lady jane Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Nou Spike, misschien begrijp ik jouw vraag dan niet helemaal, is goed zo:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Was het een 3d film Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 nee Bol een goeie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 madelief speciaal voor jou :present::present::present: knap hoor hoe je nu bezig bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 done Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 2 vage broeken Jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Das minder van die broek Jop. Is het een witte? Want dan wil een scheutje gloor nog wel eens helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Bol, hahaha, een nieuwe witte broek geeft niet af hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Veel plezier met de film, Sofie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 geniet je te pletter Sofie:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Joop er bestaat speciale ontkleurder hoor en persoonlijk goochel ik wel eens met chloor dan ff geen milieu-principes dan maar. succes ermee! aanp.; daar krijg je niks lichtgroen mee, met chloor, solly:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Originally posted by: albertinaBol,hahaha, een nieuwe witte broek geeft niet af hoor.quote> Nee joh tat bedoelt ikke nie joh, joh. Maar Jop had het toch over een broek die wat vaal was? Zit ik er nu zo naast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Spikie laat die dieren nou ook eens ff genieten zeg. Voor je het weet liggen ze in de pan met hun pootjes omhoog. Misschien zijn het hele jonge duiven en moeten ze nog oefenen. Gaat niet zo makkelijk hoor, hebben geen handen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Wahahahahahaha die Spikie toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Originally posted by: spikemijn dag is gelukt:gevreëen, gegeten 3x, geslapenwat zal ik nu 'es doen?quote> alles drie keer gedaan???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 jij lijk op een duif..spike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Originally posted by: spikenee joop, mijn hemelse bed verschoon ik voorlopig nietik slaap heerlijk op de geuren zie jequote> bah..viespeuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Originally posted by: spikeja, ik ben een vreemde vogel snoepen jij lijkt op een telefoon uit de middeleeuwenquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Ik zit nog na te hikken over die Middeleeuwse telefoon, zijn jullie alweer 3 pagina's verder. Ach, ik lach wel achter jullie aan... Dat quoten???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Co, Ik vind je humor heel verfrissend. Het leven is al zwaar genoeg. Wel goed dat je het nog even noemt voor mensen die het misschien niet begrijpen. Ga zo door! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Zo, weer even bijgelezen, maar niet veel te melden vandaag. Kom straks weer even aanwaaien. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Zat ik net op de Kiloknallerdraad berichten te wissen, omdat ik bang was dat Coco d'r tere gestel er niet tegen bestand zou zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Coco, mooie overdenking zo tijdens de afwas. Blijf jij maar gewoon zoals je bent. Ik lees je graag en humor kan heel helpend zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Beste mensen, Ik kom even binnenvallen om te vertellen dat ik nog leef. Wat problemen (gehad). Maar probeer jullie wel te volgen, ben nu op goede vrijdag. Vannacht vroeg ik mij af of ik soms gemist werd en ging kijken op dat draadje en wat zag ik? @Jopie Jij had me gemist, dat deed me zeer goed. Vooral omdat ik net je zelfspraak over het al dan niet terugvragen en op welke manier van die borg. Die hele redenatie had de mijne kunnen zijn. Ja, wij kunnen hier van elkaar leren, als we eerlijk zijn, tenminste. Binnenkort schrijf ik wat meer, als ik mijn hoofd wat op orde heb. Tot dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden