Shahire Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Goedemorgen gefrummelde, Maar even nieuwe koffie gezet voor jullie die van 5.00 uur is nu namelijk op ben al bij de verse bakker geweest dus vandaar die heerlijke geur zag alleen dat we wat koffiekopjes missen wie o wie heeft ze niet bij de vaat gezet?? zometeen weer te werk, met gemengde gevoelens de afdeling is zwaar met een zeker niet gemakkelijke doelgroep maar ik klaag verder niet heb een baan, leuke collega's, leer er nog steeds nieuwe dingen kan mijn eigen rooster inplannen en ik zit op loopafstand hè....ik krijg opeens toch iets meer zin om heen te gaan fijne dag allemaal, maak er iets van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 goeienmorgen sha:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Snoep iets voor je wekker wakker? het is nog geen 6.15 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 me wekker staat altijd op 6 uur maar was er om 5.45 maar uit gegaan ik rook jou...je koffie dan he nu ga ik even crosse..was ophangen en douche jij een fijne werkdag:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 als jij nu even gaat crossen ga ik even al het warme water verbruiken de douche is voor mij nu!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Jij ook fijne dag Snoep, tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 goede morgen frummels lekker een kopje koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Goedemorgen, Gestopt, wat ontzettend fijn dat je naar Afrika kan en mag gaan. Twee maanden lijkt een lange tijd maar ik denk dat je die tijd hard nodig hebt. Ik vind het héél erg stoer van je dat je de confrontatie met jezelf aangaat. En natuurliujk zou ik het ook fijn vinden je hier te lezen als je daar verblijft. Ik vind deze stap een felicitatie waard en getuigen van veel moed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 gestopt naar afrika te gek, knap hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Ik woon aan een water en zie net de 1e jonge waterhoentjes zwemmen. Zo leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Goedemorgen allen. Even verse koffie zetten maar lijkt me? Las dat Gestopt de stap naar Afrika gaat maken, hartstikke goed. Madelief wens ik veel sterkte de komende tijd. Praat veel, denk goed na, neem de tijd en neem afstand een poosje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Goeiemorgen frummers Sofie ook:heart: je gaat als een trein he, af en toe je reis onderbreken mag hoor zelfs bij NS is dat gratis, en leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Ook goeiemorgen Jane, Het lijkt hier buiten wel herfst... jammer, had wel lekker in de tuin willen werken. Nou, ik neem nog een bakje en ga me dan maar hier binnen nuttig maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Goeie morgen lieve mensen. Hier schijnt het weer. Maar het is wel kkkkkoud hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Koud he Bol... Hier geen zon te bekennen hoor, met de beste wil van de wereld niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Hier schijnt ie wel Von?bol, en ik mag zo op de vouwfiets weg, dus ben er blij mee. Maar de weersvoorspellingen waren erg slecht dus de poncho gaat mee hoor. fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Made, als je leest: sterkte meis ik hoop dat je steun hebt in je fam./vriendenkring dan kun je overleg plegen eer je beslissingen moet nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Heel verstandig Jane en lekker genieten van de zon zolang die er nog is... Ik ga ook eens wat doen hier, hoogste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Goedemorgen Lieve Frummeltjes Net 'even' de dagdraad van gister doorgelezen, ik had het maandag erg moeilijk, maar als ik dan hier zo lees, ben ik ZO dankbaar dat ik niet ben gaan drinken... Madelief, vreselijk voor je, maar heel veel RESPECT hoe je hier mee omgaat, en dat je niet naar de drank hebt gegrepen, je bent zo gegroeid de laatste 2 maanden, ik wens het echt voor je dat je droog blijft, wat ik al eerder las, als je hier droog doorheen komt, kan je de Wereld aan Gestopt naar Zuid-Afrika, ik hoop op een draadje! Ik heb zulke positieve verhalen gehoord erover, het is er prachtig en je krijgt echt een gouden kans, gun dat jezelf! Zelf merk ik dat ik veel rust nodig heb, anders wordt het een puinhoop in mijn koppie, ik moet echt de dingen in kleine stukjes hakken, en stukje voor stukje aanpakken, als ik de hele berg zie, wordt ik ''gek'', anderen zeggen al eens ''als ik in jouw situatie zat, zou ik gek worden'' maar als ik het stukje voor stukje doe, en in het NU blijf, kan het, en ik zie het dus ook als een kans, om al het eerder geleerde NU dus in de praktijk te brengen, en daarvoor moet ik dus droog zijn, en af en toe zoiets positiefs ook tikken/uitspreken, want dat lapt me ook weer op merk ik, net als Sha vanochtend , ik bedoel ik heb vandaag weer een hele lange werkdag, net dacht ik nog ''ach en wee'' nu denk ik, Leuk, ik heb iets te doen, en bovendien heb ik vandaag alleen maar leuk werk, dus ik mag me gelukkig prijzen, en ik ben nuchter gebleven, de lange woensdag is voorbij, het zonnetje schijnt, ik ga er wat van maken vandaag, en ik neem vandaag de eerste niet! Doen jullie mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Ja koud ja, als ik hier naar buiten ga, komen er plots, twee iniminidingetjes naar voren in m'n trui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Ja hoor Gabs ik doe ook mee. En goed hoe je naar je problemen kijkt. Hartstikke knap joh. en werk vandaag met plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Thanx Bol ik ga er vandoor nu, beginnen aan mijn lange dag, met plezier!!! Fijne dag allen, en geloof me, het is het waard om droog te blijven, kon ik me ook nooit voorstellen, maar worstel nu al 5 jaar en ben nu voor het eerst langer dan 3 maanden droog, en echt!!! het is niet makkelijk, maar het is het wel waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Goedenmorgen allemaal DAGPACT: Lytse Rosa Gaby, fijne dag en werk ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 DAGPACT: Lytse Rosa Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Aan de emocion te zien gaat het goed met jou Rosa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden