusjes. (Lees een sollicitatiebrief schrijven.) En vanmiddag vrij. Beetje trieste muziek verdraag ik wel vandaag. Een prettige dag gewenst allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Ha, ha, straks wordt het nog een kassucces! Met dank aan Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Smikkie, je kunt jezelf er nu wel lichtelijk op voorbereiden op het weerzien met je tante soms helpt het (bij mij) om een denkbeeldig muurtje om me heen te bouwen waar niemand doorheen kan dan scherm ik me van te voren af voor iets waar ik tegenop zie en vaak werkt dat bij mij wel goed en wie weet...valt het allemaal wel reuze mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden